مجله پیانو
خرید کفش کودکان نوپا

نکات مهم برای خرید کفش کودکان نوپا

یکی از دغدغه های والدین خرید کفش کودکان نوپا می باشد چرا که هم باید راخت و شیک باشد و هم کیفیت بالایی داشته باشد. در واقع خرید کفش کودکان نوپا کمی سخت و دشوار است چرا که آن ها به سرعت سایز عوض می کنند و کفش ها نهایتا یک تا دو ماه جوابگوی خواسته ی شما هستند.

وقتی بچه‌ها آن گام‌های بچه‌گانه را برمی‌دارند و شروع به راه رفتن می‌کنند، والدین مایلند کفش مناسبی برای آنها تهیه کنند تا به آنها کمک کند قدم‌های مطمئنی بردارند. پای کودکان نوپا به سرعت رشد می کند و والدین باید بر اساس عوامل مختلفی از جمله راحتی، ایمنی، آب و هوا و غیره کفش مناسب را خریداری کنند. البته ترند بودن نیز مهم است.

جالب است بدانید که تلاش ما برای انتخاب و خرید لباس بچه گانه مناسب منجر به راه اندازی برند پیانو استایل شد چرا که همیشه در تلاش بودیم بهترین ها را برای فرزندان خود خریداری کنیم که در نهایت تصمیم گرفتیم با راه اندازی این برند با کیفیت بهترین ها را برای فرزندان شما نیز به ارمغان بیاوریم.

خرید کفش کودکان نوپا

انواع کفش و خرید کفش کودکان نوپا

کفش‌ها اساساً در سبک‌ها و متریال‌های مختلفی در دسترس هستند – بوم، EVA (ژله)، کفش‌های چرمی، کفش های پارچه ای، صندل و کفش‌های کتانی و … . همچنین یک روند رو به رشد داخلی و بین المللی برای صندل وجود دارد، صرفاً به دلیل راحتی، امکان استفاده سریع روی آن وجود دارد. آنها همچنین با طیف وسیعی از لباس‌ها مانند شلوارک، جین، دامن، لباس‌های رسمی و … به راحتی ست می شوند و استایلی زیبا را به کودک می دهند.

آنچه در خرید کفش کودکان نوپا ترند است

1. کفش بچه گانه با چاپ غذا

2. کفش جین تکه تکه

3. صندل با بند و سگک

4. صندل های براق

5. صندل های محکم با الهام از ورزش پسرانه

6. کفش های پارچه ای

7. انواع کفش های کتانی

آنچه در خرید کفش کودکان نوپا ترند است

انتخاب مناسب ترین کفش کودکان نوپا

بسیار مهم است که کفش مناسب برای کودک نوپا خود انتخاب کنید زیرا این سال‌های پایه برای ایجاد «راه رفتن» (سبک راه رفتن)، وضعیت بدنی و سلامت ستون فقرات اوست. این اشتباه که کفش دخترانه و پسرانه سبک وزن بهترین است، اغلب نادرست است. کفش باید کمی سنگین باشد تا ماهیچه‌های ساق پای کودک رشد کند، که مستقیماً باعث قوی‌تر شدن پاها می‌شود. این موضوع برای کودکان بزرگتر یا بزرگسالان که اغلب برای تقویت عضلات ساق پا راه می روند می تواند وضعیت بهتری داشته باشند، در نتیجه متفاوت است.

کفش ها نیز پارامتری برای قضاوت در مورد ماهیت مستقل سبک زندگی کودک نوپا هستند.

به عنوان مثال، والدین به این دلیل که می‌خواهند کفش‌ها را برای فرزندشان آسان‌تر بپوشند، مدل‌های slip-on یا Velcro را انتخاب می‌کنند. اما بند و سگک ها مطلوب هستند زیرا اینها به آنها می آموزد که بیشتر به خود متکی باشند و صبور باشند. آنها همچنین به ایجاد مهارت های حرکتی ظریف و هماهنگی چشم و دست به صورت روزانه کمک می کنند.

انتخاب مناسب ترین کفش کودکان نوپا

نکات مهم برای خرید کفش کودکان نوپا

  • موادی که تنفس می کنند: انتخاب موادی مانند رویه نساجی با مش برای کمک به حرکت هوا در هنگام راه رفتن یا دویدن مهم است.
  • کف پا: کیفیت بالشتک، شکل طبیعی پا را، چه قوس یا صاف، افزایش می دهد. اغلب این مورد توسط والدین نادیده گرفته می شود.
  • پنجه و پاشنه پا: محافظت از هر دو انتهای پا، ایمنی بهینه را حتی زمانی که فرد کفش بسته یا صندل باز را انتخاب می کند، فراهم می کند.

نکات مهم برای خرید کفش کودکان نوپا

انتخاب کفش پسرانه و دخترانه مناسب می تواند تفاوت بین راحتی و آسیب را ایجاد کند. والدین باید به خاطر داشته باشند که کیفیت و ایمنی باید در بالاترین حد خود باشد، به خصوص هنگام خرید کفش برای کودکان کوچک.

کفش‌های بد کیفیت می‌توانند منجر به راش و خارش شوند، در حالی که تناسب نامناسب به معنای تاول است. بنابراین هر روندی که باشد، به دنبال مواد مناسب و قابل تنفس باشید.

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *