مجله پیانو
سرهمی نوزادی

3 نکته مهم برای خرید سرهمی نوزادی

مهمترین نکته برای حفظ سلامت نوزاد استفاده از لباس های مناسب است. سرهمی نوزادی یکی از لباس هایی است که برای پوشاندن کامل بدن نوزادان طراحی شده است. لباس های سرهمی یک تکه هستند که در مدل ها و جنس های مختلفی طراحی می شوند و محبوبیت زیادی دارند.

سرهمی نوزادی

در کمد لباس هر نوزادی چندین سرهمی دیده می شود چراکه بسیار راحت و مناسب هر فصلی هستند ولی برای خرید این سرهمی ها باید به چندین نکته توجه داشته باشید تا خریدی مناسب را برای نوزاد خود انجام دهید. خرید لباس نوزادی بسیار کار دشواری است زیرا نوزادان به سرعت در حال رشد هستند و باید سایزی را انتخاب کنید که بتواند حداقل دو ماه از آن استفاده کند و در عین حال هم به نوزاد شما بزرگ نباشد تا موجب ناراحتی او شود.

برای خرید لباس نوزاد باید دقت بالایی داشته باشید تا جنسی را خریداری کنید که از هر لحاظ مناسب نوزاد شما باشد و کودک در آن احساس راحتی داشته باشد. سرهمی نوزادی یکی از لباس هایی است که بسیار مناسب کودک شما می باشد چرا که هم کار شما را هنگام تعویض پوشک راحت تر می کند و هم بدن کودک را کاملا می پوشاند.

سرهمی نوزادی

 

نکات مهم و طلایی برای خرید سرهمی نوزادی مناسب

سرهمی نوزادی انواع مختلفی داره و خوبیه این مدل لباس این است که دخترانه و پسرانه آن در بازار موجود بوده و طرح و رنگ های متنوعی دارند که این موضوع بتعث محبوبیت بالای این لباس شده و خرید را برای والدین آسان کرده است.

دلایل مختلفی باعث شده است که والدین به انتخاب و خرید ایت نوع لباس ها روی بیاورند. که مهمترین دلیل راحتی و پوشش کامل نوزاد است. نوزاد سیستم بدنی ضعیفی دارند و با این لباس مس توانید به طور کامل بدن آن ها را بپوشانید و نگران سرماخوردگی پهلو و پاهای خودک خود نباشید.

سرهمی ها باعث می شوند نوزاد شما خواب راحت تری داشته باشند و زمانی که نوزاد در خواب است مادر می تواند به راحتی پوشک او را تعویض کند چراکه نوزادان زمان زیادی را در طول روز در خواب می گذرانند. عوامل موثر زیادی هستند که باعث خواب راحت نوزاد شما می شوند که یکی از مهمترین آن ها پوشاندن لباس نرم و راحت برای نوزاد است.

سرهمی نوزادی

1_ انتخاب سایز: در سایز بندی لباس نوزادان تولید کنندگان مطابق با هر سایز و ماه نوزاد شما لباس را طراحی و تولید می کنند این بدین منظور است که شما می توانید لباسی را مناسب قد و اندام نوزاد خود خریداری کنید و هنگام خرید توجه داشته باشید که سرهمی نوزادی باید کاملا اندازه و طبق ابعاد نوزاد شما باشد و شلوار و آستین آن نه کوتاه باشد و نه بلند.

به فاق سرهمی توجه داشته باشید که باید کاملا اندازه نوزاد شما هنگامی که پوشک دارد، باشد تا فاق آن کشیده نشود. اگر می خواهید این لباس را در فصل تابستان استفاده کنید دقت داشته باشید که شلوار آن حداقل باید تا زیر زانوی نوزاد باشد تا کاملا زانوی او را بپوشاند.

2_ جنس سرهمی: به جنس سرهمی نوزادی دقت داشته باشید. والدین عزیز قبل از خرید به فصلی که می خواهید از لباس خریداری شده استفاده کنید دقت داشته باشید و در فصل هایی سرد سال به دنبال سرهمی و لباس بافتنی و گرم بروید و در هنگام تابستان از سرهمی های خنک و سبک استفاده کنید. لباس سرهمی نوزادی، در طرح و جنس های مختلفی تولید می شوند مانند: پلی استر، نخ پنبه ای، کشمیر، جین، مخمل و … و این موضوع دست شما را هنگام خرید باز می گذارد تا به راحتی بتوانید لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هنگام خرید به دوخت و کیفیت آن توجه داشته باشید. دوخت لباس در زیبایی و کیفیت آن تاثیر زیادی دارد و از آن جایی که لباس کودکان نسبت به بزرگسالانه به شست و شوی بیشتری نیاز دارد باید مرغوبیت پارچه و دوخت را به درستی مورد بررسی قرار دهید.

3_ نحوه بسته شدن: طریقه ی بسته شدن لباس سرهمی نوزادی بسیار متنوع است و خرید و انتخاب آن به سلیقه و راحتی شما بستگی دارد. برخی از سرهمی ها به صورت کشی هستند و به راحتی می توانید آن را به تن نوزاد کنید. ولی برخی دیگر با دکمه، زیپ، بند و … بسته می شوند که هنگام خرید باید به راحتی آن توجه داشته باشید.

سرهمی نوزادی

موضوع مهم این است که از خرید سرهمی هایی که دارای اکسسوری هستند خودداری کنید چرا که هم باعث اذیت شدن نوزاد می شود و هم برای نوزادان خطرناک هستند و با شیطنت هایی که کودک شما دارد امکان آسیب رسیدن به نوزاد بسیار زیاد است. از دوخت محکم دکمه و زیپ سرهمی مطمئن شوید زیرا تحرک بالای نوزادان این امکان را می دهد که دکمه و ریپ از لباس جدا شده و یا کودک آن را به سمت دهان خود ببرد.

انواع سرهمی نوزادی بر اساس مدل و جنس

سرهمی ها در مدل و طرح های مختلفی تولید می شوند که انتخاب آن ها کاملا به سلیقه ی پدر و مادر بستگی دارد اما پیشنهاد ما به شما این است که در انتخاب رنگ به پوست نوزاد خود توجه داشته باشید و رنگی را انتخاب کنید که جذابیت فرزند شما را بیشتر کند. برای پوست های تیره به سمت رنگ های روشن بروید و برای پوست های روشن رنگ های تیره را انتخاب کنید.

سرهمی ها انواع مختلفی در مدل دارند که چندین مدل را برایتان شرح خواهیم داد.

سرهمی بدون جوراب و با جوراب: برای انتخاب سرهمی به فصلی که در آن هستید توجه داشته باشید. سرهمی های بدون جوراب مناسب فصل های گرم سال هستند و هنگام راه رفتن کودک باعث ناراحتی و یا لیز خودن آن ها در سطح صاف نمی شوند و می توانید با استفاده از پاپوش و یا جوراب مناسب کودکان آن را کامل کنید.

سرهمی نوزادی

سرهمی جوراب دار انتخابی مناسب برای فصل سرد سال و جلوگیری از ورود سرما است که جنس بیشتر این مدل سرهمی ها نخ و فوتر و دورس بچگانه هستند که انتخابی درست تا قبل از به راه افتادن نوزادان هستند.

سرهمی کلاه دار: انتخابی درست در فصول سرد سال می باشند که بدن نوزاد را کاملا پوشانده و مانع ورود سرما می شوند. کلاه سرهمی می تواند از سر نوزاد شما را در برابر سرما محافظت کند و بهترین جنس این نوع لباس پشمی می باشد.

سرهمی نوزادی

سرهمی شلوارکی(رامپر): این نوع سرهمی نوزادی مناسب فصل های گرم سال بوده که در طرح های مختلفی تولید می شوندو بسیار شیک و زیبا هستند و محبوبیت زیادی دارند.

مدل های سرهمی آنقدر تنوع دارد که شما می توانید برای استفاده خانگی و یا مهمانی آن ها را انتخاب کنید.

سرهمی نوزادی

فروشگاه پیانو استایل این فرصت را به شما عزیزان می دهد تا به راحتی بتوانید آن چه می خواهید را خریداری کنید چرا که تنوع بالا در این فروشگاه باعث شده تا والدین عزیز با هر سلیقه و سبکی بتوانند انتخابی درست و رضایت بخش را تجربه کنند. قیمت این نوع لباس ها با توجه به دوخت و جنس پارچه به کار رفته در تهیه آن ها متفاوت بوده و شما می توانید آن را با بهترین و مناسب ترین قیمت از فروشگاه پیانو استایل خریداری کنید.

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *