مجله پیانو
مایو بچه گانه

معرفی مایو و لباس شنا بچه گانه

لباس شنا بچه گانه به عنوان یکی از مهمترین وسایل مورد نیاز در ورزش شنا شناخته می‌شود. مایو بچه گانه ، لباس مخصوص برای شنا کردن کودکان می باشد که در طرح و مدل ها مختلفی در بازار عرضه می شود. شنا کردن یکی از پرطرفدارترین ورزش‌ها برای همه افراد، به ویژه کودکان است. کودکان به شنا علاقه ی زیادی دارند و این ورزش باعث سلامتی جسم و ذهن و سرگرمی آنها می‌شود. برای خرید مایو دخترانه و مایو پسرانه حتما باید به جنس و سایز آن ها توجه ویژه ای داشته باشید.

مایو به معنی یک لباس نرم و چسبان است که در هنگام شنا کردن برای پوشاندن قسمت‌هایی از بدن استفاده می‌شود. مایوها در انواع مختلفی از جمله مایو‌های غواصی، مایوهای برای پرورش اندام و مایوهای اسکی روی آب وجود دارند. همچنین، مایوها می‌توانند از جنس‌های مختلفی ساخته شوند و اغلب از جنس الیاف غیر پنبه‌ای تهیه می‌شوند که به کمک آن آب به سرعت از بدن کودک خشک می‌شود.

خرید لباس بچه گانه و شیک تنها به مهمانی ها خلاصه نمی شود، بلکه کودکان علاقه دارند در هر جایی شیک و جذاب به نظر بیایند. بنابراین،به دنبال پوشش مناسبی برای شنا هستند. با پوشیدن مایو بچه گانه مناسب، کودکان می‌توانند بهترین تجربه شنا را داشته باشند و در عین حال، شیک و جذاب به نظر بیایند.

راهنمای خرید مایو بچگانه

راهنمای خرید مایو بچگانه

صرفا خرید مایو بچه گانه به معنای فراهم کردن لباس مناسب برای این ورزش نیست برای خرید لباس شنا بچه گانه به نکات مهمی باید توجه داشته باشید:

  • راحتی و تناسب مایو بچه گانه:

برای انجام شنا، لباس شنا بچه گانه باید امکان فعالیت آزاد بدن و حرکت راحت دست و پا را فراهم کند. در صورتی که لباس شنا مناسبی انتخاب نشود، فعالیت آزاد بدن را برای کودکان سخت و ناممکن می‌کند و ممکن است باعث بروز مشکلاتی در فرآیند شنا شود.

بنابراین، مایو بچه گانه باید به اندازه کافی منعطف و نرم باشد و فرمی مناسب داشته باشد تا به کودکان اجازه حرکت آزاد داده شود. همچنین، باید از جنس‌هایی ساخته شود که به آب کمتر جذب شود و به راحتی خشک شود.

  • جنس لباس و سبک بودن لباس شنا بچه گانه:

هنگام انتخاب مایو بچه گانه ، بر انتخاب پارچه مناسب برای تابستان تاکید کافی داشته باشید. برخی از لباس های شنا از پارچه های لاستیک مانند تنگ ساخته شده اند. وقتی لباس‌های خیلی کوچک را با چنین پارچه‌هایی انتخاب می‌کنید، می‌توانند باعث ناراحتی جدی شوند. آنها همچنین می توانند به مرور زمان باعث ایجاد حساسیت پوستی در کودکان شوند. به طور معمول، لباس شنای بچه گانه را در یکی از 4 نوع پارچه مختلف زیر پیدا خواهید کرد:

  • پلی استر: لباس های شنا ساخته شده از پلی استر محبوب ترین در بازار هستند. این پارچه می تواند در برابر خوردگی ناشی از کلر و آب شور تا حد زیادی مقاومت کند و معمولاً چند سال دوام می آورند.
  •  نایلون: لباس های ساخته شده از نایلون حتی دوام بیشتری دارند. با این حال، آنها در مقایسه با لباس های ساخته شده از پلی استر کمی گران تر هستند.
  • پلی اورتان: لباس های اسپندکس که معمولا از پلی اورتان ساخته می شوند به دلیل ویژگی های خشک شدن سریع بسیار محبوب هستند. آنها همچنین در برابر خوردگی به روشی موثر مقاومت می کنند.

لباس هایی که با پارچه های ظریف ساخته شده اند، نمی توانند آب شور دریا یا کلر موجود در استخر را تحمل کنند. در عوض، این پارچه ها به راحتی در طول زمان خورده می شوند. در چنین محیط‌های خورنده، لباس شنا به راحتی سوراخ‌های متعددی پیدا می‌کند. هنگام انتخاب لباس شنا بچه گانه باید روی دوام آن تمرکز کنید.

  • ارزیابی پوشش مایو بچه گانه:

به طور معمول، لباس شنا بچه گانه پوشش خوبی ایجاد می کند. با این حال، تعدادی از آنها می توانند کمی بیش از حد واضح باشند. پس هنگام انتخاب مایو دخترانه و مایو پسرانه دقت کنید که پوست زیاد دیده نشود. انتخاب مایو با پوشش بهتر دو مزیت دارد:

  1. آنها محافظت عالی در برابر نور خورشید در طول تابستان ارائه می دهندالبته که استفاده از کرم ضد آفتاب کودکان بسیار مهم می باشد. بنابراین، اگر در آب و هوای گرمسیری زندگی می کنید، شانس برنزه شدن پوست با لباس های شنا که پوشش بهتری دارند، به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
  2. از پوست در برابر آب مضر کلر محافظت می کنند. اگر در استخر تفریحی و یا ویلایی خود هستید، چنین لباس شنا بچه گانه ای ، تعامل آب با پوست را به حداقل می رساند. بنابراین، می توانید بدون نگرانی از اینکه آب کلردار به پوست فرزندتان آسیب می رساند، اجازه دهید کودک خود در استخر بازی کند.

لباس شنای بچه گانه

  • طراحی و رنگ مایو بچه گانه:

رنگ های متضاد را انتخاب کنید. برای افرادی که پوست تیره دارند، مایو بچه گانه با رنگ روشن تر به نظر می رسد. از سوی دیگر، برای افرادی که رنگ پوست روشن‌تری دارند، مشکی، آبی سرمه‌ای و سایر رنگ‌های مشابه عالی به نظر می‌رسند.

  • خرید مایو بچه گانه دو تکه و مجزا:

شما همیشه نیازی به خرید یک تکه لباس ندارید، به خصوص هنگام انتخاب مایو پسرانه. در عوض، می‌توانید یک لباس بالا و پایین جداگانه بخرید. در حالی که در مورد لباس شنا صحبت می شود، پسرها انعطاف کافی برای ترکیب و ست کردن لباس های مختلف بالا و پایین دارند.

مایو پسرانه

مایو پسرانه

خرید مایو پسرانه بسیار آسان می باشد و تنوع آن ها تنها در مدل و طرح و رنگ شورت آن ها می باشد حتی مایوهای یک تکه هم می توان در مدل ها و رنگ های مختلفی خریداری کرد به طور کل راحت ترین خرید را می توانید برای مایو پسرانه انجام دهید تنها نیاز است که به نکات بالا توجه داشته باشید تا انتخابی هوشمندانه و خوبی را تجربه کنید.

انواع مایو دخترانه

صنعت مد در یکی دو سال گذشته طرح های مختلفی را برای مایو دخترانه جذاب ارائه کرده است. تولید کنندگان پوشاک ورزشی طرح های منحصر به فردی را روی پارچه های بادوام ارائه کرده اند. برخی از محبوب ترین مدل های مایو دخترانه بچه گانه عبارتند از:

مایو دخترانه

  • تاپ باندو: اگر در تابستان امسال به دنبال یک لباس شنا زیبا هستید، تاپ Bandeau باید در بالای لیست اولویت های شما باشد. این طرح بدون تسمه جذابیتی مد روز دارد که برای بچه ها عالی به نظر می رسد. در چند سال اخیر به دلیل طراحی منحصر به فرد و تناسب راحت آن محبوبیت زیادی به دست آورده است.
  • تاپ بیکینی زیر سیم: تاپ بیکینی زیر سیم در دو نوع مختلف موجود است. شما می توانید نسخه های پد و بدون پد را پیدا کنید. بسته به سطح راحتی و ترجیحات فرزندتان، می توانید یکی از این مدل های مایو دخترانه را انتخاب کنید. به طور کلی، تاپ های بیکینی زیر سیمی به طور قابل توجهی راحت تر از مدل های بدون پد هستند.
  • تاپ یک شانه: تاپ یک شانه برای بچه های کوچک بسیار زیبا به نظر می رسد. برخلاف تاپ باندو، آنها چسبندگی محکم تری را ارائه می دهند.
  • تاپ بیکینی کراوات جلو: تاپ های بیکینی کراواتی تا چند سال پیش به طور انحصاری برای بزرگسالان ساخته می شدند. با این حال، با پیشرفت های اخیر طراحی، این طرح اکنون در مجموعه لباس شنا بچه گانه دخترانه نیز موجود است.
  • تاپ بیکینی لانگ لاین: اگر در تابستان به دنبال مایو دخترانه هستید که پوشش بهتری داشته باشد، تاپ های بیکینی لانگ لانگ یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید در بازار پیدا کنید.
  • راش گارد: همانطور که از نامش پیداست، لباس شنا راش گارد برای دختر بچه‌ها برای جلوگیری از ایجاد جوش در سواحل شنی، مایو دخترانه ای ایده‌آل است. آنها پوششی از یک مچ تا مچ دیگر را ارائه می دهند. می‌توانید محافظ‌های راش را با ساق‌های اسپندکس راحت ترکیب کنید تا پوشش کامل بدن را فراهم کنید.
  • یک تکه: لباس شنا یک تکه یکی از کلاسیک ترین طرح هایی است که می توانید در بازار پیدا کنید. آنها به خصوص در تابستان برای پوست بسیار راحت و آسان هستند. شما همچنین می توانید چنین لباس شنای یک تکه را با یک جفت شلوار اسپندکس راحت انتخاب کنید.

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *