مجله پیانو
لباس بافتنی

10 مدل لباس بافتنی بچگانه

لباس های بچگانه تنوع زیادی دارند که لباس بافتنی خود به تنهایی از تنوع بالایی برخوردار است. لباس های بافتنی در طرح و رنگ و مدل بافت بسیار متفاوت هستند به همین دلیل طرفداران زیادی دارند و اکثر والدین در فصول سرد سال از این دسته لباس ها برای مراقبت از نوزاد و کودک خود استفاده می کنند. برای بافت این لباس ها از دو میل و قلاب استفاده می شود که اکثر بانوان ترجیح می دهند خودشان برای فرزندشان این لباس ها را ببافند. مانند: سارافون بچگانه، ژاکت، پلیور، شال و کلاه و جوراب مناسب کودکان و … که به راحتی و یک آموزش کوتاه می توانید لباس کودکان در زمستان را خود ببافید.

لباس بافتنی

مدل لباس بافتنی با جدیدترین طرح های سال

لباس های نوزادی،  ست دخترانه اسپرت، پاپوش، کلاه و سرهمی از جمله لباس هایی هستند که مادران بسیار علاقه دارند که برای فرزندان خود آن ها را ببافند و زمانی که این لباس به دست خود شما بافته می شود لذت به تن کردن فرزنداتان چندین برابر می شود.

این لباس ها در طرح های فانتزی و ساده در بازار نیز موجود می باشند که شما می توانید مطابق با سلیقه و استایل کودک تان آن ها را خریداری کنید و در فصل پاییز و زمستان از پوشیدن آن ها به تن فرزند خود لذت ببرید و استایلی متفاوت و زیبا را برای او رقم بزنید.

لباس بافتنی

در فصول سرد سال طرفداران بافت بسیار می شود و شما می توانید با انتخاب یک بافت که از نظر: جنس و طرح و سایز مناسب فرزند خود را در برابر سرما ایمن کنید. برای بافت این لباس ها از ماشین بافندگی استفاده می شود که برای خرید بهتر است به مدل بافت و کیفیت نخ استفاده شده در لباس بسیار دقت داشته باشید.

لباس بافتنی

اگر شما تمایل دارید تا در خانه برای فرزند خود لباس بافتنی ببافید بهتر است طرحی را به سلیقه ی فرزند خود انتخاب کنید که به راحتی و با مهارت کامل بتوانید آن را ببافید. در بافت لباس برای فرزند خود باید به نکات مهمی دقت داشته باشید. برای انتخاب کاموا باید نرمی و لطافت و رنگ آن را در نظر داشته باشید که مناسب فرزند شما باشد. رنگ کاموا را مطابق با رنگ پوست و مو فرزندتان انتخاب کنید.

لباس بافتنی

اگر تصمیم دارید برای نوزاد خود لباس و سرهمی را ببافید حتما جنس کاموا را در نظر بگیرید تا پوست حساس و لطف کودک اذیت نشود و بهترین جنس را با کیفیت بالا انتخاب کنید تا نوزاد شما به آن حساسیت نداشته باشد. سعی کنید برای نوزادان و کودکان خود لباس بافتنی با رنگ های تیره ببافید و یا خریداری کنید تا در برابر سرما بیشتر محافظت شوند و احساس گرمای بالایی داشته باشند.

لباس های بافتنی رنگ روشن، به صورت کودکان جذابیت خاصی می بخشند. پس بهتر است برای خرید تنوع را در نظر بگیرید و از رنگ های مختلف استفاده کنید و اگر کودک شما به سنی رسیده که می تواند در مدل و رنگ لباس خود نظر بدهد بهتر است برای بالا بردن عزت نفس فرزند خود از سلیقه ی او کمک بگیرید.

لباس بافتنی

بهتر است قبل از خرید به فرم و استایل بدن کودک، سن و جنسیت و طرح آن توجه داشته باشید تا مدل خاص و منحصر به فردی را انتخاب کنید و خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

به کمد لباس های کودک خود توجه کنید، حتما لباس های بافتنی در آن خواهید دید. و هر کودکی چند دست لباس بافتنی در کمد لباس های خود دارد این ها به این دلیل است که کودکان هنگام تفریح کردن بیرون از خانه مخصوصا در فصول سرد سال نیاز به لباس های گرم دارند اما بهتر است از لباس هایی استفاده کنیم که در نهایت گرمای بالا سبک و راحت باشند و کودک در آن احساس نارضایتی نداشته باشد به همین دلیل است که ما به شما پیشنهاد می کنیم از لباس های بافت استفاده کنید تا هم گرمای کافی را به کودک بدهند و هم سبک و راحت باشند.

لباس بافتنی

لباس های پشمی و بافت بسیار مناسب هوای سرد زمستان می باشند و هنگام انتخاب لباس برای کودک بهتر است به مواد به کار رفته در تهیه آن دقت کنید زیرا برخی از لباس ها از الیاف مصنوعی درجه ی پایین استفاده شده اند و این موضوع برای پوست های حساس نوزادان و کودکان بسیار خطرناک است و باعث آسیب رساندن به بدن کودک می شود.

لباس بافتنی

سایت فروشگاهی پیانو استایل به چنین موضوعاتی توجه ویژه ای دارد و برای تولید لباس های بچگانه از بهترین و مرغوب ترین الیاف استفاده می کند. برای خرید انواع لباس مانند: کاپشن، بارانی، ژاکت، پیلیور، ست های دخترانه و پسرانه، شلوار و شلوارک و… می توانید به سایت پیانو استایل رفته و با بهترین و نازل ترن قیمت هر آنچه که نیاز است را خریداری کنید. هدف این فروشگاه جلب رضایت شما عزیزان است و اجناس با هر مدل و سبک و سلیقه ای در این فروشگاه موجود می باشند تا خرید شما راحت تر انجام بگیرد.

لباس بافتنی

با رسیدن فصل پاییز و زمستان بسیاری از بانوان هنرمند ترجیح می دهند لباس های بافتنی فرزند و یا نوه ی خود را ببافند. بهتر است برای این کار به سراغ رنگ های متنوعی بروید و لباس را در مدل ها و طرح های مختلفی ببافید. مدل های بافت پر طرفدار برای لباس بچگانه بافت های: پاپ کرنی، صدفی و شکلاتی، سیخ کبابی و پفکی هستند که می توانند انتخابی درست و به روز برای لباس بافتنی بچگانه باشند.

لباس بافتنی

نکات مهم برای خرید لباس بافتنی بچگانه

  1. برای خرید لباس بافتنی به سایز آن دقت داشته باشید و متناسب با استایل فرزند خود آن را خریداری کنید تا مشکلی بعد از خرید پیش نیاید و کودک در آن حس رضایت داشته باشد.
  2. اگر تمایل دارید خودتان برای نوزاد و یا کودکتان لباس ببافید از رنگ های شاد و سر زنده استفاده کنید که بسیار در روحیه کودک تاثیر مثبتی دارد و در یکی از مقالات گذشته از دید روانشناسی رنگ لباس کودک برای شما توضیح داده ایم که این مسئله چقدر در روحیه فرزندتان تاثیر خواهد گذاشت.
  3. لباسی را انتخاب کنید که پوشیدن آن برای نوزاد و کودک ناراحت کننده نباشد.

لباس بافتنی

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *