مجله پیانو
راهنمای خرید کاپشن دخترانه

راهنمای خرید کاپشن دخترانه + قیمت کاپشن 1400

در این مقاله می خواهیم به راهنمای خرید کاپشن دخترانه بپردازیم. شروع سرمای پاییز پدرها و مادرها رو نگران خرید یک کاپشن دخترانه برای فرزند دلبندشون میکنه. در این چند خط تلاش میکنیم راهنمای جامع خرید کاشپن دخترانه رو بهتون آموزش بدیم تا خریدی هوشمنده داشته باشید.

منتهای مراتب نکته مهم این جا است که چه کاپشنی مناسب برای حفظ و گرم کردن ما در روزهای سرد زمستانی است؟!

بهتره در اولین گام برای راهنمای خرید کاپشن دخترانه انواع کاپشن ها رو بهتون معرفی کنیم:

راهنما خرید کاپشن دخترانه
خرید لباس بچگانه از پیانو

راهنمای خرید کاپشن دخترانه و انواع کاپشن

کاپشن مدل ورزشی:

این مدل کاپشن ها با ترکیب رنگ های روشن مناسب حرکات ورزشی و بخصوص یه ورزش خانوادگی صبحگاهیه

مدل کژوال یا معمولی:

  • این مدل از کاپشن ها در مقایسه با مدل های ورزشی از راحتی کمتری برایتان برخوردار هستند.
  • عمدتا در رنگ ها و طرح های ساده با کلاه های خزدار تولید می شوند.
  • از گرمای قابل توجهی برخوردار بوده و اینکه از لایه ای ضد آب بر روی خود برخوردار باشند یا نه نیز نکته ای است که باید در هنگام تهیه کردن این مدل از کاپشن ها به آن توجه کنید.

نکات مهم راهنمای خرید کاپشن دخترانه

انتخاب نوع کاپشن:

انواع کاپشن را در پاراگراف اول توضیح دادیم شاید گام اول یک خرید کاپشن دخترانه  انتخاب نوع اسپرت، کاپشن چرم بچه گانه یا کژوال یا همان کاپشن معمولی است بعد از انتخاب نوع کاپشن به سراغ مراحل بعدی بروید البته ذکر این نکته مهم است که کاپشن های ورزشی بهتر است زمانی تهیه شود که یک کاپشن برای استفادذه روزمره از قبل تهیه شده است.

انتخاب سایز کاپشن:

کودکان همواره در حال رشد هستند و تا  12 سالگی این رشد سرعت بیشتری دارد پس ممکن است کاپشن دختارنه خریداری شده در ابتدای فصل سرما سایز مناسبی در پایان فصل نداشته باشد. در انتخاب سایز کاپشن دخترانه بهتر است به راهنمای خرید کاپشن دخترانه که به عنوان راهنمای سایز در فروشگاه های برتر خرید لباس کودک موجود است دقت کنید و همواره چند سانتی از سایز های فعلی دختر عزیزتان بیشتر در نظر بگیرید.

انتخاب جنس کاپشن:

کیفیت دوخت لباس:

ازمهمترین  فاکتورهای اساسی در خرید و انتخاب کاپشن دخترانه توجه به کیفیت دوخت و درزهای کار شده با ماشین های صنعتی می باشد.

یادتان باشد اگر درزهای کاپشن شما به خوبی مُهر و موم نشده باشند و یا دوخت ایجاد شده در ظاهر و باطن لباس از کیفیت مرغوبی برخوردار نباشد، خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید از خرید کاپشن پشیمان می شوید.

درزهای خوب کاشپن مانع ورود هوای سرد و از دست دادن دمای بدن میشود.

عایق داخلی

یک از نکات در این راهنمای خرید کاپشن دخترانه بررسی جنس عایق داخلی کاپشن است. حتما به جنس عایق داخلی کاپشن که در فضایی میان آستر و پارچه دوخته شده محصول جای گرفته است نیز توجه داشته باشید.

این عایق می تواند از نوع کرک، پشم، پر، پشم شیشه و … باشد.

جیب و کلاه محصول

اینکه کاپشن دخترانه شما از کلاه و جیب های متعدد بر روی خود برخوردار باشد یا نباشد، موضوعی است که انتخاب آن منوط به سلیقه و نظر خودِ شما خریداران عزیز است.

با این حال اما توصیه می کنیم از خرید کاپشن های فاقد کلاه اجتناب کنید و ترجیحا به سراغ خرید محصولاتی بروید که بر روی زیپ خود از یک لایه چسبی یا دکمه ای محافظتی نیز جهت جلوگیری از ورود سرما به داخل لباس برخوردار هستند.

ضد آب بودن

اینکه کاپشن زمستانی شما از مقاوم بالایی هم در برابر آب و هم در مقابل باد بهره‌مند باشد، یک نکته کاملا بدیهی در میان تمامی کاپشن های گرم و زمستانی است.

متاسفانه بر خلاف باور عامه مردم تمامی کاپشن های مناسب این فصل از این قابلیت برخوردار نبوده و بایستی به هنگام خریدتان به این مورد نیز گوشه چشمی داشته باشید.

قیمت کاپشن دخترانه:

شاید در خرید بعضی این نکته مهم ترن اصل برای انتخاب کاپشن باشد. بهتر است این تفکر خود را کمی تغییر بدهید و برای چند درصد افزایش قیمت در برند های لباس کودک قید استفاده از آن ها را نزنید.

یکی کاپشن با کیفیت که بتواند 6 ماه از سال را گرم کند و از بیماری ها دور نگه دارد. ارزش هزینه کردن را دارد . بخصوص که اگر فرزند شما در سن حضور در مردسه است اگر کاپشنی با کیفیت مناسب  نداشته باشد مجبور میشوید در میانه فصل مجدد این محصول  را خریداری کنید که علاوه بر هزینه مضاعف، وقت شما مجدد گرفته میشود.

یکی از روش های اطمینان از کیفیت و قیمت محصول خرید از برند معتبر پوشاک کودک داخلی است که علاوه بر حمایت از کارگر ایرانی دارای پشتیبانی مناسب، فروشگاه حضوری و فروش اینترنتی است.

برند پیانو تمام موارد بالا را شامل میشود و میتواندی با اطمینان خاطر نبست به خرید کاپشن دخترانه اقدام کنید.

مقالات مشابه مناسب شما

2 پاسخ

  1. کاپشن های دخترانه واقعا امسال گرون شدن یک فصلم که بیشتر نمیشه تن بچه کرد

  2. پارسال یه کاپشن از پیانو خریدم تو قم انقدر جنسش خوب بود که امسال نیاز به خرید مجدد نداشتیم ولی حتما برای پسرم هم میم کاپشن میگیرم ازتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *