مجله پیانو
ست بلوز و شلوار دخترانه

4 ویژگی مهم ست بلوز و شلوار دخترانه

لباس های بچه گانه بسیار متنوع بوده و همین موضوع کار را برای والدین سخت و دشوار کرده است. ست بلوز و شلوار دخترانه یکی از لباس های مورد نیاز فرزند شما است. این ست در تنوع و طرح های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. برای انتخاب و خرید لباس کودکان باید به موارد مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید خریدی مناسب و رضایت بخش را انجام دهید.

ست بلوز و شلوار دخترانه

مدل بلوز و شلوار دخترانه بچه گانه

بلوز و شلوار دخترانه یکی از مهمترین پوشاک برای فرزند شما به شمار می آید و همه ی کودکان در کمد لباس هایشان حداقل چند ست را جای داده اند. برخی از این ست ها مناسب مهمانی و برخی دیگر مناسب لباس خانگی و استفاده ی روزمره دختران به حساب می آیند و این موضوع باعث شده تنوع در طرح و رنگ بالا برود و انتخاب لباس را برای کودک سخت کند.

ست بلوز و شلوار دخترانه

باید به خاطر داشته باشید که زمانی می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید که با رنگ پوست فرزندتان آشنا باشید تا ست بلوز و شلوار دخترانه را مطابق با رنگ پوست او انتخاب کنید تا استایلی زیباتر و شاداب تر داشته باشد.

ست دخترانه در انواع طرح های مجلسی و ساده و خانگی در بازار موجود می باشند که باید مطابق نیاز کودک خود اقدام به خرید کنید. ست بلوز و شلوار دخترانه تنوع بالایی دارد و بهتر است از ست هایی استفاده کنید که طرح های فانتزی داشته باشند تا پوشیدن آن ها برای کودک لذت بخش و جذاب باشد. همچنین ستی را برگزینید که کودک در آن حس راحتی داشته باشد و تنگ و چسبان نباشد که جلوی تحرک فرزند شما بگیرد و او را اذیت و ناراحت کند.

ست بلوز و شلوار دخترانه

ست بلوز و شلوار دخترانه مجلسی و لباس های فانتزی بچگانه به گونه ای طراحی می شود که شما بتوانید در شرکت در مهمانی ها از آن ها استفاده نمایید و اگر تمایل دارید برای استفاده روزمره و لباس خانگی، ستی را برای فرزند خود خریداری کنید به سراغ ست های ساده بروید.

ست بلوز و شلوار دخترانه

ویژگی های مهم برای خرید ست بلوز و شلوار دخترانه

لباس های کودک خود را متناسب با فصل انتخاب کنید و هنگام خرید به ضخامت لباس توجه داشته باشید بهترین گزینه برای لباس های زمستانی و پاییزی انتخاب لباس های پشمی و لباس بافتنی هستند و برای خرید لباس های تابستانه به سراغ جنس های نخی و خنک بروید.

1_ رنگ های ست بلوز و شلوار دخترانه به دو دسته تیره و روشن تقسیم بندی می شوند و از آن جایی که لباس کودکان نیاز بیشتری به سشت و شو دارد والدین ترجیح می دهند به دنبال لباس های تیره بروند که کثیفی را کمتر نشان دهد اما پیشنهاد ما به شما این است که برای فرزندان خود از لباس هایی به رنگ روشن استفاده کنید چرا که رنگ لباس بر روحیه کودکان تاثیر مستقیم دارد و به این موضوع در مقاله ی روانشناسی رنگ لباس کودکان به طور کامل اشاره کرده ایم.

ست بلوز و شلوار دخترانه

2_ سایز لباس را فراموش نکنید و برای آن وقت بگذارید تا لباسی را خریداری کنید که فرزند شما در آن احساس راحتی داشته باشد. برخی از والدین برای شیک بودن استایل فرزندان خود به سراغ لباس های جذب و تنگ می روند که این موضوع کاملا اشتباه است و هزینه ای نابه جا به شمار می آید زیرا برخی کودکان در هنگام پوشیدن چنین لباس هایی مقاومت نشان می دهند و استفاده از آن ها برایشان اذیت کننده است. پس هنگام خرید لباس راحت را برایشان انتخاب کنید.

ست بلوز و شلوار دخترانه

3_ طرح های لباس روی روحیه کودکان تاثیر مثبتی می گذارد و بهتر است برای انتخاب آن ها نظر کودک را بدانید و مطابق خواسته ی او اقدام نمایید.تنوع در طرح و رنگ لباس های ست بلوز و شلوار دخترانه بسیار بالا می باشد و همین موضوع کمک می کند تا شما با هر سلیقه ای که دارید بتوانید لباس مورد نظر خود را خریداری کنید.

4_ نکته ی بسیار مهم قبل از خرید، توجه به دوخت و نوع پارچه ی به کار رفته در تهیه لباس می باشد. کودکان تحرک بالایی دارند و باید مطمئن شوید که لباس به خوبی دوخته شده است تا هنگام تحرک بالا دوخت آن باز نشود. جنس پارچه ی به کار رفته باید از بهترین نوع خود باشد چرا که پوست کودکان بسیار حساس و لطیف بوده و امکان دارد پارچه برای او حساسیت ایجاد کند. پس هنگام خرید به سراغ لباس هایی بروید که الیاف به کار رفته آن ها از نخ و پنبه باشد و به نرمی لباس توجه داشته باشید.

ست بلوز و شلوار دخترانه

طریقه ی شست و شو لباس های بچه گانه

هنگام شست و شوی ست بلوز و شلوار دخترانه بچه گانه آن ها را بادست چنگ نزنید و بهترین راه برای شستن، استفاده از ماشین لباس شویی است که با دمایی 30 درجه سانتی گراد لباس ها را بشویید.

استفاده از مواد شوینده ی آنزیم دار می تواند طول عمر لباس کودکان را کم کند و آن ها را از فرم اصلی خود خارج نماید و بهترین گزینه برای شست و شو استفاده از پودر صابون و یا مایع های لباس شویی کودکان است که در آن ها آنزیمی وجود ندارد و باعث سالم ماندن لباس می شوند.

زمانی که می خواهید لباس های فرزند خود را با ماشین لباس شویی بشویید بهتر است آن ها را پشت و رو کنید و سپس داخل ماشین لباس شویی بی اندازید تا به رنگ و طرح آن ها آسبی وارد نشود چرا که بیشتر طرح های لباس های بچه گانه چاپی است و با شست و شوی مداوم طرح آن ها خراب می شود.

لباس ها را در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شوند و استفاده از اتو و بخاری برای خشک کردن لباس می تواند طول عمر آن ها را کوتاه کند.

ست بلوز و شلوار دخترانه

کلام آخر

ما به شما فروشگاه پیانو استایل را معرفی می کنیم. از آنجایی که امروزه بیشتر خریدها از سایت های معتبر و به صورت اینترنتی شده است پیانو استایل بهترین و مرغوبترین لباس های کودکان را با نازلترین قیمت و در تنوع زیاد در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا بتوانید آن چه مطابق سلیقه ی شما است را انتخاب کنید و از خرید خود لذت ببرید. برای انتخاب درست سایز، به جدول سایز بندی ها رفته و سایز دقیق لباس کودک خود را شناخته و سپس اقدام به خرید کنید.

 

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *