مجله پیانو
لباس تابستانه نوزاد

انتخاب بهترین لباس تابستانه نوزاد +3 مدل استایل شیک

در این مقاله می خواهیم از لباس تابستانه نوزاد دخترانه و پسرانه برای شما بگوییم چراکه لباس های مناسب می توانند سلامتی نوزاد شما را تضمین کنند. در فصل های سرد سال با استفاده از لباس های پشمی و ضخیم می توانید کودک خود را به خوبی بپوشانید و از او در برابر سرما محافظت کنید. اما فصل تابستان باید از چه نوع پوششی استفاده کنید که هم کودک شما با وزش بادهای ناگهانی سرما نخورد و هم از گرما زدگی در امان باشد؟

لباس تابستانه نوزاد

والدین همیشه در تلاش اند تا از نوزاد خود به خوبی مراقبت کنند تا سلامت و ایمن باشد. همه نوزاد تازه به دنیا آمده را با کلاه و دستکش و پاپوش و لباس های گرم به خوبی می پوشانند اما اگر فرزند شما در گرمای تابستان به دنیا بیایید باید چطور از او محافظت کنید؟ با مجله ی پیانو استایل همراه باشید تا به طور کامل به شما بگوییم که بهترین لباس تابستانه نوزاد کدام ها هستند.

زمانی که نوزاد در شکم مادر است دمای بدن او حدود 37.7 سانتی گراد است. به همین دلیل وقتی به دنیا می آید حتما او را در پتو می پیچند چرا که یک دفعه وارد محیطی سرد و خنک می شود. و دمای بدن نوزاد پس از تولد باید 36 تا 37 باشد و اگر دمای بدن او بالا است باید کمی لباس های او را به آرامی از تنش خارج کنید تا به مرور زمان دمای بدنش متعادل شود.

لباس تابستانه نوزاد

لباس های نوزادی پسرانه برای فصل تابستان

در این جا قصد داریم شما را با 5 مدل لباس پسرانه نوزادی آشنا کنیم که بهتر است در کمد لباس های اتاق کودک باشد و یا هنگام خرید سیسمونی برای او تهیه کنید. بهتر است برای خرید ملزومات سیسمونی از خرید لباس های غیر ضروری اجتناب کنید چرا که نوزادان به سرعت رشد می کنند و خیلی از لباس های آن ها بلا استفاده در کمد باقی می ماند.

برای خریدی درست کافیست چند دست را فعلا خریداری کنید تا نوزادتان به دنیا بی آید و سپس خرید را تکمیل کنید. اگر فرزند شما در فصل تابستان به دنیا می آید پس لازم نیست به دنبال لباس های پشمی و کاپشن ها و … بروید. دمای بدن نوزادان با بزرگسالان متفاوت بوده به همین دلیل باید کلاه و جوراب و دستکش را برای او تهیه کنید.

لباس تابستانه نوزاد

بادی های آستین کوتاه:

یکی از بهترین و مهمترین لباس تابستانه نوزاد پسر داشتن بادی می باشد که در مدل های مختلف تولید و در بازار موجود می باشند.این بادی که دارای آستین های کوتاه می باشد را می توانید در محیط خانه و یا زیر یک لباس برای محیط بیرون از خانه و یا مهمانی ها به تن نوزاد خود کنید. برای خرید بادی ها به جنس آن ها بسیار دقت داشته باشید چرا که این لباس کاملا چسبیده به تن فرزند شما است و باید جنسی نخی و راحت داشته باشد.

لباس تابستانه نوزاد

رامپرهای جذاب و راحت:

رامپرهای بچگانه یکی از لباس هایی است که بسیار پرکاربرد می باشد این مدل لباس ها در انتهای خود دارای چند دکمه هستند که کار تعویض پوشک را برای شما آسان می کنند. رامپرهای نوزادی در رنگ ها و طرح های بسیار جذابی طراحی و تولید می شوند که بهتر است پسر شما یکی دو تا از آن ها را در کمد لباس هایش داشته باشد. برخی از آن ها بسیار مناسب برای حضور در مهمانی ها هستند.

لباس تابستانه نوزاد

شورت های نوزادی:

شورت های نوزادی نوعی کاور برای پوشک نوزاد شما محسوب می شوند که اگر در مهمانی هستید باید شورت او را حتما در ساک لباس هایش داشته باشید. شورت ها از نم دادن کودک بر روی شلوار جلوگیری می کنند. شورت های نوزادی در رنگ ها و جنس های مختلفی تولید می شوند که یکی از لباس های مناسب برای عکاسی فرزند شما در نوزادی نیز می باشد.

لباس تابستانه نوزاد

شلوار و یا لگ نوزادی:

لگ های نوزادی یکی از لباس تابستانه نوزاد به شمار می آیند این لگ ها که کاملا به تن فرزند شما می چسبند باعث گرم نگه داشتن پاهای او در برابر باد و خنکی می باشند و کودک شما به راحتی می تواند پاهای خود را در آن ها تکان دهد چرا که شلوار و لگ بسیار راحت بوده و یکی از لباس های ضروری نوزاد محسوب می شود.

لباس تابستانه نوزاد

لباس نوزادی پسرانه مجلسی:

زمانی که کودک شما به دنیا می آید قرار نیست که دیگر همیشه در خانه بمانید به همین دلیل باید یک یا دو دست لباس مهمانی و مجلسی پسرانه برای او تهیه کنید. این لباس ها را غالبا در در تقلید از لباس های بزرگسالان تولید می کنند که می توانید با خرید آن ها استایلی جذاب را برای فرزند خود در مهمانی ها رقم بزنید. کودکان با پوشیدن این لباس ها بسیار تو دل برو می شوند و استایلی شیک و جذاب را در میان جمع خواهند داشت.

لباس های تابستانه نوزاد دختر

بهترین جنس برای انتخاب یک لباس دخترانه مناسب نخی می باشد که بسیار مناسب برای فصل تابستان هستند. این جنس ایجاد حساسیت نمی کند و باعث عبور و مرور هوا و تنفس پوست می شود و بسیار سبک، راحت و خنک می باشد. یکی از لباس تابستانه نوزاد دختر، پیراهن می باشد که انتخابی درست برای فصل تابستان است که می توانید با استفاده از جوراب شلواری آن را تکمیل نمایید. تنوع در رنگ و طرح آن ها بالا بوده و بهتر است برای انتخاب آن ها به دنبال رنگ های روشن بروید.

لباس تابستانه نوزاد

یکی از مدل های پیراهن نوزاد دخترانه دارای شورت های چسبیده است که هم می تواند از پاهای فرزند شما محافت کند و هم می تواند محافظی برای پوشک او باشد. لباس تابستانه نوزاد باید به پوشیده و در عین حال خنک باشد تا از گرمازدگی نوزاد جلوگیری شود.

لباس تابستانه نوزاد

استفاده از زیر پیراهنی و یا همان بادی ها برای نوزاد بسیار مهم است این موضوع به دو دلیل اهمیت زیادی دارد:1_ بادی ها به تن نوزاد شما می چسبند و از بدن آن ها به خوبی محافظت می کنند. 2_ استفاده آن ها در زیر پیراهن و بلوز و… باعث می شود تا بدن نوزاد در برابر درزها و زیپ و دکمه و… محافظت شود.

 

سرهمی نوزادی یکی دیگر از لباس هایی است که می توانید برای فرزند خود انتخاب کنید که در مدل و رنگ های متنوع در بازار موجود می باشند و انتخابی هوشمندانه برای شرکت در مهمانی و استفاده بیرون از خانه می باشند.

لباس تابستانه نوزاد

نکات مهم برای انتخاب لباس تابستانه نوزاد

اکثر والدین ظاهر لباس نوزاد برایشان اهمیت بیشتری دارد تا جنس و کیفیت دوخت آن اما بهتر است بدانید نکته ی مهم و قابل توجه جنس پارچه ی استفاده شده برای تولید آن لباس بسیار اهمیت دارد و باید جنسی را انتخاب کنید حساسیت زا نباشد و سلامت نوزاد را به خطر نیندازد.

کیفیت دوخت می تواند به زیبایی و خوب ماندن لباس به تن نوزاد کمک بزرگی کند و از آن جایی که لباس های نوزادان و کودکان بیشتر از بزرگسالان باید شسته شود پس بهتر است دوخت لباس را به خوبی بررسی کنید تا پس از چند بار شست و شو درزهای آن آسیب نبیند.

لباس تابستانه نوزاد

سایز لباس برای نوزادان بسیار مهم است. لباس تابستانه نوزاد، نباید خیلی تنگ و چسبنده باشد و یا خیلی گشاد که از تحرک کودک جلوگیری کند. پس بهتر است برای خرید لباس نوزادی کمی صبر داشته باشید و قبل از به دنیا آمدن نوزاد به خرید چند دست لباس بسنده کنید تا زمانی که به دنیا بیایید تا به راحتی بتوانید برایش لباسی مناسب را خریداری کنید و لباس بلا استفاده نماند.

لباس تابستانه نوزاد

مدل و طرح لباس را شاد و پر انرژی انتخاب کنید و به دنبال رنگ های تیره نروید. شما بیشتر از هر کسی کودک خود را می بینید و بهتر است با لباس های شاد او به خود انرژی بدهید. از خرید لباس هایی با اکسسوری های خطرناک خودداری کنید و به دنبال لباس های ساده و ترجیحا کشی بروید که زیپ و دکمه ی زیاد باعث ناراحتی کودک شما می شود و لباس های کشی می توانند پوشیدن و تعویض لباس را برای شما آسان تر کنند.

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *