مجله پیانو
رنگ لباس کودک

ترکیب رنگ لباس کودک 1401

انتخاب و خرید لباس بچه گانه یکی از دغدغه های والدین محسوب می شود. چرا که معیارهای زیادی را باید در نظر بگیرند تا انتخابی درست داشته باشند. یکی از مهمترین آن ها رنگ لباس کودک می باشد. در روانشناسی لباس کودکان این نکته مطرح شده است که رنگ ها تاثیر بسیار زیادی روی روحیه و خلق و خوی کودکان دارند. بنابراین بهتر است برای خرید لباس بچه گانه حتی لباس زیر بچه گانه به سمت رنگ های شاد و انرژی بخش بروید.

رنگ لباس بچه گانه می تواند متناسب با فصل، موقعیت مکانی، مناسبت ها و … تغییر کند. طراحان همیشه با توجه به سن، موقعیت های اجتماعی، جنسیت، فصل ها و… رنگ لباس ها را طراحی می کنند. ترکیب رنگ لباس کودک یک انتخاب کاملا شخصی است و همه چیز بسته به سلیقه شما و کودکتان دارد ولی برخی از والدین همیشه مطابق با رنگ سال و هر آنچه مد شده است اقدام به خرید برای فرزندان خود می کنند.

رنگ لباس کودک

اکثر والدین هنوز هم به این کلیشه های قدیمی پایبند هستند که رنگ صورتی برای دختر و رنگ آبی برای پسر است. اما بهتر است بدانید یک تیشرت پسرانه با رنگ صورتی می تواند در کنار شلوار لی و کتان پسرانه بسیار جذاب باشد و یا یک سارافون و پیراهن دخترانه با رنگ آبی می تواند ظاهری جذاب برای دختر زیبای شما بسازد.

ترکیب رنگ های روشن لباس کودک

اکثر والدین با این باور که لباس بچه گانه باید تیره باشد تا کثیفی را نشان ندهد به هنگام خرید رنگ های تیره را انتخاب می کنند اما بهتر است بدانید رنگ های روشن از آنجایی که می توانند کثیفی را نمایان کنند بهترین انتخاب برای سلامت و بهداشت کودک شما می باشد.

رنگ لباس کودک

رنگ های روشن، به خصوص سفید بهتیرین انتخاب برای رنگ لباس کودک و فرشته های زیبا و دوست داشتنی است آن ها در این رنگ حس آرامشی خواهند داشت و رنگ سفید رنگی است که به رنگ های مختلف پوست همخوانی دارد و کودکان را بسیار شیرین و جذاب می کند. یکی از پیشنهادهای ما به شما برای حضور در یک مهمانی رسمی و مهم خرید پیراهن پسرانه سفید در کنار کت و شلوار می باشد.

همچنین می توانید با خرید پیراهن مجلسی دخترانه و یا لباس عروس دخترانه به جذابیت و زیبایی استایل فرزند خود کمک بسیاری کنید.

رنگ لباس کودک

برای ست کردن رنگ لباس کودک خود می توانید هر رنگی را به خوبی با خود و یا سایه های مختلف تناژی همان رنگ ست کنید مثلا با انتخاب تاپ و تیشرت دخترانه به رنگ بنفش می توانید شلوار دخترانه، دامن و شلوارک، به رنگ یاسی، سفید، طیف های گسترده از بنفش را در استایل فرزند خود استفاده کنید اینگونه ظاهری جذاب و منحصر به فرد خواهد داشت.

رنگ های گرم در لباس های کودکان

اگر تصمیم دارید رنگ لباس کودک خود را، نشاط و شادی آور انتخاب کنید رنگ های گرم می توانند گزینه ای مناسب باشند که رنگ قرمز اصلی ترین آن ها به شمار می آید که نوزادان به این رنگ عکس اعمل نشان می دهند. رنگ هایی مانند: نارنجی، زرد، قرمز، قهوه ای و … در این دسته قرار دارند که در ترکیب رنگ لباس کودک می توانید از آن ها استفاده کنید تا حس هیجان و نشاز آن ها برانگیخته شود.

رنگ لباس کودک

رنگ هایی همچون قرمز که پر از هیجان هستند برای کودکان پیش فعال و کودکان استثنایی مناسب نمی باشند. مگر اینکه با رنگ های آرامش بخش ترکیب شوند.

مناسب ترین انتخاب برای رنگ لباس کودک

برای انتخاب رنگ لباس کودک باید حتما رنگ مو، پوست، فصل مورد استفاده و … را در نظر داشته باشید تا خرید هوشمندانه ای را تجربه کنید. رنگ زرد و سبز یکی از محبوب ترین ترکیب رنگی می باشند که نشانه هایی از طبیعت دارند و همین موضوع باعث می شود تا کودک شما سرشار از انرژی شود بنابراین این دو رنگ می توانند در انتخاب ترکیب لباس کودک گزینه ای خوب باشند.

آبی و صورتی پاستیلی بهترین انتخاب برای لباس کودک می باشند این ترکیب رنگی پر از آرامش و معصومیت هستند. جنسیت فرزند شما فرقی ندارد تنها مهم این است که این رنگ می تواند استایل و ظاهری زیبا و جذاب و چر از آرامش برای فرزند شما بسازد.

رنگ لباس کودک

رنگ نارنجی در کنار رنگ آبی یک انتخاب منحصر به فرد و متفاوت می باشد بهتر است این ترکیب رنگ لباس کودک را در فصل پاییز انتخاب کنید. نارنجی یکی از رنگ هایی است که در طبیعت پاییز به شدت دیده می شود که در کنار آبی آسمان بسیار جذاب و شیک می باشد.

طوسی: یک رنگ خنثی که در کنار اکثر رنگ ها می نشیند و به زیبایی ظاهر می شود این رنگ را می توانید برای کت و ژیله پسرانه خود انتخاب کنید تا با یک پیراهن صورتی آن را ست کند و در میان جمع، استایلی خاص داشته باشد. طوسی در انتخاب لباس های دخترانه نیز امکان پذیز است که با اکثر رنگ های دیگر همخوانی دارد و ست لباس فرزندتان را به راحتی انجام می دهید.

رنگ لباس کودک

طراحی لباس کودکان

یکی از معیارهای قابل توجه برای طراحان لباس بچه گانه، انتخاب رنگ لباس کودک می باشد رنگ به شکل مستقیمی بر ذهن کودکان تاثیر می گذارد و باعث نشاط و انرژی آن ها می شود بنابراین رنگ سیسمونی نوزاد، رنگ اتاق کودک، رنگ لباس های کودک و … تاثیر زیادی بر رشد مغز کودک می گذارد.

رنگ لباس کودک

انتخاب رنگ لباس کودک باید یکی از مهمترین معیارها برای والدین باشد چرا که لباس کودک همیشه و همه جا به تن او چسبیده است بنابراین باید به درستی انتخاب شود. خرید لباس روشن همیشه خواسته ی کودکان است چرا که آن ها با رنگ های روشن به هیجان می افتند و آن ها را بیشتر دوست می دارند. اگر دقت کرده باشید نقاشی کشیدن برای کودکان بسیار سرگرم کننده و جذاب می باشد چرا که می توانند با کمک مدادرنگی، ماژیک و … رنگ ها را با هم ترکیب کنند و از آن ها نقاشی زیبا خلق کنند.

در نتیجه این گفته ها باید بدانید که رنگ بر یادگیری، رشد کودک، آرامش و یا هیجان های او، شخصیت مودبانه کودکان و در نهایت روابط اجتماعی کودکان در آینده تاثیر گذار می باشد.

رنگ لباس کودک

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *