مجله پیانو
برند خارجی لباس بچه گانه

معرفی 10 برند خارجی لباس بچه گانه

برند خارجی لباس بچه گانه یکی از پرفروش ترین ها هستند و قابل توجه بسیاری از والدین می باشند که علاقه دارند کودکانشان لباس های مارک و برند به تن داشته باشند تا ظاهر آن ها منحصر به فرد باشد. اگر به دنبال شناخت لباس های برند خارجی هستید می توانید با چرخی در سایت ها با نام آن ها آشنا شوید تا هنگام خرید لباس بچه گانه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و اطلاعات کامل از برند دلخواه خود را کسب کنید.

در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 برند خارجی لباس بچه گانه بپردازیم که از نظر کیفیت و دوخت و داشتن سایزهای استاندارد حرف اول را در دنیا می زنند. خرید لباس پسرانه و خرید لباس دخترانه برای اکثر والدین کمی دشوار است چرا که تنوع در لباس ها به قدری بالا است که به هنگام خرید آدم را سردرگم می کنند. اما بهتر است بیشتر به کیفیت و جنس لباس توجه داشته باشید تا ظاهر آن.

برند خارجی لباس بچه گانه

بهترین برندهای خارجی لباس بچه گانه

برند کارترز: کارخانه اصلی برند Carters در آمریکا می باشد که در سال 1865 توسط ویلیام کارترز تاسیس و شروع به کار کرد این برند در سال 2019 یکی از بهترین تولیدکنندگان لباس های خواب کودکان در آمریکا شد و فقط در زمینه لباس کودک فعالیت دارد که تنوع بسیار گسترده ای در زمینه طرح و رنگ و مدل را دارا است. الیافی که در تولید لباس های آن به کار می روند کاملا طبیعی می باشد و قابل بازیافت بوده اند به همین دلیل یکی از بهترین برند لباس بچه گانه محسوب می شوند چرا که هیچ گونه حساسیتی برای پوست کودک و نوزادان ایجاد نمی کند.

برند خارجی لباس بچه گانه

برند اچ اند ام: برند H&M در سال 1947 در کشور سوئد تاسیس شد و یکی از مطرح ترین برندها برای تمامی سنین، در زمینه ی تولید لباس کودک و نوزاد تا 15 سالگی فعالیت دارد. این برند در ارائه مد و لباس های باکیفیت با بهترین قیمت فعالیت دارد و طرفداران زیادی را دارا می باشد که به یکی از شرکت های مطرح جهان در زمینه برند لباس بچه گانه و پوشاک باکیفیت تبدیل شده است.

برند خارجی لباس بچه گانه

برند زارا: برند Zara یکی از بزرگترین و فعال ترین برند در زمینه پوشاک بانوان و آقایان می باشد که در زمینه تولید محصولات بچه گانه از بدو تولد تا 14 سالگی نیز فعالیت دارد که در سال 1975 در اسپانیا برپا شد و لباس ها را به گونه ای خاص طراحی می کرد. برند زارا یک برندی می باشد که توجه خاصی به محیط زیست و بازیافت بودن محضولاتش دارد و لباس های این برند همیشه لوکس و خاص بوده اند.

برند خارجی لباس بچه گانه

برند لیلیمون: برند Lillemons در سال 1996در شهر ایلات متحده تاسیس شد که نام آن از دو شریک و طراح مطرح این برند گرفته شده است. این برند لباس بچه گانه دوخت آن کاملا با دست انجام می شود و طراحی آن فوق العاده شیک و زیبا می باشد و گزینه و خریدی درست برای کودکان محسوب می شوند.

برند خارجی لباس بچه گانه

برند پیوپیا: برند Piupia که در تولید لباس های نوزادی 3 ماه تا 6 ماه متمرکز است یکی از برند های لباس بچه گانه ای است که محصولاتش 100 در صد نخ پنبه ای می باشد و شعار معروف این برند حفاظت از محیط زیست می باشد.

برند خارجی لباس بچه گانه

 

برند کیدو: برند Kido با طراحی به خصوص خود در سال 2005 وارد کار شد و در تولید کفش بچه گانه، اسباب بازی، لباس و محصولات دیگر کودکان در کار خود درخشید.

برند خارجی لباس بچه گانه

برند بالمین: برند Balmain یک برند لباس بچه گانه بسیار معروف فرانسوی می باشد که در بین افراد مشهور معروفیت خاصی دارد. طراحان این برند قصد دارند با طراحی لباس های خاص، ظرافت و ماهیت بی دقتی کودکان را به رخ بکشند. طراحان به دنبال خلق سبک های مختلف هستند و همین دلیل شده است تا همیشه در صدر جدول برندها قرار داشته باشند.

برند خارجی لباس بچه گانه

برند بیبی دیور: برند Baby dior که یکی از برندهای معروف لباس بچه گانه می باشد کنترول بالایی بر کیفیت محصولات خود دارد این برند ایده های بسیار جالبی برای محصولات نوزادان ایجاد کرده است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است . هدف اصلی این برند از تولید و طراحی پوشاک کودکان تبدیل شدن به مارک تجاری والدینی است که به دنبال لباس های برند کلاسیک و پیچیده برای فرزندان خود هستند.

برند خارجی لباس بچه گانه

برند گوچی: برند Gucci نامی آشنا که اکثرا با این برند آشنا هستید. این برند در کشور ایتالیا یکی از خط های تولید خود را مختص به لباس های بچه گانه و لوازم جانبی کرده است. برند لباس بچه گانه گوچی تنوع بالایی را در طراحی و تولید لباس های بچه گانه خود دارا است و از لباس زیر و جوراب پسرانه و دخترانه گرفته تا انواع کیف و کوله پشتی و … هدف اصلی او زیبایی در پوشش کودکان و برقراری ارتباط آن ها بوده است.

برند خارجی لباس بچه گانه

برند فندی: برند Fendi یکی از شیک ترین لباس ها را در خود جای داده است. اگر به دنبال خرید برند خارجی لباس بچه گانه هستید برند فندی می تواند کودک شما را به یک مدل تبدیل کند و لباس های این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

برند خارجی لباس بچه گانه

نکات مهمی که برای طراحی لباس بچه گانه باید رعایت شود

برای خرید برند خارجی لباس بچه گانه باید سن و موقعیت استفاده از لباس را در نظر داشته باشید. رنگ های شاد و روشن می تواند گزینه ای درست برای لباس های کودکان باشد. نحوه دوخت برند لباس بچه گانه می تواند نمایان گر انتخاب درست شما باشد. دوخت لباس دخترانه با لباس های پسرانه بسیار متفاوت است و نیاز به دقت بالایی دارد زیرا ظرافت در آن ها بسیار است.

برند خارجی لباس بچه گانه

جنس پارچه برند لباس بچه گانه که برای دوخت لباس استفاده می شود یکی دیگر از نکاتی می باشد که باید به آن توجه داشته باشید و لباس های کودکان باید از پارچه های نرم و لطیف تولید شوند که باعث ایجاد حساسیت در آن ها نشوند.

انتخاب مد مناسب نیز می تواند به شما کمک کند تا لباس های فرزند خود را به درستی انتخاب کنید این موضوع تاثیر زیادی بر روی شکل گیری شخصیت و روابط اجتماعی در کودکان  شما دارد که برای هر مناسبت و مراسمی لباس کودک خود را به درستی انتخاب کنید و لباس آن ها نباید به گونه ای طراحی شده باشند که کودک را به هنگام تحرک و بازی کردن کلافه و ناراحت کنند.

 

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *