مجله پیانو
لباس مجلسی دخترانه

ویژگی های بهترین لباس مجلسی دخترانه | لباس مجلسی شیک

یه چیزی که خیلی برای هر والدین و دختری مهمه، وجود یه لباس مجلسی دخترانه در کمد لباسش هست. این پیراهنا می‌تونن برای مهمونی، عروسی یا جشن تولد باشن و دختر خانوما به راحتی می‌تونن ازشون استفاده کنن.

اما انتخاب و خرید لباس مجلسی شیک خیلی سخت نیست و می‌تونه خیلی سرگرم‌کننده باشه و به شما احساس خاصی بده. به طور کل برای خرید لباس بچه گانه نظر کودک می تونه خیلی موثر باشه پس این موضوع رو فراموش نکنید. پیانو استایل یکی از برندهای بسیار باکیفیت هست که می تونی لباس مجلسی دخترانه رو با خیال راحت بخری.

چون هم تنوع خیلی بالایی داره و هم جنس و قیمت های کم نظیری داره و البته اینکه می تونی برای خرید حضوری به شعبه های اون هم سر بزنی تا اینجوری با خیال راحت و مطابق با سلیقه فرزندتون بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب رو داشته باشید.

قد لباس مجلسی شیک

اگر نمیدونید دنبال چی هستید، چند تا قاعده‌ی ساده رو دنبال کنید.

اولین قاعده اینه که لباسی که انتخاب می‌کنید، با فاکتورهای مختلف هماهنگ باشه. این فاکتورها شامل فصل، نوع مهمانی، محل برگزاری و سلیقه‌ی فرزند شما هستن.

به عنوان مثال، در فصل خنک‌تر، یک پیراهن دخترانه بلند مناسب می‌تواند خوب باشد، در صورتی که در فصل گرم، یک پیراهن با طرح و رنگ‌های روشن و خنک می‌توانه بهترین گزینه باشه.

دومین قاعده اینه که به سلیقه و سبک شخصی فرزندتون وفادار باشید. لباسی که انتخاب می‌کنید، باید به او احساس راحتی و اطمینان بده و با سبک و استایل کودک مطابقت داشته باشه. اگر نمی‌دونی کدوم سبک بهترینه، می‌تونید نظر خانواده و دوستانتون رو هم بپرسین.

قاعده‌ی سوم اینه که انتخاب رنگ و طرح لباس هم خیلی مهمه. معمولاً برای مهمونی‌ها، رنگ‌های شاد و روشن مثل قرمز، صورتی، نقره‌ای و یاسی خوب جواب می‌دهند. اما اگر محل برگزاری مهمونی رسمی تر باشه، بهتره از رنگ‌های کلاسیک‌تر مثل: آبی تیره و خاکستری استفاده کنید.

یک قاعده دیگر در انتخاب لباس مجلسی دخترانه ، انتخاب جزئیات آن است. مثلاً، طرح یا جزئیاتی مثل چین و چروک، جزئیاتی می‌تونه به لباس شما جلوه‌ای خاص بدهد. اما بهتره که از تزیینات بیش از حد خودداری کنید چون لباس مجلسی شیک اونیه که در عین سادگی جذاب به نظر برسه و اینکه برای کودک شما ایمن باشه.

ویژگی هایی برای خرید لباس مجلسی دخترانه

  • قد لباس مجلسی شیک:

همونطور که میدونید الان لباس‌های مجلسی با طرح و رنگ مختلف زیادی در بازار هستن، بعضیاشون قد کوتاه دارن و بعضیاشون بلند و به اصطلاح ماکسی هستن. اگه برای مراسم خاصی که خیلی رسمیه، لباس مجلسی دخترانه می‌خواین، پیشنهاد ما اینه که یه لباس بلند انتخاب کنید.

لباس‌های بلند، به فرزند شما اجازه می‌دن که به راحتی حرکت کنند و همزمان با اینکه شیک و خاص هستند، احساس راحتی هم داشته باشند. این لباس‌ها معمولاً پارچه‌های نرم و خنکی دارن که در فصل گرم می‌تونه خیلی مناسب باشه.

همچنین، لباس‌های بلند بعضی جزئیات مثل جذب و چین و چروک‌ های زیاد دارن که به لباس جلوه‌ای خاص و جذاب میدن.

البته این مورد رو اضافه کنم که اگر فرزند شما خیلی سن بالایی نداره میتونه قد کوتاه رو انتخاب کنه که هم راحت تره و تینیجری هست و استایلش رو منحصر به فرد میکنه پس اصرار به خرید لباس مجلسی دخترانه بلند نداشته باشید.

پس اگه دوست دارین در مراسمی که می‌رین، شیک و خاص به نظر بیاین و به همراهش احساس راحتی هم داشته باشین، بهتره یه لباس مجلسی شیک و راحت رو انتخاب کنید که با توجه به سن فرزندتون میتونه کودتاه یا بلند باشه.

جنس لباس مجلسی دخترانه

  • جنس لباس مجلسی دخترانه:

وقتی می‌خواین لباس مجلسی دخترانه بخرید، دومین موردی که باید حتما بهش توجه کنید، جنس لباسه. اگه می‌خواین در مراسمی که پیش رو دارین، فرزندتون با یه لباس خاص و زیبا برجسته بشه، بهتره به پارچه مناسب لباس کودکان دقت کنید از لباس‌های مجلسی که با پارچه‌ های ساتن، ابریشم، گیپور، تور، لمه و یا مخمل طراحی شدن استفاده کنید.

اگه مراسمی در هوای سرد برگزار می‌شه، می‌تونید از لباس‌های مخمل و یا لمه استفاده کنید و اگه هوا گرمه، لباس‌ بچه گانه گیپور، ابریشم و یا تور انتخاب کنید. ولی به یاد داشته باشید که هیچ وقت از لباس‌های نخی و یا کتان برای مراسم‌های جشن استفاده نکنید، چون هیچ جلوه‌ی خاصی به لباستون نمیده و خیلی سریع هم چروک و بدفرم میشه.

لباس مجلسی کار شده

  • لباس مجلسی کار شده:

اگه دارید برای شرکت در یه مراسم خاص از فامیل‌هاتون به دنبال یه لباس مجلسی شیک برای فرزندتون میگردید، پیشنهاد ما اینه که یه لباس مجلسی کار شده بخرید. اما قبل از این کار سن فرزندتون رو در نظر بگیرید اگر سن پایینی داره نباید خیلی روی لباس اکسسوری کار شده باشه چون ایمنی اون لباس برای کودک پایین میاد.

اما اگر فرزند شما سن بالای 15 سال داره می تونید لباس های رو انتخاب کنید که روی اون با انواع سنگ، تور و … کار شده باشه ولی در واقع ما لباس های ساده و در عین حال شیک رو بهتون پیشنهاد می کنیم که هیچ وقت از مد خارج نمیشن و تنها رنگ و مدل اون ها هست که می تونه استایل دخترتون رو زیبا و خاص کنه.

لباس مجلسی دخترانه متناسب با فرم بدن

  • لباس مجلسی دخترانه متناسب با فرم بدن:

برای خرید لباس مجلسی شیک حتما به فرم بدن فرزندتون توجه کنید البته که لباس مجلسی شیک هست که روی تن به خوبی بشینه و اندام دختران رو زیباتر نشون بده. اگر کودک شما بدنی توپر داره از لباس های خیلی تنگ و یا پف دار خودداری کنید. انواع سرهمی دخترانه و یا سارافون ها انتخاب خوبی هستن.

رنگ لباس مجلسی

  • رنگ لباس مجلسی:

وقتی می‌خواین لباس مجلسی شیک بخرید، انتخاب رنگ مناسب، خیلی مهمه. رنگی که انتخاب می‌کنید باید در درجه اول متناسب با رنگ پوست فرزندتون باشه. اگه می‌خواین یه لباس مجلسی بچه گانه برای مراسم‌های خیلی رسمی بخرید، می‌تونید از رنگ‌های بژ، طلایی، صورتی لایت، آبی دریایی و… استفاده کنید.

این رنگ‌ها بیشتر در دسته لباس‌های مجلسی کلاسیک و بسیار مجلسی هستن و برای مراسم‌های خیلی خاص و رسمی خیلی مناسبن و اگه دعوت به یه مهمونی شاد و کمی رسمی شدید، می‌تونید از انواع لباس مجلسی با رنگ‌های شاد و روشن استفاده کنید.

ولی به یاد داشته باشید که رنگی که برای لباس انتخاب می‌کنید، باید با رنگ پوستتون متناسب باشه.

همچنین، برای ایجاد هارمونی در استایل، می‌تونید رنگ کفش و اکسسوری‌های فرزندتون رو هم متناسب با رنگ لباسش انتخاب کنید. اینطوری می‌تونید یه استایل یکدست و جذاب برای او ایجاد کنید.

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *