مجله پیانو
ست پدر و پسری

ست پدر و پسری و 5 نکته مهم برای ستی جذاب

این روزها والدین اشتیاقی زیادی دارند برای خرید لباس های ست که با فرزند خود یکسان باشندو دی این مثاله ست پدر و پسری را برای شما آماده کرده ایم. اگر قصد دارید با فرزند خود در مجالس رسمی لباسی یکسان را به تن کنید بهتر است تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا نکات مهم برای خرید لباس های ست خود و فرزندتان را بدانید و خریدی درست و هوشمندانه را داشته باشید.

بیشتر والدین از این که لباس هایی هم شکل با فرزندان خود به تن کنند لذت می برند و این موضوع بسیار باب شده است. برخی علاقه دارند استایل هایی که در خیابان ها و مکان های عمومی مدارند با فرزندشان یکی باشد و برخی دیگر می خواهند لباسی خریداری کنند که با آن استایل در مهمانی و مجالس حضور پیدا کنند و ستی با فرزند خود داشته باشند که با آن بدرخشند و توجه همه را جلب کنند.

ست پدر و پسری

ست های پدر و پسری به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. ست های ورزشی، ست های اسپرت، ست های مجلسی، ست های خانگی و راحتی. برای داشتن استایلی خاص و جذاب بهتر است مدام از ست کردن بپرهیزید چرا که تکرار مدام این موضوع باعث دلزدگی شما و فرزندتان خواهد شد و بهتر است به خود و فرزندتان این اجازه را بدهید که هر آن چه نیاز دارید و علاقه دارید به تن کنید.

نکات مهم برای خرید ست پدر و پسری

اگر تمایل دارید با فرزند خود لباسی را خریداری کنید که مانند هم باشید و استایلی خاص و خیره کننده داشته باشید باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید تا خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

ست پدر و پسری

یکی از اشتباهاتی که پدرها در هنگام خرید انجام می دهند این است که تصور می کنند حتما باید لباس پسرشان با لباس آن ها کاملا یکی باشد و هیچ گونه تفاوتی نداشته باشد اما باید خدمت شما عرض کنیم که این یک تصور کاملا اشتباه و غلط است مثلا سعی نکنید در انتخاب کت و شلوار، کفش، کروات و … سخت بگیرید و همه را یک شکل انتخاب کنید بلکه می توانید با استفاده از مدل های مختلف لباس و فقط با داشتن یک رنگ ستی کاملا جذاب را برای خود و فرزندتان انتخاب کنید.

در انتخاب رنگ دقت کنید یعنی رنگی را انتخاب کنید که به پوست هر دوی شما بیایید و با استفاده از آن استایل شما جذابتر به نظر بیایید. برای این کار می توانید از رنگ های سفید و مشکی و یا رنگ های خنثی و تیره بیشتر استفاده کنید اما فراموش نکنید که رنگ های شاد کودک شما را پر انرژی تر و خاص تر نیز می کند.

برای خرید کفش بچگانه و ست لازم نیست که حتما آن ها کاملا به یک دیگر شبیه باشند و فقط کافیست کفش ها یک رنگ و از یک جنس باشند.

شما می توانید از اکسسوری های یکسان هم استفاده کنید که جذابیت استایل شما را بالا خواهند برد. مثلا: عینک، دستبند، ساعت، کروات و یا پاپیون و…

بهترین ست هایی که می توانید انتخاب کنید استایل های اسپرت می باشند مانند: تیشرت بچگانه و بزرگسال یکسان، شلوارک و یا شلوارهای مشابه، انتخاب و خرید شال و کلاه مشابه و…

انواع مدل های ست پدر و پسری

همه ی ما به دنبال داشتن ظاهری زیبا و جذاب هستیم و همچنین تلاش می کنیم تا فرزندانی خوش پوش داشته باشیم. ست پدر و پسری یکی از استایل هایی است که می تواند به خوش پوشی و جذابیت استایل بسیار کمک کند و هم چنین بسیار جلب توجه می کند و همه با دیدن این نوع پوشش ها به وجد می آیند. ست های پدر و پسری انواع مختلفی دارند که ما به طور کامل آن ها را برای شما بیان خواهیم کرد تا با مطالعه این مقاله انتخابی درست داشته باشید.

ست پدر و پسری

1_ست پدر و پسری اسپرت:

برای داشتن ستی جذاب باید دقت بالایی در انتخاب لباس های اسپرت داشت چرا که تنوع  در این مدل لباس ها بسیار بالا می باشد و برای خرید آن باید نکات مهمی را مد نظر داشت و لباس ها را از چندین جهت مورد بررسی قرار دارد. برای خرید ست پدر و پسری اسپرت جنس پارچه ی به کار رفته بسیار مهم است چرا که کودکان پوست هایی حساس دارند و برای خرید باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید.

رنگ لباس خریداری شده باید با رنگ پوست و موی شما و پسرتان هم خوانی داشته باشد تا بتوانید استایلی خیرکننده را داشته باشید. به دوخت لباس بسیار اهمیت دهید چرا که هر چه دوخت لباس شما بهتر باشد روی زیبایی آن به تن شما و فرزندتان بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

ست پدر و پسری

2_ست پدر و پسری مجلسی: 

یکی از پر طرفدارترین ست ها، ست پدر و پسری مجلسی می باشد که بسیار شیک و محبوب است و برای خرید آن باید ستی را انتخاب کنید که به تن هر دوی شما جذاب باشد و باعث درخشش شما در مجالس و مهمانی ها شود. این ست ها باعث تک بودن شما در مجالس خواهد شد و برای خرید آن بهتر است به سراغ رنگ های خنثی بروید. شما می توانید با استفاده از یک رنگ کت و شلواری متفاوت را تهیه کنید و پیراهنی ست و یک رنگ را انتخاب کنید.

ست پدر و پسری

منظور ما این است که اگر کت و شلواری با مدل های مختلف را تهیه کردید سعی کنید رنگ آن ها شبیه به هم باشد و با خرید یک پیراهن یک رنگ مثلا صورتی ست خود را کامل کنید. خرید کفش بچگانه شبیه به کفش شما هم کار سختی نیست و به راحتی می توانید آن چه را مد نظر دارید بیابید و ستی پدر و پسری خاص را رقم بزنید.

ست پدر و پسری

3_انواع ست خانگی و راحتی: این ست ها که به تازگی ترند شده اند و در بازار بسیار پرفروش هستند و می توانید ست خانوادگی آن را هم پیدا کنید و کل خانواده در کنار هم ستی جذاب را داشته باشید. ست مادر و دختری هم در این نوع لباس ها بسیار موجود می باشند که می توانید همه ی خانواده از خرید آن لذت ببرید و در کنار هم لباس هایی هم مانند را داشته باشید.

ست پدر و پسری

سخن آخر

برای خرید لباس های پسرانه و دخترانه و ست های شیک ما به شما مرکز خرید پیانو استایل را معرفی می کنیم. فروشگاهی که دارای تنوع بالای مدل، طرخ و رنگ می باشد که مرغوبترین و شیک ترین لباس ها را دارا می باشد و با نازلترین قیمت به فروش می رسد و شما با هر بودجه و سلیقه ای که دارید می توانید بهترین را برای فرزند خود خریداری کنید.

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *