مجله پیانو
کاپشن دخترانه

معرفی 8 نوع کاپشن دخترانه بچگانه

با شروع فصل سرما والدین به فکر خرید برای فرزندان خود می افتند. مهمترین پوشاکی که فرزند شما به آن نیاز دارد کاپشن است. در این مقاله به انواع کاپشن دخترانه می پردازیم و شما را راهنمایی می کنیم که کدام یک برای فرزند شما مناسب است. از آن جایی که قیمت ها به شدت بالا رفته اند بسیاری از ما وسع خرید کمتری پیدا کرده ایم مخصوصا لباس کودکان که بسیار گران قیمت هم هستند. پس بهتر است انتخابی درست و رضایت بخش داشته باشیم.

اگر شما هم قصد خرید کاپشن دخترانه دارید بهتر است این مقاله را دنبال کنید تا کاپشنی راحت، شیک و گرم را انتخاب کنید و نگران نباشید اگر در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشید می توانید خریدی مطمئن را انجام دهید.

کاپشن دخترانه در زبان فارسی به ژاکت گفته می شود که گاه کلاه دارد و گاه کلاهی ندارد ولی در عین حال بدن را گرم می کند و در مدل، رنگ و جنس های مختلی تولید و عرضه می شود.

کاپشن دخترانه

انواع مدل کاپشن دخترانه

  1. کاپشن دخترانه کلاه دار: کاپشن هایی که دارای کلاه هستند بسیار پرطرفدار بوده زیرا مزیت های زیادی را دارا هستند. کودکان بیشتر از ناحیه سر و پا سرما را احساس می کنند پس یک جوراب مناسب کودکان و کاپشن کلاه دار می تواند از آن ها در برابر سرما محافظت کند. برخی کودکان سابقه ی زیادی در گم کردن شال و کلاه خود دارند و یا هنگام پوشیدن کلاه احساس ناراحتی می کنند پس یک کاپشنی که کلاه داشته باشد بسیار مناسب است زیرا نه کلاه آن گم می شود و نه برای کودک پوشیدن کلاه سخت می شود.
  2. کاپشن دخترانه چرم: برالی خرید این نوع کاپشن باید بسیار دقت داشته باشید زیرا کودکان پوست های حساسی دارند و اگر در تولید این کاپشن از چرم های مصنوعی استفاده شده باشد امکان دارد یدن کودک دچار حساسیت شود. پس از کاپشنی خریداری کنید که از پرم طبیعی حیوانات تهیه شده باشد. این نوع چرم ها از نظر قیمتی گران تر هستند و نیاز به مراقبت زیادی دارند.
  3. کاپشن دخترانه جین: از آن جایی که این نوع کاپشن ها ضد آب نیستند نمی توانید در تمامی مکان ها از آنها استفاده کنید ولی انتخابی مناسب برای داشتن استایلی اسپرت و شیک هستند. سال های زیادی است که جین در خانه ی مد باقی مانده است. داخل برخی از آنها پشمی مانند است و از بدن در برابر سرما محافظت می کنند.
  4. کاپشن دخترانه ضخیم: والدین همیشه برای نگهداری فرزندان خود در برابر سرما به دنبال این نوع کاپشن ها می روند و انتخابی کاملا درست است زیرا به علت داشتن لایه ای ضخیم از پشم شیشه بدن کودک بسیار گرم می ماند.
  5. کاپشن دخترانه خزدار: به کار بردن خز در کاپشن ها باعث شیک شدن آن ها و گرمای بالا شده است. این مدل بسیار پر طرفدار بوده و مناسب فصل زمستان و سرمای زیاد آن است.
  6. کاپشن دخترانه مدل پالتو: این نوع کاپشن ها شباهت بالایی به پالتو دارند اما ضخیم تر از پالتو هستند و در برابر سرما گزینه ای مناسب به شمار می آیند. اگر قصد دارید به یک مهمانی و مجلسی بروید و پالتو جوابگوی سرما نیست می توانید این نوع کاپشن را برای فرزند خود انتخاب کنید.
  7. کاپشن دخترانه کوتاه: این نوع کاپشن ها بسیار راحت تر و سبکتر از کاپشن های بلند هستند و راحتی کودک شما الویت است. این نوع کاپشن ها در طرح و مدل های مختلفی تولید می شوند که به سلیقه ی شما و کودکتان بستگی دارد ولی برای خرید کاپشنی راحت از کاپشن کوتاه غافل نشوید.
  8. کاپشن دخترانه بلند: برخی والدین برای خرید کاپشن به دنبال این نوع کاپشن ها می روند که نه تنها قسمت بالایی بدن فرزندشان گرم باشد بلکه قسمتی از پاهای کودک را نیز گرم نگهدارد. این کاپشن گزینه ی خوبی برای این سبک سلیقه است ولی باید بدانید که هم سنگین تر هستند و هم کودک شما هنگام بازی احساس راحتی نخواهد داشت.

کاپشن دخترانه

نکات طلایی برای خرید یک کاپشن دخترانه ی خوب و باکیفیت

  • مهمترین نکته وزن کاپشن است که هم گرمای کافی داشته باشد و هم وزن مناسب، تا کودک درون آن احساس راحتی و آرامش داشته باشد.
  • یک کاپشن خوب و مناسب باید در مقابل باد و سرما از خودم شما محافظت کند و ضد آب بودن آن نیز نکته ای مهم است.
  • کاپشنی مناسب کودک است که بتوانید آن را به راحتی بشویید زیرا لباس های کودکان بیشتر از بزرگسالان نیاز به شست و شو دارد در نتیجه یک کاپشن چرم که باید به ندرت آن را شست مناسب کودک نیست.
  • جیب کاپشن نکته ای است که باید به آن توجه زیادی داشته باشید که برای گرم نگه داشتن دستان کودک کاربرد زیادی دارند.
  • مهمتر از همه کیفیت پارچه و دوخت یک کاپشن است و باید به آن بسیار دقت داشته باشید تا بتوانید انتخابی درست و رضایت بخش داشته باشید. میزان دوام و کیفیت پارچه ی استفاده شده باید طوری باشد که در مقابل باد و باران محکم بوده و طول عمر زیادی داشته باشند.

کاپشن دخترانه

قبل از خرید کاپشن دخترانه بودجه خود را در نظر بگیرید اینگونه گزینه های مشخصی را برای خرید خواهید داشت. به نوع کاپشن دقت داشته باشید و سعی کنید کاپشنی را خریداری کنید که به استایل کودک شما نزدیک باشد و اگر کودکی لاغر دارید به سراغ کاپشن های پف دار بروید تا اندام را هیکلی تر نشان دهد.

به سایز کاپشن کودک توجه داشته باشید. نباید به دنبال کاپشن های جذب و چسبون بروید. کاپشنی را انتخاب کند که کودک در آن احساس راحتی داشته باشد و بتواند آزادانه فعالیت کند و هنگام سرما بتوانید در زیر کاپشن از لباس بافتنی و هودی بچگانه استفاده کنید.

کاپشن هایی که الیاف آن ها از پشم شیشه هستند بسیار گرم تر و سبک تر از کاپشن های پنبه ای و پشمی هستند پس هنگام خرید این موضوع را بررسی کنید.

کاپشن دخترانه

برای نگهداری از کاپشن دخترانه بهتر است هنگام خیس شدن آن ها را پهن کنید تا خشک شوند و برای خشک کردن کاپشن از اتو و بخاری استفاده نکنید زیرا پارچه ی پلاستیکی که برای بادگیر بودن آن ها استفاده شده است می سوزد و از بین می رود و به بافت آن آسیب وارد می شود. کاپشن های چرمی را نشویید و فقط با استفاده از پارچه ای تمیز و یا مواد تمییز کننده چرم آن را خشک کنید و تمیز کنید.

سایت فروشگاهی پیانو استایل با تنوع در مدل و طرح در کاپشن های دخترانه در خدمت شما عزیزان است که می توانید با بهترین و نازل ترین قیمت خرید لباس کودکان خود را انجام دهید و از خرید خود رضایت و لذت کامل را ببرید.

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *