مجله پیانو
کادوی پسرانه

معرفی 8 مدل کادوی پسرانه بچگانه برای تولد

کادو گرفتن یکی از لذت بخش ترین اتفاق هایی است که می تواند یک نفر را خوشحال کند. در این مقاله به کادوی پسرانه بچگانه می پردازیم که چه چیزهایی مناسب پسر بچه ها است و آن ها را خوشحال می کند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید برای فرزند خود یا یکی از بچه های اطرافیان خود کادویی تهیه کنید اما ندانید که چه چیزی مناسب او است و باعث خوشحالی کودک می شود.

کادو می تواند از یک ست پسرانه ارزان شروع شود و به یک ماشین کنترولی گران ختم شود این بستگی به بودجه هر فردی دارد. اما به هر حال هر چیزی باشد خوشحال کننده است و ما به شما خواهیم گفت که اکثر پسر بچه ها عاشق چه چیزهایی هستند و چه کادو و وسایلی مورد نیاز آن ها است.

کادوی پسرانه

کادوهای پسرانه مناسب تولد

در اینجا قصد داریم در مورد کادوهای پسر بچه های بالای سه سال صحبت کنیم چرا که هم به راحتی راه می روند و هم صحبت می کنند و کاملا به محیط اطراف خود شناخت پیدا کرده اند در اینصورت می توانند با گرفتن کادو خوشحال شوند.

برای پسر بچه های 3 تا 4 سال بهترین کادو اسباب بازی می باشد چرا که با آن سرگم شده و در این سن علاقه ی زیادی به بازی کردن دارند. فقط کافیست هر چه که خریداری می کنید مناسب سن او باشد. در بیشتر فروشگاه های اسباب بازی برای هر سنی اسباب بازی های مشخصی تعیین شده است یعنی تفکیک اسباب بازی ها بر اساس رده سنی کودک و جنسیت آنها چیده شده است و این موضوع کار را برای خرید شما راحت تر کرده است.

کادوی پسرانه

برای خرید کادوی پسرانه 3 سال بهتر است به سمت ماشین ها و تفنک ها بروید و از آن جا هر کدام که با بودجه شما مطابقت داشت را خریداری کنید. پسر بچه ها عاشق شخصیت های کارتونی و قهرمان های کارتون های خود هستند مانند: مردعنکبوتی، سوپر من، بت من و … و می توانید با خرید این شخصیت های کارتونی آن ها را خوشحال کنید.

انواع مدل های کادوی پسرانه

1_ لباس: 

اگر قصد دارید برای کودک خود لباسی هدیه بخرید، می توانید به هر آنچه نیاز دارد مطابق با فصل برایش خرید کنید و به سراغ انواع کفش بچگانه، کاپشن پسرانه، انواع لباس بافتنی، تیشرت بچگانه، شلوار و شلوارک، پیراهن پسرانه، ست پسرانه و … بروید. اما اگر شما به تولد پسر بچه ای دعوت شده اید تا جایی که می توانید از خرید لباس خودداری کنید چرا که لباس باید حتما سایز مناسب کودک باشد و شما اطلاع دقیقی ندارید و امکان دارد کوچک تر و یا بزرگ تر از آن چه باید باشد خریداری کنید. شما می توانید گزینه های دیگر را انتخاب کنید.

کادوی پسرانه

2_ ساعت مچی: 

ساعت مچی می تواند یکی از انتخاب های درست شما باشد چرا که پسر بچه ها از داشتن ساعت لذت می برند و شما می توانید برای او ساعت های فانتزی خریداری کنید که با شخصیت های کارتونی مورد علاقه ی او طراحی شده اند و ساعت مچی بچگانه در بازار دارای تنوع بالایی است و این موضوع انتخاب را برای شما آسان می کند.

3_ کتاب های داستان: 

بهترین و آموزنده ترین کادوی پسرانه می تواند خرید کتاب باشد و شما با این کار به کودک ارزش می دهید و او خواهد آموخت که استفاده از کتاب و مطالعه آن می تواند به سطح هوش و اطلاعاتش کمک کند و اگر هنوز خواندن را آموزش ندیده است می تواند از والدین خود کمک بگیرد. کتاب های داستان انتخابی هوشمندانه برای پسر بچه ها می باشند و می توانید برای اتاق کودک خود کتاب خانه ای درست کرده و انواع کتاب های آموزنده را در آن قرار دهید.

کادوی پسرانه

4_ اسباب بازی: 

همانطور که در قسمت بالاتر این مقاله ذکر شد پسر بچه ها عاشق اسباب بازی هستند و اسباب بازی ها خرید کادوی پسرانه را برای شما راحت تر می کنند. فقط باید دقت داشته باشید که به سمت اسباب بازی هایی بروید که مناسب سن کودک باشد تا از داشتن آن خوشحال شوند. اسباب بازی های فکری می توانند انتخابی درست و هوشمندانه برای کودکان بالای 4 یا 5 سال باشند.

5_ ماشین شارژی: 

اگر قصد دارید برای فرد مورد نظر خود هزینه ای بالا کنید انتخاب ماشین های شارژی بسیار درست است چرا که پسر بچه ها علاقه ی زیادی به داشتن ماشین دارند. اما باید بدانید که قیمت آن ها کمی بالا می باشد و تنوع در این ماشین ها بسیار است و ویژگی های ماشین ها باعث شده تا قیمت آن ها متغییر باشد.

کادوی پسرانه

6_ موتورهای شارژی:

قیمت موتورهای شارژی نسبت به ماشین ها پایین تر است و اگر بودجه شما برای خرید ماشین کافی نیست می توانید برای خرید موتور اقدام کنید که این کادوی پسرانه نیز بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد و باعث خوشحالی کودک شما می شود.

7_ دفتر نقاشی و مدادرنگی: 

کتاب های نقاشی شده در بازار بسیار متنوع می باشند که دارای نقاشی هستند و نیاز به رنگ آمیزی دارند انتخاب آن ها برای کودک بسیار مناسب است و کودک شما با داشتن آن ها بسیار خوشنود می شود. خرید یک مداد رنگی می تواند این کادو را کامل کند. بچه ها با دیدن مداد رنگی بسیار ذوق زده می شوند چرا که رنگ های شاد باعث انرژی گرفتن آن ها می شود.

کادوی پسرانه

8_ لباس های فانتزی: 

لباس های فانتزی یکی از کادوهایی است که هر پسر بچه ای با دیدن آن ها به وجد می آید مثلا می توانید برای کودکان لباس هایی خریداری کنید که عکس شخصیت های کارتونی مورد علاقه ی آن ها بر روی لباس قرار داشته باشد و یا لباسی که که قهرمان های کارتونی آن ها را به تن دارند و امروزه در بازار موجود می باشند مانند لباس مرد عنکبوتی که کودکان زمانی که این لباس ها را به تن می کنند خود را مانند قهرمانان تصور می کنند و این موضوع برای سرگرمی و هیجان کودکان دلنشین می باشد.

کادوی پسرانه

رعایت نکات مهم برای خرید هدیه ای مناسب پسر بچه ها

برای خرید لباس کودکان باید به خیلی نکات مهم توجه داشته باشید. پارچه های لباس کودکان باید از بهترین جنس باشند و بهتر است از خرید هر گونه لباس های بند دار و زیپ دار و یا لباس هایی که دارای اکسسوری های خطرناک و یا تیز می باشند خوددراری کنید. لباسی را خریداری کنید که کاملا سایز کودک باشد نه تنگ و نه گشاد باشدو برای خرید کادوی پسرانه به دنبال لباس هایی با رنگ های مناسب بروید و از خرید رنگ های تیره اجتناب کنید. قبل از خرید به جنس پارچه توجه داشته باشید و بهترین جنس را خریداری کنید چرا که کودکان پوست های حساسی دارند.

کادوی پسرانه

از خرید اسباب بازی های خطرناک جدا خودداری کنید و اگر انتخاب شما خرید هر گونه اسباب بازی می باشد قبل از خرید سن کودک را در نظر داشته باشید تا وسیله ای که می خرید باعث خوشحالی او شود و بتواند با آن بازی کند و سرگرم شود. برای کودکانی با سن کم خرید مداد رنگی توصیه می شود و از خرید ماژیک و … که رنگ های آن ها برای پوست کودکان زیان آور است دوری کنید. مداد رنگی ها را با نوک های تیز به دست کودک ندهید.

 

بهتر است برای کودکان بالای 3 سال به دنبال خرید اسباب بازی های آشنایی با فنون، آموزش های خلاقیت، پازل و لگو … بروید که کمک بسیاری به بالا بردن هوش کودک می شود.

برای خرید اینترنتی هر گونه لباس بچگانه بهتر است به دنبال سایت هایی بروید که اجناس آن ها با کیفیت و مرغوب باشند و در عین حال از تنوع بالایی برخوردار باشند و قیمتی مناسب هم داشته باشند تا شما به راحتی با هر سلیقه ای که دارید بتوانید آن چه می خواهید را خریداری کنید و از خرید خود راضی باشید. در این جا ما به شما فروشگاه اینترنتی پیانو استایل را معرفی می کنیم که با خیالی آسوده می توانید در انواع لباس های پسرانه و دخترانه انتخابی درست و هوشمندانه داشته باشید و کادوی پسرانه ای را انتخاب کنید که کودک شما از داشتن آن لذت ببرد و استایلی زیبا و جذاب را داشته باشد.

کادوی پسرانه

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *