مجله پیانو
یقه پیراهن

معرفی 9 مدل یقه پیراهن پسرانه بچگانه

همان طور که می دانید یقه پیراهن بر روی استایل بسیار تاثیرگذار خواهد بود به همین دلیل هنگام خرید پیراهن پسرانه به مدل یقه آن توجه ویژه ای داشته باشید. یقه ی یک پیراهن می تواند فرم صورت کودک شما را تغییر دهد و بر روی گرد و لاغر و چاق نشان دادن صورت آن ها موثر است. به همین دلیل قبل از خرید باید یقه پیراهن را به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا خریدی درست و هوشمندانه داشته باشید.

اکثر والدین همیشه برای خرید لباس پسرانه فقط به ظاهر آن توجه می کنند مثلا برای خرید پیراهن پسرانه بیشتر به رنگ و زیبایی ظاهری توجه می شود ولی باید بدانید که یقه پیراهن به شدت بر روی استایل تاثیر گذار می باشد و هم چنین باید دقت داشته باشید که پیراهن را می خواهید در چه مکانی استفاده کنید چرا که برخی از یقه ها نشان دهنده این است پیراهن مناسب استفاده و حضور در مهمانی های رسمی می باشد.

یقه پیراهن

بیشتر پیراهن هایی که مناسب حضور در مهمانی های رسمی هستند، یقه آن ها طوری طراحی شده است که می توانید برای فرزند خود از کروات و یا پاپیون که یکی از اکسسوری های مهم برای پسر بچه ها به شمار می آیند استفاده کنید ولی باید توجه داشته باشید که از کدام یک می خواهید برای کامل کردن و شیک شدن استایل فرزند خود استفاده کنید چرا که مدل یقه های آن ها با یک دیگر متفاوت بوده. همچنین می توانید لباسی را انتخاب کنید که با فرزند خود ست پدر و پسری بزنید و در مراسمات خوش بدرخشید.

برای اینکه بتوانید برای فرزند خود استایلی بی نقص بسازید باید با انواع یقه پیراهن پسرانه آشنا شوید. که در ادامه این مقاله به انواع مدل آن ها می پردازیم تا شما بتوانید به راحتی مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انواع مدل یقه پیراهن پسرانه بچگانه

یقه پیراهن

1_ یقه پیراهن فراک یا بال‌دار:

اگر تصمیم دارید که برای مراسم رسمی، یک پیراهن شیک برای فرزند دلبند خود خریداری کنید این مدل یقه برای او مناسب می باشد زیرا می توانید با استفاده از یک پاپیون استایلی رسمی و مناسب را برای کودک خود بسازید و این موضوع می تواند در زیبایی او تاثیر مستقیم بگذارد.

یقه پیراهن

2_ پیراهن یقه پهن:

پیراهن یقه پهن انتخابی درست برای کودکانی است که می خواهند از کروات استفاده کنند زیرا فاصله ی بین دو انتهای یقه باعث می شود تا جای کروات باز شود و به درستی در جای خود قرار بگیرد این پیراهن را می توانید با انواع لباس های کودکتان ست کنید و استایلی زیبا و فاخر را برایش رقم بزنید.

یقه پیراهن

3_ یقه لبه دکمه دار:

این مدل پیراهن بسیار قدیمی ولی پرطرفدار می باشد که مهمترین تفاوت آن وجود دو دکمه در انتهای لبه های یقه می باشد این مدل یقه پیراهن مناسب استفاده در استایل های اسپرت و حتی رسمی می باشد ولی اکثز والدین ترجیح می دهند آن را به عنوان استفاده روزمره فرزند خود خریداری کنند.

یقه پیراهن

4_ یقه کلاب:

این مدل یقه در قرن 19 طراحی شد که بیشتر در مدارس انگلستان مورد استفاده قرار گرفت و فرم لباس های آن ها باید با این مدل یقه طراحی می شد. این مدل یقه پیراهن شباهت زیادی به یقه پهن دارد و تنها تفاوت آن گرد بودن انتهای یقه است. این مدل یقه برای افرادی که علاقه دارند استایلی کلاسیک داشته باشند انتخابی درست است.

یقه پیراهن

5_ یقه دکمه پنهان:

این مدل یقه به ندرت دیده می شود. دو دکمه در انتهای یقه وجود دارد که به جای اینکه روی یقه قرار بگیرند پشت یقه دوخته می شوند و می توان گفت دکمه های آن مخفی هستند و این موضوع باعث می شود تا یقه پیراهن استایل و زیبایی خود را حفظ کند. این مدل یقه برای استایل های کلاسیک مناسب است و از نظر ظاهری شباهت زیادی به یقه نوک تیز و پهن دارد.

یقه پیراهن

6_ یقه بندی:

این نوع یقه پیراهن دارای هیچ گوشه ای نمی باشد و فقط یک بند ایستاده روی پیراهن دارد. یقه ماندارین و یقه چینی نوع رسمی تر این مدل یقه پیراهن هستند.

یقه پیراهن

7_ یقه بریده:

این مدل یقه بسیار پر طرفدار بوده و با پوشیدن آن می توانید استایلی منحصر به فرد را برای کودک خود بسارید و باعث درخشیدن او در مکان های رسمی شوید. با فاصله ای که بین دو لبه های یقه وجود دارد می توان از کزوات نیز استفاده کرد و زیبایی خاص را به آن داد.

یقه پیراهن

8_ یقه نوک تیز:

لبه های این مدل یقه به هم نزدیک می باشند و به همین دلیل می توانید از کروات های نازک که امروزه بسیار محبوب هستند استفاده کنید. همچنین استفاده از پاپیون می تواند استایل فرزند شما را خاص تر کند. این نوع یقه برای کودکانی که صورتی تو پر دارند بسیار مناسب است.

یقه پیراهن

9_ یقه نواری:

این مدل یقه بسیار کم دیده می شود و خیلی مورد پسند واقع نشده است. دارای یک نوار زیر پست یقه و روی لباس است که به وسیله ی یک دکمه بسته می شود. در زمان های گذشته انگلیسی ها بیشتر برای جلوه دادن گره کروات خود از آن استفاده می کردنند و می توان گفت امروزه بسیار کمتر دیده می شود و زیبایی چندانی ندارد.

 

راهنمای کامل برای انتخاب درست یقه پیراهن پسرانه

برای انتخاب درست یک پیراهن پسرانه باید به نکات مهمی توجه داشته باشید انتخاب یقه پیراهن پسرانه فت و غن های خودش را دارد و باید قبل از خرید به فرم صورت فرزند خود دقت داشته باشید تا بتوانید خریدی درست را انتخاب کنید چرا که یقه تاثیر مستقیمی روی فرم صورت او دارد.

باید توجه داشته باشید که پیراهنی که خریداری می کنید با چه مدل کت و شلوار پسرانه می خواهید ست کنید و در چه نوع مراسمی می خواهید شرکت کنید. همچنین زمان و فصل مورد استفاده از پیراهن بسیار مهم است که اگر پیراهن را برای فصل های سرد سال می خواهید باید جنس آن ضخیک باشد و برای فصل های گرم جنسی نخی و خنک داشته باشد تا بدن کودک شما را خنک نگه دارد.

یقه پیراهن

برخی از پیراهن ها مدل یقه آن ها مناسب برای استایل های کلاسیک و اسپرت است و برخی دیگر مناسب استایل های رسمی است و قبل از خرید باید این نکته را در نظر داشته باشد تا لباس خریداری شده بلا استفاده نماند و فرزند شما بتواند از آن استفاده کند. همچنین توجه داشته باشید که می خواهید از اکسسوری هایی مانند پاپیون و یا کراوات برای آن ها استفاده کنید یا خیر.

شما می توانید یقه هایی را انتخاب کنید که مناسب برای استایل های اسپرت باشد تا بتوانید با شلوار جین پسرانه آن را ست کنید. همچنین می توانید یک پیراهن را به عنوان لباس عید او انتخاب کنید.

سخن آخر

اگر قصد خرید لباس خرید لباس دخترانه و لباس پسرانه برای فرزند خود را دارید ما پیشنهاد می کنیم به سایت فروشگاهی معتبر پیانو استایل مراجعه کنید تا بتوانید خریدی درست و هوشمندانه داشته باشید. همچنین می توانید انواع یقه پیراهن پسرانه را در این فروشگاه پیدا کرده و خرید خود را به راحتی انجام دهید. شما با هر بودجه و سلیقه ای که دارید می توانید برای خرید اقدام کنید و تمامی اجناس این فروشگاه از مرغوب ترین و بهترین جنس و دوخت تولید می شوند.

انواع ست دخترانه و ست پسرانه، انواع شلوار دخترانه و شلوارک پسرانه، تیشرت و نیم تنه و تاپ دخترانه، انواع کت و کاپشن پسرانه و … را می توانید در سایت پیانو استایل خریداری کنید.

 

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *