مجله پیانو
مدل سارافون

معرفی 4 مدل سارافون دخترانه بچه گانه

مدل سارافون دخترانه بسیار متنوع است و یکی از لباس های محبوب و پر طرفدار برای دختران می باشد. این مدل لباس را می توانید برای استفاده روزمره، مجلسی، تفریح و … فرزند خود استفاده کنید. اما برای خرید انواع مدل سارافون باید نکاتی را رعایت کنید تا لباس مناسب با کیفیت عالی را خریداری کنید.

مدل سارافون

قبل از خرید سارافون و پیراهن دخترانه باید تصمیم بگیرید که آن را برای استفاده در چه مکان و فصلی می خواهید چرا که جنس و مدل های آن ها باعث تفیک انواع سارافون ها شده است. این مدل لباس با تنوع بالایی که دارد باعث شده تا اکثر والدین آن ها را به عنوان پوشاکی زیبا و جذاب برای فرزندان خود خریداری کنند. سارافون های دخترانه مناسب برای هر سنی می باشند و حتی شما می توانید با خرید سارافون زنانه مجلسی استایل خود را با فرزندتان ست کنید و یک ست مادر و دختری زیبا و چشمگیر داشته باشید.

مدل سارافون

سارافون در گذشته های دور لباسی مختص به کشور روسیه بوده است که امروزه در سراسر جهان از آن به عنوان یک لباس زیبا استفاده می شود و طرفداران مخصوص خودش را دارد. مدل سارافون ها متفاوت است که یک لباس سرهمی آستین دار و یا بدون آستین هستند. سارافون دخترانه بچه گانه یکی از لباس های فوق العاده شیک هستند که باعث شیرین تر شدن دختر بچه ها می شوند و استایلی منحصر به فرد را برای آن ها خواهند داشت.

مدل سارافون

تنوع در طرح و مدل سارافون دخترانه بسیار بالا بوده و شما می توانید با هر سلیقه ای که دارید به راحتی خرید خود را انجام دهید برای انتخابی درست به سمت مدل های شاد و گلدار بروید و رنگ های شاد را خریداری کنید دختر بچه ها روحیه ای بسیار لطف و حساس دارند که رنگ و مدل لباس آن ها تاثیر بسیاری روی روحیه آن ها خواهد گذاشت.

قبل از خرید، مدل سارافون بچه گانه به جنس پارچه ای که برای تولید آن به کار رفته است توجه داشته باشید چرا که کودکان پوست هایی حساس دارند و پارچه هایی که از الیاف مصنوعی تولید شده اند می توانند به بدن کودک شما آسیب وارد کنند و باعث ایجاد حساسیت و خارش و قرمزی پوست آن ها شوند.

مدل سارافون

بهترین گزینه و انتخاب برای خرید لباس بچه گانه تابستانی لباس هایی هستند که الیاف آن ها از نخ پنبه باشد. این الیاف بسیار سبک و نرم بوده و عبور هوا به راحتی بین بافت آن اتفاق می افتد و این موضوع باعث می شود تا در فصل تابستان بدن کودک شما همیشه خنک بماند و عرق نکند.

انواع مدل سارافون دخترانه بچه گانه

در دنیای صنعت مد و پوشاک مدل سارافون انواع مختلفی دارد که می توانید بر اساس شرایط استفاده آن ها را خریداری کنید. مدل هایی مانند: سارافون لی، مجلسی، آستین دار، اسپرت، خانگی و …

در مدل های سارافون مجلسی بهتر است به دنبال سارافون هایی با جنس تور، ابریشم، کیپور و دانتل بروید که با انواع سنگ و مروارید و … تزئین شده اند. فقط دقت داشته باشید که این مدل سارافون ها باید دارای آستر باشند که بدن کودک آسیبی نبیند و برای خرید آن ها از تزئینات تیز و خطرناک استفاده نشده باشد. آن ها را می توانید با انواع اکسسوری دخترانه ست کنید و استایلی جذاب و شیک را برای فرزند خود داشته باشید.

مدل سارافون

سارافون دخترانه کره ای

مدل سارافون دخترانه ی کره ای در دو طرح بلند و کوتاه طراحی شده است که هر دوی آن ها مناسب برای شرکت در مراسم های رسمی می باشند. اگر تمایل دارید برای فرزند خود یکی از آن ها را خریداری کنید بهتر است توجه ویژه ای به ظاهر فرزندتان داشته باشید. برای تولید این سارافون ها از پارچه های طرح دار و ساده در رنگ های مختلفی استفاده می شود که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند.

اگر می خواهید کودک شما در میان جمع استایلی ساده و در عین حال زیبا و خاص داشته باشد می توانید از پیراهن و یا سارافون های ساده کره ای استفاده کنید و اگر به تجملات و ظاهری امروزی توجه دارید به دنبال خرید لباس دخترانه طرح دار بروید که آن ها می توانند خواسته ی شما را به بهترین شکل ممکن ادا کنند.

مدل سارافون

مدل سارافون های بلند برای کسانی که می خواهند ظاهر فرزندشان پوشیده و شیک باشد انتخاب درستی است و برای خرید آن ها حتما به رنگ پوست فرزند خود توجه داشته باشید اگر فرزند شما دارای پوستی روشن است رنگ های خنثی می تواند برای او انتخابی متفاوت و درست باشد و اگر پوستی تیره دارد به دنبال سارافون کره ای با رنگ های روشن بروید.

مدل سارافون دخترانه آستین دار

این مدل سارافون را می توانید برای فصل های سرد سال خریداری کنید که جنس آن ها ضخیم است و می توانند لباسی مناسب برای فصل زمستان باشند که با یک جوراب شلواری می توانند استایلی شیک را رقم بزنند. استفاده آنها به عنوان لباس روزمره برای بیرون از منزل و یا مهمانی های خانوادگی نیز امکان پذیر است و می توانید با انواع پالتو و کاپشن آن ها را ست کنید. سارافون های آستین بلند که بیشتر در فصل های سرد استفاده می شوند را می توانید در رنگ ها و مدل های متنوع در بازار پیدا کنید اما اصولا مدل های ساده و تک رنگ آن ها گزینه ای درست تر است.

مدل سارافون

سارافون دخترانه پیلی دار

این مدل سارافون ها دارای پلی های یک طرفه یا سر تا سری هستند آن ها را می توانید برای شرکت در مهمانی های خانوادگی و یا رسمی انتخاب کنید. اگر دامن سارافون انتخابی شما دارای پیلی های زیاد باشد می تواند گزینه ای درست برای لباس مهمانی فرزند شما باشد. رنگ و طرح های آن ها بسیار متنوع بوده و زیبایی استایل فرزند شما را چندین برابر خواهند کرد.

مدل سارافون

سارافون لی دخترانه

سارافون های جنس لی یکی از زیباترین ها برای فرزند شما خواهند بود که می توانند استایلی اسپرت برای آن ها بسازند. این مدل سارافون انتخابی هوشمندانه برای دختران جوان هستند که مدل های متنوعی در کوتاه و بلند بودن و یا ساده و کلوش بودن دارند. بنابراین می توانید برای داشتن استایلی خاص و متفاوت برای فرزند خود به خرید سارافون و پیراهن لی بپردازید که آن ها می توانند استایل های امروزه را برای دختران داشته باشند. برخی از این سارافون ها دارای طرح های گلدوزی شده و رنگ های خاصی هستند.

مدل سارافون

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *