مجله پیانو
اکسسوری های دخترانه

خرید اکسسوری های دخترانه بچگانه و 6 مدل اکسسوری

یکی از نکاتی که به استایل فرزند شما کمک می کند تا زیبا و جذاب شود داشتن اکسسوری های دخترانه است. دختر بچه ها علاقه ی زیادی به داشتن زیورآلات و وسایل فانتزی دارند. رویای هر دختری تبدیل شدن به انیمیشن هایی است که می بیند مانند: خواهران فروزن، سیندرلا، پری دریایی، راپونزل و … . یکی از چیزهایی که به دختر بچه ها کمک می کند تا به رویاهای خودشان نزدیک شوند استفاده از اکسسوری های دخترانه بچگانه است.

اکسسوری های دخترانه

 

دنیای بچه ها بسیار شیرین است و هنگام بازی کردن دوست دارند که خود را جای شخصیت های کارتونی قرار دهند. پس بهتر است هنگام بازی کردن فرزندتان به آن ها توجه داشته باشید و از علایق کودک خود باخبر شوید و می توانید اینگونه او را با خرید کادوهایی که می تواند خوشحالشان کند سورپرایز کنید. این توجه کردن ها به شما کمک می کند تا به فرزندتان نزدیک شوید.

معرفی انواع اکسسوری های دخترانه

شما می توانید با استفاده از اکسسوری های مختلف ست مادر و دختری خاص خود را داشته باشید و از همان مدل هایی که برای فرزند خود خریداری می کنید برای خود نیز بخرید و استایلی هماهنگ داشته باشید و در مجالس های رسمی و مهمانی ها اینگونه بدرخشید.

اکسسوری های دخترانه

اکسسوری های مو: این مدل اکسسوری ها تنوع بالایی دارند و می توانند استایل کودک شما را منحصر به فرد کنند. استفاده از تل مو که در مدل های متنوع در بازار موجود می باشند و شما می توانید با خرید آن ها زیبایی را به موهای فرزندتان هدیه کنید. در هنگام خرید تل توجه داشته باشید که آن را برای استفاده در چه مکان هایی خریداری می کنید خیلی از این تل ها مناسب حضور فرزند شما در مهمانی های خاص می باشند.

گیره سر و کش مو نیز از دیگر اکسسوری های دخترانه است که می توانید برای دختر زیبای خود خریداری کنید و موهای زیبای او را به مدل های مختلف ببنید و او را همیشه و در همه جا آراسته ظاهر کنید. این آراستگی به اعتماد به نفس کودک شما کمک زیادی خواهد کرد.

اکسسوری های دخترانه

زیورآلات دخترانه: که انواع مختلفی دارند و در تنوع و رنگ های متفاوتی در بازار موجود می باشند که این تنوع آن قدر بالا است که برخی مواقع آدم سردرگم می شود که کدام یک مناسب او است. دستبند، گردنبند، النگو و انگشتر از اکسسوری های زیبایی هستند که می توانید با کمک آن ها استایلی شیک برای فرزند خود داشته باشید.

اکسسوری های دخترانه

انواع کاستوم و شال و کلاه: کلاه و کاستوم می توانید یکی از اکسسوری هایی باشد که به جذابیت استایل کودک شما بی افزاید. استفاده از شال و کلاه های رنگی در فصل های زمستان و کلاه های حصیری و کاستوم ها در فصل تابستان می تواند او را به دنیای رویایی خود نزدیک کند. می توانید از تاج سرهای توری و دامن دخترانه بچگانه که دارای پف و چین باشد و حتی لباس عروس بچگانه برای زیبایی استایل او استفاده کنید.

اکسسوری های دخترانه

کیف و کفش و جوراب: استفاده از کیف های رنگی کوچک بچگانه و کفش های فانتزی می تواند برای او بسیار جذاب باشد و از آن جایی که دختر بچه ها خیلی علاقه دارند مانند بزرگترها لباس بپوشند و تا رفتار کنند، استفاده از کیف و کفش بچگانه می تواند به آن ها اعتماد به نفس بدهد و از خوش پوشی خود لذت ببرند. جوراب ها می توانند اکسسوری های زیبایی به شمار آیند زیرا طرح ها و مدل های مختلفی دارند که می توانند به زیبایی استایل کودک شما کمک کنند و استفاده از جوراب شلواری های دخترانه فانتزی یکی از انتخاب های درست و هوشمندانه به شمار می آیند.

اکسسوری های دخترانه

 عینک آفتابی: یکی از جذاب ترین اکسسوری های بچگانه استفاده از عینک آفتابی در فصل تابستان است که انتخابی هوشمندانه برای کودکان می باشد و دختر بچه ها عاشق استفاده از این مدل اکسسوری های دخترانه می باشند. تنوع در مدل و رنگ آن ها بسیار است و می توانید یکی از آن ها را مطابق با فرم صورت کودک خود انتخاب کنید.

لاک های رنگی: یکی از اکسسوری های مورد علاقه دختران است که می توانید با خرید رنگ های متفاوت آن ها را بسیار خوشحال کنید چرا که کودکان علاقه ی زیادی به ناخن های رنگی خود دارند و از داشتن لاک های رنگی بسیار لذت می برند.

نکات مهم هنگام خرید اکسسوری های بچگانه دخترانه

هنگام خرید گشواره به سمت مدل های میخی و چسبان بروید زیرا مدل های بلند و آویزان برای کودکان خطرناک بوده و امکان دارد با گیر کردن به جایی باعث پارگی گوش او شود.

برای خرید هر گونه اکسسوری های دخترانه مو توجه داشته باشید که از لوازم فلزی دوری کنید چرا که برخی کودکان پوست سرشان به اینگونه لوازم حساسیت دارد و موجب خارش سر آن ها می شود. برای خرید تل مو مراقب باشید که تنگ نباشد و سر بچه را تحت فشار قرار ندهد و از خرید لوازم مویی که تیز هستند جدا خودداری کنید.

اکسسوری های دخترانه

هنگام خرید زیورآلات توجه داشته باشید که پوست کودک شما به آن ها حساسیت نداشته باشد چرا که برخی از کودکان با استفاده از برخی زیورآلات پوستشان قرمز و یا به خارش می افتد. پس سعی کنید سراغ زیورآلات فلزی نروید و برای خرید طلا و نقره را انتخاب کنید.

 

از خرید کیف های بزرگ برای کودک خود خودداری کنید زیرا حمل کردن آن ها برای فرزند شما سخت است و او را خسته و دلزده می کند پس به دنبال کیفی بروید که سایزی مناسب داشته باشد و به استایل او نیز بیایید.

هنگام خرید عینک های آفتابی به سمت عینک هایی بروید که دسته های آن ها پلاستیکی باشند و از خرید عینک های آفتابی با دسته های فلزی خودداری کنید چرا که استفاده طولانی مدت آن ها باعث ایجاد ناراحتی و یا حساسیت فرزندتان خواهد شد.

اکسسوری های دخترانه

اگر کودک شما سنی بسیار پایین دارد از خرید اکسسوری های دخترانه که برنده و تیز هستند خودداری کنید برخی از لباس های بچه گانه دخترانه خودشان دارای اکسسوری می باشند که خرید آن ها برای کودکان زیر 4 سال توصیه نمیشوند . امکان دارد با خرید آن ها آسیب به کودک خود برسانید.

سخن پایانی

شما می توانید با مراجعه با سایت فروشگاهی پیانو استایل بهترین لباس های دخترانه و پسرانه را با جدیدترین مدل های روز دنیا خریداری کنید این فروشگاه دارای اکسسوری های دخترانه و پسرانه نیز می باشد که با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت به فروش می رسند.

اکسسوری های دخترانه

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *