مجله پیانو
3 مدل پالتو و بارانی بچگانه دخترانه

3 مدل پالتو و بارانی بچگانه دخترانه

در فصول سرد سال والدین برای پوشاندن فرزندان خود اقدام به خرید لباس های بچگانه می کنند که یکی از این دسته لباس ها خرید پالتو و بارانی بچگانه است که در مقابل برف و باران از خیس شدن کودک شما جلوگیری کنند. در عین شیکی بسیار گرم بود و کودک را در برابر سرما محافظت می کند. برای خرید لباس کودکان باید به نکات مهمی توجه کرد تا هم خریدی لذت بخش داشته باشیم و هم از خرید خود رضایت کافی را داشته باشید و بتوانید به مدت طولانی از لباس خریداری شده برای کودک خود اشتفاده کنید.

3 مدل پالتو و بارانی بچگانه دخترانه

مدل های مختلف پالتو و بارانی بچگانه

لباس های زمستانه و پاییزه دارای تنوع بسیار بالایی می باشند مانند: ژیله و کاپشن دخترانه، ژاکت و هودی و سوییت شرت و… که انتخاب و خرید هر کدام بسته به نیاز و سلیقه ی کودک شما دارد.

پالتو و بارانی بچگانه در طرح، رنگ و مدل های متنوعی تولید می شوند که انتخاب هر کدام بستگی به سلیقه ی شما دارد زیرا آن قدری تنوع بالا است که هر کسی با هر سلیقه ای می تواند خرید خود را با رضایت کامل انجام دهد. در این مقاله به شما سایت فروشگاهی پیانو استایل را معرفی می کنیم که لباس های زمستانه و تابستانه در طرح ها و رنگ های مختلفی در این سایت موجود می باشد که همگی از بهترین و مرغوب ترین پارچه و با کیفیت ترین دوخت تهیه شده و با نازل ترین قیمت به فروش می رسند.

3 مدل پالتو و بارانی بچگانه دخترانه

  1. پالتو و بارانی فانتزی: در این دسته از پالتو و بارانی بچگانه طرح های مختلف عروسکی تولید می شوند که روی پارچه ی آن ها طرح های کودکانه دوخته یا چاپ می شود که کودکان با پوشیدن آن ها حس بهتری دارند. این دسته از لباس ها در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند که از جذابیت بالایی برخوردار بوده و مناسب مهمانی ها و استفاده روزمره کودکان می باشند داخل برخی از آن ها از خز بوده و برخی آستر ساتن مانند دارند. برای گرمای بیشتر بهتر است از رنگ های تیره لباس برای فرزندان خود در این فصل استفاده کنید.
  2.  چالتو و بارانی خز: برای خرید این لباس بهتر است به جنس خز استفاده شده بسیار دقت داشته باشید که از مرغوبیت و کیفیت بالایی تهیه شده باشد زیرا کودکان پوست های حساس و لطیفی که دارند و امکان دارد برخی از این خزه های استفاده شده برای آن ها ایجاد حساسیت کند. این نوع لباس در طرح و رنگ های متفاوتی طراحی شده است که بسیار پرطرفدار بوده و مناسب مجالس و مهمانی ها هستند و در زیبایی استایل کودکان تاثیر زیادی دارند.
  3. پالتو و بارانی جیر: این نوع لباس ها در رنگ و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند که سال های زیادی است که جای خود را در دنیای مد حفظ کرده اند و بسیار طرفدار دارند و ست کردن استایل با این پالتو و بارانی بچگانه کار چندان سختی نیست و با یک شلوار لی و خرید کفش مناسب بچگانه به راحتی می توانید یک استایل زیبا را برای فرزندان خود خلق کنید تا بدرخشند.

3 مدل پالتو و بارانی بچگانه دخترانه

نکات مهم و قابل توجه برای خرید پالتو و بارانی بچگانه

پالتو و بارانی بچگانه را با هر لباسی می توانید به راحتی ست کنید برای مثال: یک بافت سفید با یک نیم بوت زیبا و شلوار و یا لگ بچگانه و شال و کلاه می تواند یک استایل منحصر به فرد را به کودک شما ببخشد.

هنگام خرید از کودک خود بخواهید چند بار دست های خود را باز و بسته کند تا مطمئن شوید که فرزند شما در آن احساس راحتی دارد. زیرا آستین های آن باید به قدری بزرگ باشند تا زمانی که زیر آن لباس های بافت را می پوشند تنگ و ناراحت کننده نباشند.

3 مدل پالتو و بارانی بچگانه دخترانه

هنگام خرید توجه داشته باشید که بارانی یا پالتو دو لایه هستند یا یک لایه. دو لایه ها هم مانع عبور آب شده و هم به گرمای تن کودک شما بسیار کمک می کنند و قیمت بالایی هم دارند. ولی یک لایه ها بیشتر به مانع عبور آن کمک می کنند و در گرما تاثیر چندانی ندارند مگر اینکه در زیر آن ها از لباس بافتنی گرمی استفاده کنید.

اگر می خواهید پالتو و بارانی را برای استفاده روزمره فرزندتان خریداری کنید که بهتر است سراغ بهترین جنس بروید مانند کشمیر، پشم و یا ابریشم که بسیار گرم بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند و برای استفاده روزمره انتخابی مناسب هستند و مدام برای آن ها مانند روز اول خوش فرم  می مانند و قیمت نسبتا خوب روبه بالایی دارند.

به قد پالتو و بارانی بچگانه توجه داشته باشید و از خرید لباس های بلند خودداری کنید زیرا کودک در آن احساس راحتی ندارد و نمی تواند به امور و تفریح خود در بیرون از خانه برسدو این موضوع باعث ناراحتی او می شود.

3 مدل پالتو و بارانی بچگانه دخترانه

طریق ی نگهداری و سشت و شو لباس های زمستانی

از آنجایی که لباس کودکان به سرعت کوچک می شوند و برخی از والدین هر ساله مجبور به خرید دوباره لباس برای فرزند خود هستند ما به شما پیشنهاد می کنیم که پالتو و بارانی بچگانه ی خود را یک سایز بزرگ تر خریداری کنید اما توجه داشته باشید که لباس بر تن کودک شما آویزان و بد فرم نباشد. با این کار می توانید سال های بیشتری از لباس خریداری شده استفاده کنید و اینگونه نیاز به صرف هزینه های گزاف برای خریداری هرسال لباس های گرم فرزند خود ندارید.

3 مدل پالتو و بارانی بچگانه دخترانه

برای نگهداری و نو و تمیز ماندن لباس سعی کنید آن ها را با دمای آب مناسب بشویید تا حالت و استایل خود را از دست ندهند. تا جایی که می توانید برای شستن پالتو و بارانی از ماشین لباس شویی استفاده نکنید زیرا این لباس ها نیاز به چنگ زدن ندارند و با آب و مایع به راحتی شسته می شوند و اگر لباس دارای لکه شده است کمی مایع روی لکه بریزید و به آرامی آن قسمت را ماساژ دهید تا به فرم و جنس آن آسیبی وارد نشود.

نکات ذکر شده برای خرید لباس های زمستانی و پاییزی بسیار مهم بوده و با بهره گیری از آن ها می توانید خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *