مجله پیانو
شلوار جین پسرانه

نکات خرید شلوار و 5 نوع شلوار جین پسرانه بچگانه

یکی از لباس هایی که به استایل پسرانه زیبایی می دهد و در همه جا می تواند از آن استفاده کند شلوار جین پسرانه است. خوش لباسی و خوشتیپی دقیقا چیزی است که همه ی ما به دنبال آن هستیم و می خواهیم همیشه و در تمام اماکن و مهمانی ها بدرخشیم. شلوار جین پسرانه یکی از پرطرفدارترین در نوع پوشاک است که سال های سال جای خود را در خانه ی مد حفظ کرده و هیچگاه از مد خارج نشده است.

شلوار جین پسرانه

 

باید بگوییم این نوع شلوار خوشبختانه در تنوع سایز و مدل و رنگ های زیادی تولید می شود که به راحتی می توان با انواع لباس های مختلف آن را ست کرد و یک استایل زیبا و شیک برای فرزندان خود رقم بزنید تا همیشه و در هر مکانی به زیبایی بدرخشد.

اگر شما هم قصد دارید تا شلوار جین پسرانه ای را برای فرزندتان خریداری کنید اما به دلیل تنوع بالا به مشکل برخورده اید تا انتهای این مقاله همراه پیانو استایل باشید تا با نکات مهم آشنا شوید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

انواع شلوار لی و شلوار جین پسرانه

شلوارهای جین پسرانه بچگانه در مدل های مختلفی تولید می شوند که شما می توانید مناسب با استایل کودک خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

شلوار جین پسرانه

  1. شلوار کمرکش: یکی از انتخاب های درست برای کودکان شلوارهایی هستند که کمر آن ها کش باشند چرا که کودک احساس راحتری دارد و دکمه و زیپ برای برخی کودکان احساس ناراحتی ایجاد می کند. برای خرید از این شلوارها غافل نشوید.
  2. شلوار جین پسرانه ساس‌بنددار: شلوارهای ساس‌بنددار نوعی از شلوار هستند که کمر آن ها با اتصال ساس‌بند به دکمه ها نگه داشته می شود و به راحتی باز نمی شوند.
  3. شلوار جین زاپدار: این نوع شلوارها که امروزه بسیار ترند هستند. مدل آن ها هم برای بزرگسالان و هم برای بچه ها بسیار مناسب بوده و به استایل کودک شما زیبایی خاصی می بخشد.
  4. شلوار جین سندبادی: این نوع شلوارها مانند شلوار کردی بوده و در قسمت پایین پا یعنی مچ پا با یک کش تنگ می شود که بسیار پرطرفدار و راحت هستند و کودک در آن حس راحتی و آرامش را تجربه خواهد کرد.
  5. شلوارهای شش جیب: این نوع شلوارها همان طور که از اسم آن ها مشخص است دارای شش جیب بوده که بسیار آزاد و راحت نیز هستند و بیشتر مناسب پسر بچه ها بوده.

شلوار جین پسرانه

نکات مهم برای انتخاب درست یک شلوار جین پسرانه

برای انتخاب یک شلوار جین پسرانه بهتر است به نکاتی توجه داشته باشید تا انتخابی درست انجام دهید. کودکان پوست های حساسی دارند و باید چندین نکته را مد نظر داشته باشید تا کودک شما در عین زیبایی مراقب سلامت او هم باشید. لباس کودکان از الیاف های گوناگونی تشکیل شده است که هنگام خرید لباس کودکان باید به جنس آن توجه زیادی داشته باشید. شلوارهای جین در کنار تیشرت بچگانه بسیار زیبا و خاص می شوند.

شلوار جین پسرانه

  • جنس پارچه: شلوارهای لی در نوع نوع پارچه موجود می باشند لی های ضخیم و نازک و کاغذی مانند. که هر کدام مناسب فصل های سرد و گرم سال می باشند. در برخی از لی ها پشم هم کار می شود که گزینه ی مناسبی برای استفاده از این شلوار جین پسرانه در فصول سرد سال است و کاملا کودک را گرم نگه می دارد. شلوارهای کاغذی به علت جنس نرم و نازکی که دارند آسیب پذیرتر هستند.
  • دوخت شلوار جین: هنگام خرید همیشه به نوع دوخت توجه ویژه ای داشته باشید زیرا کودکان مدام در حال تحرک هستند و اگر شلوار دوخت مناسبی نداشته باشد به راحتی از ناحیه دوخت پاره می شوند.
  • سایز شلوار جین: هنگام خرید لباس کودک خود به سایز آن دقت داشته باشید و از خرید لباس های تنگ و چسبان خودداری کنید چراکه کودک هنگام بازی کردن حس ناراحتی پیدا می کند. امروزه شلوارهای گشاد ترند شده اند که بسیار مناسب و شیک هستند.
  • رنگ شلوار: از آن جایی که شلوار جین قدمت بالایی دارد در زمان های قدیم بیشتر به رنگ های آبی موجود بودند که فقط طیف آن ها متفاوت بود اما امروزه رنگ های زیادی را شامل می شوند که شما می توانید مناسب با استایل و نوع پوشش کودک خود یکی را انتخاب کنید. با یک هودی بچگانه و کفش بچگانه مناسب فصل می توانید ستی منحصر به فرد را برای کودک خود خلق کنید.
  • قیمت و نوع شلوار جین پسرانه: شلوارهای جین در قیمت و نوع های متفاوتی قرار دارند که بهتر است قبل از خرید بودجه خود را مشخص کنید اینگونه راحت تر می توانید انتخاب کنید. انواع شلوار جین را در قسمت ابتدایی برای شما توضیح داده ایم تا بتوانید انتخابی درست و رضایت بخش داشته باشید.

شلوار جین پسرانه

 

روش نگهداری از شلوارهای جین

برای اینکه فرم شلوار جین پسرانه را همیشه حفظ کنید و مانند روزهای اول بتوانید از آن استفاده کنید باید برای مراقبت از آن ها به نکاتی توجه داشته باشید تا همیشه خوش فرم بمانند. از آنجایی که لباس های کودکان بیشتر از بزرگسالان نیاز به نظافت و شست و شو دارد. به نکات زیر توجه داشته باشید:

شلوار جین پسرانه

  • برای شستن شلوارهای جین بچگانه از شویندهای بسیار قوی استفاده نکنید زیرا به الیاف نخ و پنبه‌ی آن آسیب وارد می کنید و باعث پوسیده شدن و از رنگ افتادن آن ها می شوید.
  • شست و شوی شلوار جین با ماشین لباسشویی مانعی ندارد اما دقت داشته باشید که دمای آب را روی کمترین حالت بگذارید زیرا گرمای زیاد به رنگ و جنس شلوار جین آسیب می رساند.
  • برای شست و شو، شلوار جین را برعکس کنید و اگر رنگ آن تیره است به هیچ وجه با رنگ های روشن داخل ماشین نیندازید چرا که شلوارهای جین مقداری رنگ پس می دهند و بهتر است با آب سرد شسته شوند.

از کجا بخریم؟

پیشنهاد ما به شما سایت فروشگاهی پیانو استایل است که شما با هر سلیقه و بوجه ای می توانید شلوار جین پسرانه را با کیفیتی عالی خریداری کنید. پیانو استایل بهترین و مرغوب ترین لباس های پسرانه و دخترانه را با نازل ترین قیمت به شما ارائه می دهد و با خرید خود می توانید بهترین و خاص ترین استایل ها را برای کودکتان به ارمقان بیاورید.

شلوار جین پسرانه

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *