مجله پیانو
شامپو بچه

بهترین شامپو بچه کودک + معرفی 5 مدل

والدین برای سلامتی فرزند خود همیشه در تلاش هستند. یکی از موارد مهمی که باید برای حفظ سلامتی کودک به آن توجه شود شامپو بچه است. برای خرید محصولات مورد نیاز کودک باید همیشه به نکات مهمی توجه داشته باشید. کودکان نیاز به توجه و رسیدگی دارند و برای سلامتی آن ها نه تنها باید به تغذیه کودکان، خرید لباس مناسب کودکان، میان وعده برای کودکان و … توجه شود بلکه برای خرید لوازم بهداشتی و مراقبتی نیاز به دقت زیادی است.

حمام کردن نوزادان و کودکان مهمترین بخش رسیدگی به او است و برای خرید لوازم حمام او باید توجه زیادی را صرف کنید. حمام کردن برای کودکان، بعد از یک روز پر تحرک می تواند به آرامش آن ها کمک کند و استفاده از بهترین شامپو بچه می تواند حمام را برایش لذت بخش کند.

شامپو بچه

انتخاب بهترین شامپو بچه

برخی از والدین بر این باور هستند که شامپو باید کف غلیظی داشته باشد در صورتی که این تنها یک اشتباه است و شامپو بچه ای که کف زیادی ندارد یکی از بهترین محصولات حمام است زیرا این شامپوها به آرامی پوست را تمیز می کنند و از عصاره های گیاهی در آن ها استفاده شده است و معمولا از حساسیت و آلرژی پوستی کودک جلوگیری می کنند.

رشد موها بستگی به سن، تغذیه مناسب ، آب و هوا و استفاده از محصولات بهداشتی درجه یک و عالی دارد. بهترین شامپو بچه ها دارای روغن های مفید و مورد نیاز مو هستند. استفاده مدام از کلاه، سشوار و کوتاه کردن و تراشیدن موهای کودک باعث ایجاد آسیب مکانیکی موها می شود.

شامپو بچه

استفاده از شامپوهای بزرگسالان برای کودکان مناسب نیست زیرا این شامپوها برای چربی زدایی هستند و بسیار قوی بوده و سبب خشک شدن موهای کودک می شوند. قبل از خرید شامپو بچه دقت داشته باشید که ph آن ها پایین و خنثی باشد تا چشم کودک را نسوزاند و برای صورت و بدن او نیز به راحتی بتوانید از آن ها استفاده کنید.

شامپو بچه

شامپو بچه فیروز

شامپو بچه فیروز نزدیک به 50 سال است که عضوی از خانوادها شده است و بیشتر والدین برای خرید محصولات بهداشتی برند فیروز را انتخاب می کنند که بسیار سازگار با موهای کودکان می باشد و باعث وز شدن موهای آن ها نمی شود. همچنین باعث براقی و نرمی موی کودکان شد و به هیچ وجه چشم را نمی سوزاند و می توانید با خیالی راحت آن را برای کودک و نوزاد خود استفاده کنید.

شامپو بچه

شامپو بچه گلرنگ

این شامپو که در انواع بسته بندی های شیک و مناسب کودکان در بازار موجود می باشد یکی دیگر از بهترین شامپو بچه ها محسوب می شود که سالیان سال است که محصولات بهداشتی کودکان را تولید می کند و دارای مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز مو هستند که به رشد و ضخامت موی کودک بسیار کمک کرده و درخشندگی، نرمی و لطافت را به پوست و موی کودک می دهد.

شامپو بچه

شامپو بچه جانسون

شامپو جانسون یک برند تخصصی آمریکایی است که محصولات بهداشتی زیادی برای کودکان تولید می کند. از این شامپو بچه می توانید با خیالی آسوده برای حمام کردن کودک خود استفاده کنید. این کمپانی با بررسی هایی که برای چشم کودکان انجام داده است شامپویی تولید کرده که به هیچ وجه آسیبی به چشم کودک شما نمی رساند و می توانید با اطمینان خاطر از آن ها استفاده کنید. این شامپو ضد حساسیت بوده و از ایجاد آلرژی های پوستی جلوگیری می کند و یک انتخاب هوشمندانه نیز است.

شامپو بچه

شامپو بچه بوژنه

یکی از محصولاتی که به مدت های طولانی تولید می شود و بسیاری از والدین از آن راضی می باشند محصولات و شامپو بچه بوژنه است که از بهترین فرمول برای تولید آن استفاده می کنند و یکی از مهمترین آن ها ضد اشک و حساسیت بودن آن است. این شامپو با فرمولاسیون ملایم و ph  مناسب تولید می شود و با پوست حساس کودکان سازگاری زیادی دارد.

شامپو بچه

شامپو بچه بدون سولفات

از شامپو بچه هایی که دارای سولفات هستند جدا خودداری کنید. قبل از خرید حتما جدول ترکیبات و ساخت شامپو را مطالعه کنید و توجه داشته باشید شامپوهایی که دارای کف زیاد هستند، حاوی سولفات می باشند. موهای کودکان بسیار حساس و ظزیف هستند و سولفات برای موهای آن ها بسیار مضر بوده چرا که به خوبی موهای ناخالصی را تمیز می کند آنها نمکی از اسید فولیک  هستند. س.لفات ها بسیار تهاجمی بوده . از تشکیل میکروب ها جلوگیری می کنند و استفاده زیاد آنها باعث ایجاد تومورهای بدخیم می شود و همچنین برای شستن موهای کودک نیاز به شامپوهای به شدت قوی نیست.

شامپو بچه هایی که دارای سولفات هستند باعث حساسیت پوست سر کودک  و یا ایجاد آلرژی و شوره سر می شوند. اگر به دنبال بهترین شامپو بچه هستید و شامپو ها دارای سولفات هستند به دنبال شامپویی بروید که سولفات استفاده شده در آن بسیار کمتر از بقیه باشد.

شامپو بچه

شامپو بچه خارجی یا ایرانی استفاده کنیم؟

بهتر است بگوییم که شامپوهای ایرانی بهترین گزینه برای کودکان می باشند. هر کشوری مطابق با شرایط آب و هوایی شروع به تولید محصول خود می کند و شامپوهای ایرانی نیز متناسب با شرایط آب و هوایی تهیه و تولید می شوند پس بهترین گزینه هستند. اما باید بدانید که تمامی شرکت ها و کارخانجات از یک فرمول کلی برای تولید شامپوهای کودکان استفاده می کنند.

شامپو بچه

فقط باید والدین دقت داشته باشید که زمانی که به سراغ یک شامپو بچه می روید حتما برچسب آن را به خوبی بررسی کنید. خرید لوازم و محصولات بهداشتی همانند خرید لباس دخترانه و پسرانه نیاز به دقت و بررسی دارد تا از مواد شیمیایی در آن استفاده نشده باشد مواد شیمیایی ماده ای خطرناک برای سلامتی کودکان هستند که برخی از تولید کنندگان شامپو از آ نها برای رایحه دادن به شامپو استفاده می کنند. بسیاری از شامپوهای بچگانه دارای مواد مغذی برای رشد و نگهداری موهای کودکان هستند که این مواد برای مو بسیار سودمند هستند.

رایحه های مصنوعی هم می توانند به پوست کودک شما آسیب برسانند و هم می توانند حواس کودک را تحریک کنند.پس دقت داشته باشید بهترین انتخاب، شامپوهایی هستند که دارای رایحه طبیعی می باشند و اگر اصراری به عطر شامپو ندارید از شامپوهای ساده استفاده کنید که بسیار هم عالی می باشند.

شامپو بچه

شامپو بچه

شامپو بچه

 

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *