مجله پیانو
خرید صندل بچگانه

5 نکته مهم برای خرید صندل بچگانه و انواع آن

معمولا کودکان از سن دو سالگی به بعد به راحتی می توانند راه بروند و والدین برای خرید صندل بچگانه و کفش آن ها اقدام می کنند چرا که آن ها نیاز به پاپوش هایی دارند که هر کدام مناسب فصل خاص خودش است. صندل های بچگانه مناسب ترین کفش برای کودکان در فصل تابستان می باشد که دارای تنوع هستند و رنگبندی و طرح های فانتزی آنها باعث شده تا محبوبیت زیادی داشته باشند.

خرید صندل بچگانه

زمانی که کودک شروع به راه رفتن می کند والدین به فکر خرید صندل بچگانه و کفش می افتند تا از پاهای ظریف و لطیف فرزند خود محافظت کنند و زمانی که تصمیم به خرید می گیرند تنوع بالای صندل های تابستانی آنقدر زیاد است که برخی را سردرگم می کند و توانایی انتخاب درست را از آن ها می گیرد.

باید بدانید که برای خرید صندل بچگانه نباید فقط به ظاهر آن ها توجه داشته باشید بلکه کیفیت و راحتی پاهای کودک شما باید در الویت باشد تا هنگام راه رفتن احساس ناراحتی نداشته باشد و قدم هایی محکم و آسوده بردارد. به همین دلیل ما در این مقاله پیانو استایل شما والدین عزیز را راهنمایی خواهیم کرد تا خریدی هوشمندانه و دقیق دادشته باشید.

خرید صندل بچگانه

راهنمای خرید صندل بچگانه

برای خرید صندل بچگانه باید نکاتی را رعایت کنید و به بررسی آن ها بپردازید تا بتوانید آنچه که لایق فرزند شماست را خریداری کنید و کودک شما در آن حس آرامش و راحتی را داشته باشد. کودکان از زمانی که شروع به راه رفتن می کنند علاقه ی زیادی به بازی کردن و پارک رفتن و تفریح پیدا می کنند و زمان زیادی پاهای آن ها درون کفش قرار دارد پس باید کفشی به پا داشته باشند که به راحتی بتوانند راه بروند و بدوند.

خرید صندل بچگانه

1_ وزن کفش را به خوبی بررسی کنید و به دنبال کفشی بروید که وزنی بسیار سبک داشته باشد.

2_ به سایز پای کودک خود توجه داشته باشید و کفشی را خریداری کنید که نه تنگ باشد و نه گشاد و کاملا متناسب با اندازه ی پاهای او باشد.

3_ مقاومت و کیفیت آن را به خوبی بررسی کنید تا کفی آن نرم و انعطاف پذیر و طبی باشد.

4_ زیره کفش باید ضخامت بالایی داشته باشد و آجدار و نرم باشد. ظاهر آن باید زیبا باشد و کودک از پوشیدن آن لذت ببرد.

5_ نوع باز و بسته شدن کفش را بررسی کنید به طوری که کودک شما به راحتی بتواند کفش خود را به پا و یا پاهای خود را از آن خارج کند.

خرید صندل بچگانه

مشخصات انواع مدل صندل بچگانه

زمانی که اقدام به خرید می کنید با تنوع زیادی روبه‌رو خواهید شد که برای خرید صندل بچگانه باید به نکات ذکر شده توجه داشته باشید تا خریدی درست را انجام دهید. بهتر است بدانید پاهای کودک شما به سرعت رشد می کند پس نیازی نیست به دنبال خرید کفش بچگانه گران قیمت و یا برند بروید کافیست فقط به نکات بالا توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

با خرید صندل بچگانه می توانید به راحتی استایل های خاص را برای کودک خود رقم بزنید. یک شلوارک بچگانه در کنار یک صندل و تیشرت بچگانه می تواند یکی از استایل های خاص برای پسر بچه ها به حساب بیایید. لباس پسرانه تنوع بالایی دارد و می توانید با انواع شلوار جین پسرانه و پیراهن بچگانه و…  ست های زیبایی برای او بزنید.

برای زیبایی استایل دختر خانم ها می توانید از انواع سارافون و پیراهن و تونیک، سرهمی، شلوارک و دامن و … که مناسب فصل تابستان نیز هستند و یک صندل زیبا و راحت استفاده کنید تا خوش بدرخشند.

خرید صندل بچگانه

 

خرید صندل بچگانه جلو باز:

این نوع صندل ها گزینه ای ئرست برای کودکان محسوب می شود چرا که انگشتان پای کودک در آن آزاد است و از عرق کردن پاهای کودک داخل کفش جلوگیری می کند.

خرید صندل بچگانه

خرید صندل بچگانه جلو بسته:

این نوع صندل ها برای کودکان و بازی کردن آن ها بسیار مناسب است زیرا از انگشتان آن ها در برابر ضربه و برخورد با اجسام جلوگیری می کند و برخی از آن ها انتخابی درست برای استفاده در چهار فصل می باشند.

خرید صندل بچگانه

خرید صندل بچگانه اسپرت:

این صندل ها تنوع رنگی و طرحی بالایی دارند که می توانید به راحتی با انواع لباس های اسپرت کودک خود ست کنید و زیبایی و خاص بودن را به آن ها هدیه دهید. اگر به دنبال این هستید که کفشی برای فرزند خود خریداری کنید که بتواند در آن راحت باشد و شیک بدرخشد انتخابی درست این است که به سمت صندل های اسپرت بروید تا بتواند در تمامی مکان ها از آن ها استفاده کند.

خرید صندل بچگانه

خرید صندل بچگانه لا انگشتی:

این نوع صندل ها انتخابی درست و هوشمندانه هستند و اکثر کودکان این نوع صندل را دارند چرا که می توانند در بیشتر مکان ها از آن استفاده کنند: مانند استخر، حمام و حتی برخی به عنوان روفرشی از آن ها استفاده می کنند و انتخابی درست برای تفریحات ساحلی می باشد. حتی برخی از آن ها بسیار شیک و مناسب برای حضور در مهمانی ها هستند.

خرید صندل بچگانه

نکات مهم برای خرید صندل نوزادی

نوزادان پاهای خیلی حساس و ظریفی دارند و برای محافظت از آن ها می توانید از صندل ها استفاده کنید که برای خرید آن ها باید نکاتی را رعایت کنید تا بهترین خرید را داشته باشید.

خرید صندل بچگانه

برای خرید صندل بچگانه برای نوزاد خود سایزی را انتخاب کنید که از سایز واقعی پاهای او کمی بزرگ تر باشد. توجه داشته باشید که رویه آن لطیف و نرم باشد و بندهای آن محکم نباشد تا نوزاد حس آرامش خود را از دست ندهد. جنس آن باید طوری باشد که پاهای نوزاد در آن عرق نکند چرا که نوزادان پوستی حساس دارند و صندل جنس نا مرغوب موجب عرق سوز شدن پای آن ها می شوند.صندل نوزادان باید کمترین تزئینات را داشته باشد و جنس رویه آن نرم و راحت باشد و از متریال مرغوب استفاده شده باشد. می توانید با انواع سرهمی نوزادی آن ها را ست کنید.

خرید صندل بچگانه

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *