مجله پیانو
خرید لباس نوزاد پسر

نحوه خرید لباس نوزاد پسر

نوزاد پسر شما در چند سال اول به لباس های زیادی نیاز دارد و مهم است که بدانید چگونه عاقلانه و کارآمد برای این اقلام خرید کنید و ملزومات سیسمونی را برای او تهیه کنید. لباس نوزاد پسر بسیاری وجود دارد که می توانید به توجه به سلیقه ای که دارید آن ها را خریداری کنید.

وقتی کودک شما تازه متولد می شود، لباس های زیادی برای او به عنوان هدایای خوش آمدگویی در خانه دریافت خواهید کرد.

با این حال، شما همچنین باید این هدایا را با اقلام کاربردی برای چند ماه اول او و همچنین یک کمد لباس کامل برای هر اندازه بعد از آن تکمیل کنید. دانستن زمان و مکان خرید می تواند باعث صرفه جویی در هزینه شما شود و اطمینان حاصل شود که کودک شما تمام لباس های مورد نیاز خود را برای دنج بودن و خوش لباس بودن در اختیار دارد.

تاپ و شلوارک نوزادی یکی از لباس های پر کاربردی است که در فصل گرم سال برای نوزادان بسیار واجب می باشد البته برای خرید آن ها باید دقت بالایی را خرج کنید تا جنس و مدلی را خریداری کنید که باعث آرامش او شود.

نیازهای کودک

نیازهای کودک را درک کنید

لباس نوزاد پسر بر اساس ماه‌ها اندازه می‌شوند، اما در واقع دقیق‌تر است که قد، وزن و مرحله رشد پسر کوچکتان را در نظر بگیرید. اندازه هر برند لباس نیز کمی متفاوت است، بنابراین خواندن برچسب‌ها در تعیین زمانی که کودک شما آن لباس خاص را می‌پوشد مفید است.

دانستن آنچه او به عنوان لباس نوزاد پسر برای هر مرحله نیاز دارد می تواند به شما کمک کند مطمئن شوید که برای جهش رشد بعدی آماده هستید.

مرحله ی نوزادی برای خرید لباس نوزاد پسر

مرحله نوزادی، زندگی نوزاد، نیازهای خاصی به لباس دارد. این مرحله معمولاً در 0-3 ماه اول زندگی نوزاد شما مشخص می شود. شرکت‌های پوشاک تمایل دارند والدین جدید را در این مرحله با لیست‌های طولانی «باید» به خرید بیش از حد سوق دهند، اما شما به همه چیزهایی که در آن لیست‌ها است نیاز نخواهید داشت. در عوض، مطمئن شوید که اقلام ضروری زیر را برای نوزاد پسر خود انتخاب کنید:

انواع لباس نوزادی پسرانه

  • سرهمی پسرانه: یکی از لباس های مورد نیاز لباس نوزاد پسر سرهمی می باشد. شما حدود چندین دست یه سرهمی ها نیاز دارید. بسته به فصل، آستین های کوتاه یا بلند را انتخاب کنید. حتی اگر در تابستان بچه دار می شوید، داشتن چند گزینه آستین بلند برای روزهای سرد مفید است.
  • شلوار بافت پسرانه: دو یا سه جفت شلوار بافتنی نیز می تواند مفید باشد. شلوارهای بافتنی را نرم و راحت انتخاب کنید بسیاری از نخ ها برای بافت لباس کودک مناسب نیستند در انتخاب آن ها دقت بالایی داشته باشید.
  • لباس خواب و روپوش: پسر کوچک شما بیشتر وقت خود را با روپوش سپری می کند، بنابراین شما حداقل به 5 مورد از این لباس ها نیاز خواهید داشت. لباس های خواب بسته به ترجیح شخصی شما انتخاب می شوند، چه از نظر رنگ و یا نوع باز و بست آن ها تنها به جنس توجه داشته باشید. روپوش ها در قسمت پایین باز هستند تا به راحتی پوشک را تعویض کنید.

لباس خواب پسرانه نوزادی

  • جوراب پسرانه: پنج یا شش جفت جوراب برای پسر کوچک خود سرمایه گذاری کنید. در این مرحله، نوزادان ممکن است در کنترل دمای بدن دچار مشکل شوند، بنابراین ممکن است انگشتان کوچک پاهای او سرد شوند.
  • ژاکت پسرانه: شما به یک ژاکت برای کودک خود نیاز دارید. چیزی را انتخاب کنید که بتواند روی لباس های دیگر استفاده کنید و تنگ و چسبان نباشد و با کمد لباس او همخوانی داشته باشد.
  • پیش بند پسرانه: چند پیش بند نیز ایده خوبی است. چه در حال شیردهی باشید و چه از شیشه شیر، کودک شما ممکن است گاهی تف کند و یا بالا بیاورد. داشتن پیش بند روی کودک می تواند به تمدید زمان تمیزی لباس او کمک کند.
  • کلاه بچه گانه پسرانه: برای گرم نگه داشتن سر کودک به حداقل دو یا سه کلاه نیاز دارید.

سرهمی ها یکی از مورد نیازهای نوزاد پسر

مواردی نیز وجود دارند که زیبا هستند اما به هیچ وجه ضروری نیستند. اینها شامل لباس‌های هماهنگ و شایان ستایش، رومپر برای لباس تابستانی، چکمه یا کفش نوزادی برای پای او و ست‌های حوله و لوازم بهداشتی است.

لباس نوزاد پسرانه بالای سه ماه

پس از مرحله نوزادی، کودک شما زمان کمتری را برای خواب و زمان بیشتری را صرف بازی می کند. در حالی که او هنوز باید راحت باشد، نیازهای لباس او از خواب و لباس مجلسی به لباس های بازی تغییر می کند.

این یک مرحله سرگرم کننده است، زیرا شما می توانید پسر کوچک خود را در انواع لباس های زیبا ببینید. همانطور که او وارد مرحله خزیدن می شود، یکپارچگی لباس او کمی بیشتر آزمایش می شود و تناسب اهمیت بیشتری پیدا می کند. برای هر سایز نوزاد (معمولاً 3-6 ماه، 6-9 ماه و 9-12 ماه) به موارد زیر نیاز دارید:

لباس نوزاد پسرانه بالای سه ماه

  • شلوار یا شلوارک: بسته به آب و هوا، پسر کوچک شما حداقل به شش تا هشت جفت شلوار پسرانه یا شلوارک پسرانه نیاز دارد.
  • پیژامه یا لباس خواب: کودک شما همچنان شب ها لباس خواب می پوشد، بنابراین انتظار داشته باشید که در طول هفته حداقل به 3 عدد لباس خواب نیاز داشته باشد.
  • جوراب: حالا که او بیشتر در حال حرکت است به جوراب های بیشتری نیاز دارد توجه داشته باشید جورابی را برای او خریداری کنید که کف آن ها استپ داشته باشد تا زمانی که قدم بر روی سرامیک ها می گذارد لیز نخورد در این زمان حداقل باید 5 جفت جوراب برای او تهیه کنید.
  • ژاکت: اگر هوا سرد است، حداقل به سه ژاکت نیاز دارید تا او را گرم نگه دارید.
  • لباس بیرونی: اگر در منطقه ای زندگی می کنید که زمستان های سرد دارد، کودک شما به یک لباس برفی یا کت و کاپشن پسرانه زمستانی و شلوار برفی نیاز دارد. برای زمستان های گرمتر و همچنین بهار و پاییز، یک ژاکت سبک مهم است.

پیش بند یکی از مورد نیازهای نوزاد

  • پیش بند پسرانه: در این مرحله، پسر کوچک شما لذت غذاهای جامد را کشف خواهد کرد. این می تواند یک تجربه بسیار درهم و برهم باشد، بنابراین شما به حداقل به8 پیش بند نیاز دارید تا او را مرتب نگه دارید.
  • کلاه پسرانه نیز در همه ی سنین مورد استفاده می باشد در نتیجه در خرید لباس بچه گانه آن را از قلم نیندازید.

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *