مجله پیانو
لباس‌های فانتزی بچگانه

هر آنچه که باید از لباس‌های فانتزی بچگانه بدانید

آیا لباس‌های فانتزی بچگانه را می‌شناسید؟! به نظر شما چه لباس‌هایی در دسته بندی لباس‌های فانتزی برای کودکان قرار می‌گیرند؟!؟ همواره بسیاری از والدین طرفدار انواع لباس‌های جذاب، خیره کننده و منحصر به فرد برای کودکان خود هستند. به جرات می‌توان گفت که: این لباس‌ها می‌توانند در کنار کیفیت فوق العاده و ماندگاری بلند مدت، پرستیژ مناسبی را برای فرزندان شما به ارمغان بیاورند.

به نظر شما لباس‌های فانتزی بچگانه چه ویژگی‌هایی را در بر دارند؟ فروشگاه پیانو استایل اقدام به ارائه فاکتور‌های مهمی برای شناخت انواع لباس‌های جذاب و فانتزی بچه گانه نموده است که با شناخت آن‌ها، می‌توانید یک خرید موفقیت آمیز و هوشمندانه را تجربه نمایید.

لباس‌های فانتزی بچگانه

مهمترین نکات برای خرید لباس‌های فانتزی بچگانه:

  • لباس‌های فانتزی بچگانه را بشناسید:

اولین و مهمترین گام، شناخت انواع لباس‌های فانتزی و بهره برداری از آن‌ها می‌باشد. لباس‌های فانتزی به لباس‌هایی گفته می‌شود که علاوه بر برخورداری از کیفیت منحصر به فرد، جذابیت ظاهری خیره‌کننده‌ای را نیز در بر داشته باشند. اغلب این لباس‌ها با طراحی‌های خاص به بازار عرضه شده‌اند. از این رو می‌‌توان گفت که: اغلب لباس‌های فانتزی از طرح‌های انیمیشنی و یا کاراکترهای خاص و ایده‌های منحصر به فردی برخوردار هستند. برای نمونه لباس‌های فانتزی دخترانه با برخورداری از طرح‌ کاراکترهای انیمیشنی منحصر به فرد، مانند: سیندرلا، باربی و غیره و لباس‌های فانتزی پسرانه نیز با برخورداری از کاراکترهایی مانند: بتمن، مرد عنکبوتی و … می‌توانند جذابیت‌های خاصی را به همراه داشته باشند.

در یک تعریف کلی از انواع لباس‌های فانتزی بچگانه می‌توان به پوشاکی اشاره نمود که با برخورداری از مشخصه‌های فیزیکی، شخصیتی و یا اجتماعی خاص، طراحی و نمایان می‌شوند. اغلب طراحان برای طراحی خاص این دست از لباس‌ها، از نمادها، موجودی خاص و یا کاراکتری منحصر به فرد استفاده می‌کنند تا بتوانند شخصیت و پرستیژ کودکان و نوجوانان را به چالش بکشند. برای نمونه کودکانی که به قهرمان بودن تمایل دارند، اغلب طرفدار انواع پوشاک بتمن و مرد عنکبوتی و شخصیت‌هایی از این قبیل خواهند بود.

لباس‌های فانتزی بچگانه

  • مدل‌های مختلف لباس‌های فانتزی کودکانه را ببینید:

اگر به دنبال یک خرید هوشمندانه و موفقیت آمیز هستید، حتما از انواع مدلهای این نمونه از لباس‌ها، دیدن نمایید. شاید شما نیز مانند بسیاری از والدین، طرفدار طرح های متنوعی از این نوع پوشاک جذاب در کمد ‌لباس فرزند خود هستید. در این صورت انتخاب برخی از مد‌ل‌های فانتزی نه تنها می‌تواند در مواقع ضروری نیاز شما را برطرف نماید، بلکه در خلق یک استایل خیره‌کننده و همچنین ایجاد یک روحیه شاداب و پرنشاط در کودکان شما نیز تأثیر فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

انواع پیراهن‌های دخترانه، انواع ست‌های جذاب برای پسرانه و دخترانه، انواع تیشرت‌ دخترانه و تیشرت پسرانه، انواع سویشرت‌ و هودی پسرانه و بسیاری از انواع البسه‌های دیگر، هر کدام با برخورداری از ویژگی‌های متمایز کننده، می‌توانند یک ست دو تیکه فانتزی و جذاب به شمار آیند.

  • سایز لباس‌های فانتزی بچگانه:

برای انتخاب سایز مناسب لباس کودک خود، از چه راهکارهایی استفاده می‌کنید؟ اغلب والدین با توجه به سن کودکان خود، اقدام به انتخاب سایز مناسب لباس کودک، خواهند نمود. اما لازم به ذکر است که برخی از انواع لباس‌های فانتزی، به نحوی طراحی و تولید می‌شوند که سایزهای متفاوتی را در بر خواهند داشت. برای نمونه برخی از انواع این لباس‌ها از سایز‌های بزرگ و برخی دیگر از سایز‌های بسیار کوچک (نسبت به سن کودک) برخوردار هستند. از این جهت توجه به سایز بندی مناسب برای کودکان بسیار حائز اهمیت بوده است.

در صورتی که اقدام به خرید لباس خترانه و پسرانه بچگانه با سایز کوچک برای کودکان خود نمایید، نه تنها در مدت زمان کوتاهی شاهد عدم استفاده از آن‌ها به سبب کوچک شدن آن‌ها خواهید بود، بلکه کودک شما با استفاده از آن، راحتی و آسایش را تجربه نمی‌کند. همچنین در مواقعی که سایزهای بزرگی را برای کودک خود انتخاب کنید، هرگز شاهد جذابیت ظاهری فوق العاده‌ی آن‌ها نخواهید بود. لذا توجه به سایز بندی لباس برای خرید لباس‌های فانتزی بچگانه بسی حائز اهمیت می باشد.

لباس‌های فانتزی بچگانه

  • نحوه‌ی ست کردن لباس‌های فانتزی:

شاید یکی از سخت‌ترین موارد، نحوه ست کردن انواع لباس‌های فانتزی برای کودکان می‌باشد. امروزه اغلب والدین به دنبال راهکارهای مناسبی برای خلق یک استایل خیره کننده و جذاب، برای کودکان، نوزادان و نوجوانان خود هستند. از این جهت اغلب آن‌ها تمایل به خرید انواع لباس‌های فانتزی بچگانه خواهند داشت.

اما نکته حائز اهمیت در این خرید هوشمندانه، نحوه ست کردن این نوع از لباس‌ها به طور صحیح، می‌باشد. اگر شما اقدام به انتخاب برخی از انواع تیشرت‌ها، سویشرت‌ها، بلوز و غیره به صورت تکی نموده‌اید، بهتر است ست مناسبی را برای آن انتخاب کنید. برای نمونه اگر از یک لباس مدرن استفاده می‌کنید، هرگز از مکملی کلاسیک در استایل کودک خود استفاده نکنید. برای نمونه، استفاده از یک تیشرت مدرن با یک شلوار کلاسیک، هرگز مناسب نخواهد بود. پیشنهاد شما برای خلق یک استایل فانتزی چیست؟!

  • رنگ لباس فانتزی کدام است؟

همانطور که رنگها از طیف رنگی گرم و سرد برخوردار هستند، برخی از انواع رنگ‌ها نیز به عنوان رنگ‌های فانتزی و کلاسیک شناخته شده‌اند. اغلب ترکیب رنگ‌هایی که در دسته بندی رنگ‌های فانتزی قرار گرفته اند عبارتند از:

  • ترکیب رنگ سبز و زرد
  • ترکیب رنگ آبی و صورتی
  • ترکیب رنگ قرمز و آبی
  • ترکیب رنگ فیروزه‌ای و کاربنی
  • ترکیب رنگ نارنجی و آبی
  • ترکیب رنگ قهوه‌ای و کرم

و بسیاری از انواع دیگر. هر کدام از این ترکیب رنگ‌ها با برخورداری از طراحی خاص، می‌توانند یک استایل جذاب و خیره کننده را به همراه داشته باشند. رنگ لباس کودکان از دیدگاه روانشناسی بسیار مهم است.

لباس‌های فانتزی بچگانه

چند مدل لباس فانتزی بچگانه:

با توجه به استقبال بی نظیر بسیاری از والدین از انواع لباس‌های فانتزی بچگانه، فروشگاه پیانو استایل اقدام به ارائه‌ی پیشنهاداتی جذاب و محبوب نموده است که هر کدام از آن‌ها، یک ست پسرانه و دخترانه بی‌نظیر و خیره کننده را برای کودک شما در بر خواهد داشت. این مدل‌های جذاب عبارتند از:

از یک تاپ و شلوارک با طرح گل استفاده کنید. گل‌ها با برخورداری از طرح‌ها و رنگ‌های جذاب، می‌‍‌توانند یک سبک بی نظیر و فانتزی را برای شما در بر داشته باشند.

سرهمی های دخترانه از جمله لباس‌هایی هستند که با طراحی‌های منحصر به فرد، یک انتخاب موفقیت آمیز برای خلق یک استایل فانتزی، به شمار می‌روند.

بلوز و شلوارهای مدرن با طراحی‌های گت دار و غیره نیز می‌توانند به عنوان یک گزینه‌ی هیجان انگیز برای خلق یک تیپ و استایل فانتزی به شمار آیند.

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *