مجله پیانو
شومیز بچگانه دخترانه

شومیز بچگانه دخترانه و معرفی 6 مدل شومیز

یکی از مهمترین بخش زندگی والدین مربوط به فرزندانشان می شود. که لذت بخش ترین قسمت آن خرید لباس کودکان و رنگا رنگ بودن آن ها است. شومیز بچگانه دخترانه یکی از زیباترین و محبوب ترین لباس نزد کودکان و والدین است که در مدل ها و رنگ های متنوعی در بازار موجود می باشند.

برای انتخاب و خرید شومیز دخترانه مناسب باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید خرید خوب و درست را انجام دهید. شومیز بچگانه دخترانه در مدل ها و تنوع رنگی بالایی تولید و طراحی می شوند که یک انتخاب درست برای کودکان محسوب می شوند چرا که می توانید با یک شومیز استایل های مختلفی را برای کودک خلق کرد. شومیز را به راحتی می توانید با انواع شلوار و شلوارک، دامن دخترانه بچگانه  … ست کنید و انواع استایل مجلسی و کژوال را برای فرزند خود بزنید و او را به شیک پوشی دعوت کنید. شومیز را می توانید با یک اورال دخترانه به راحتی ست کنید تا کودک شما در مجالس و مهمانی ها بدرخشد.

شومیز بچگانه دخترانه

 

شومیز چیست؟

شومیز یکی از لباس هایی است که برای شرکت در مراسم های رسمی و مهمانی ها می توانید از آن به عنوان لباسی مناسب و شیک استفاده کنید. جنس پارچه های به کار رفته برای تولید آن ها بسیار نرم و لطیف هستند و از این جهت برای کودکان مناسب هستند.

طراحی شومیز در اوایل ورودش به خانه ی مد، یک لباس جلو بسته بود که با مرور زمان دست خوش تغییراتی شد که امروزه با مدل های متنوعی در بازار موجود می باشند و این تنوع باعث شده تا اکثر بانوان و دختر بچه ها بتوانند از آن ها استفاده کنند.

انواع مختلف شومیز بچگانه دخترانه

از آنجایی که تونیک هم جلو بسته است برخی تصور می کنند شومیز و تونیک با هم تفاوتی ندارند اما باید بدانید که تفاوت های زیادی بین این دو مدل لباس بچگانه وجود دارد که با دانستن آن می توانید آن ها را به راحتی از یک دیگر متمایز کنید.

میزان بلندی و کوتاهی یکی از نکته هایی است که تفاوت این دو مدل را مشخص می کند چرا که معمولا تونیک ها بلند تر از شومیز هستند و باید به تن فیت تر باشند تا شومیز. شومیزها استایلی راحت تر دارند و کمی آزادتر باید باشند و جنس آن ها کاملا با یک دیگر متفاوت است و معمولا برای طراحی و دوخت شومیزها از پارچه های مجلسی و حریر استفاده می شود، آستین های تونیک می تواند کوتاه باشد اکا در شومیز همچین دوخت و مدلی نداریم مگر اینکه شومیزی که مدل آستین آن حلقه ای باشد.

شومیز بچگانه دخترانه

شومیز بچگانه دخترانه نخی: اگر به دنبال یک استایل کژوال برای فرزند خود در فصل بهار و تابستان هستید، شومیز بچگانه دخترانه نخی یک انتخاب هوشمندانه است. این جنس شومیز بسیار مناسب برای فصل بهار و تابستان است چراکه جنس پارچه ی به کار رفته در آن ها خنک و سبک بوده و می توانید با یک شلوار مناسب و یا شلوارک استایلی شیک و راحت برای کودک خود بزنید. شومیزهای نخی در طرح و رنگ های متنوعی طراحی شده اند که انتخابی ایده آل برای فصل های گرم سال می باشند.

شومیز بچگانه دخترانه

شومیز بچگانه دخترانه گیپور: اگر به دنبال یک استایل خاص برای فرزندتان هستید به دنبال یک شومیز دخترانه با جنس گیپور بروید چرا که نجابت استایل دختر شما را به رخ خواهد کشید. شومیز گیپور می تواند یک انتخاب درست برای حضور در مراسمات رسمی و مهمانی های خانوادگی باشد. البته به خاطر داشته باشید که برخی از پارچه های گیپور بسیار زبر هستند و این جهت می توانند آرامش و راحتی را از فرزند شما سلب کنند. پس هنگام خرید به جنس گیپور لباس بسیار توجه داشته باشید که نرم و لطیف باشد.

شومیز بچگانه دخترانه

شومیز بچگانه دخترانه حریر: پارچه های حریر بسیار نرم و راحت می باشند که هنگام تحرک کودک می توانند احساس راحتی و خوشایندی را به آن ها بدهند و این موضوع راحتی کودک شما را تضمین خواهد کرد. انتخاب شومیز بچگانه دخترانه حریر می تواند برای حضور در مجالس و مهمانی ها بسیار هوشمندانه باشد چرا که این مدل شومیزها در تنوع رنگی بالایی تولید می شوند که با انواع شلوار و دامن می توانند جذابیت خاصی را به کودک شما بدهند.

شومیز بچگانه دخترانه

شومیز بچگانه دخترانه مخمل: یکی از پارچه هایی که در سال 2021 بسیار ترند شده است، پارچه ی مخمل می باشد. این پارچه ی زیبا که در تنوع رنگی بالایی قرار دارد می تواند یک انتخاب درست برای فصول سرد سال باشد که به جذابیت و زیبایی استایل فرزند شما بسیار کمک می کند.

شومیز بچگانه دخترانه جین: پارچه های جین را می توانید با هر نوع پارچه ای به راحتی ست کنید به همین دلیل است که جین سال ها است جای خود را در خانه مد حفظ کرده است و اکثر مردم از این نوع پارچه در لباس هایشان استفاده می کنند.

شما می توانید شومیز بچگانه دخترانه با پارچه جین را برای فرزند خود انتخاب کنید و به راحتی یک استایل اسپرت را برای کودک خود ست کنید. اگر به دنبال ست مادر و دختری هستید جین می تواند انتخابی هوشمندانه باشد چرا که همه ی مدل های لباس جین در سایزهای مختلف در بازار موجود می باشند و جنس لطیف و راحت آن ها باعث شده تا بسیار محبوب باشند.

شومیز بچگانه دخترانه

شومیز بچگانه دخترانه طرح دار: تنوع بالای شومیز باعث شده تا همه بتوانند به راحتی و با هر سلیقه ای که دارند این مدل لباس را در کمد لباس هایشان جا بدهند. شومیزهای بچگانه دخترانه در طرح های مختلفی طراحی می شوند که شما می توانید طبق سلیقه ی فرزندتان به خرید آن بروید. پارچه های طرح دار و لباس های فانتزی بچگانه انتخابی مناسب و هوشمندانه برای خرید لباس بچگانه و شومیزهای شیک است.

شومیز بچگانه دخترانه

ویژگی های مهم شومیز بچگانه دخترانه

برای خریدی لذت بخش و درست باید نکات مهمی را در نظر بگیرید. قبل از خرید شومیز به سایز فرزند خود دقت داشته باشید شومیز باید به تن کودک شما راحت باشد و انتخاب شومیز چسبان بسیار اشتباه است. به پارچه ی به کار رفته برای تولید آن دقت داشته باشید چرا که کوکان پوستی بسیار حساس دارند و باید به دنبال پارچه های بروید که الیاف آن ها طبیعی باشد تا فرزند شما در لباس خود احساس راحتی داشته باشد.

دوخت لباس را کاملا بررسی کنید زیرا دوخت در شیکی لباس تاثیر بسزایی دارد و باعث می شود لباس به تن کودک شما زیباتر و خوش فرم تر نشان داده شود. قبل از خرید بودجه خود را مشخص کنید تا خرید راحت تری را تجربه کنید.

سخن آخر

برای خرید لباس های دخترانه و پسرانه ما به شما سایت فروشگاهی پیانو استایل را معرفی می کنیم. تنوع در ست دخترانه و ست پسرانه در این فروشگاه باعث شده تا شما با هر سلیقه و بودجه ای که دارید به راحتی بتوانید انتخابی درست و زیبا را تجربه کنید و از به روز ترین و شیک ترین لباس ها برای داشتن یک استایل منحصر به فرد کودک خود استفاده کنید.

 

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *