مجله پیانو
لباس بچه گانه گیپور

لباس بچه گانه گیپور + شناخت پارچه گیپور

لباس بچه گانه گیپور را می توانید در رنگ ها و مدل های مختلفی در بازار پیدا کنید که عموما این نوع پارچه را برای دوخت لباس های مجلسی بچه گانه استفاده می کنند. پارچه گیپور یکی از محبوب ترین ها نزد بانوان است و از این پارچه در صنعت مد و لباس برای دوخت انواع لباس های مجلسی و مانتو مجلسی استفاده می شود از این رو بسیاری از مادران علاقه ی زیادی به داشتن ست مادر و دختری دارند که می توانند از این نوع پارچه برای دوخت لباس بچه گانه گیپور استفاده کنند.

گیپور یکی از پارچه های رایج برای دوخت لباس های مجلسی زنانه و دخترانه است که محدودیت سنی خاصی ندارد و از کودکان گرفته تا افراد مسن می توانند از این پارچه در لباس های خود استفاده کنند.

لباس بچه گانه گیپور

پارچه ی گیپور انواع مختلفی دارد و دارای طرح های متنوع است که در سراسر جهان برای تولید لباس های خاص و شیک از آن ها استفاده می شود و با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند این مدل پارچه شباهت زیادی به پارچه های دانتل دارد و یکی از راه های شناخت و تشخیص آن ها از یکدیگر وجود حفره های زیاد در دوخت و بافت پارچه است. این نوع پارچه ها از الیاف ابریشم مصنوعی و پنبه تولید می شوند و برای دوخت لباس مجلسی بچه گانه با این نوع پارچه از آستر استفاده می شود.

مزیت لباس بچه گانه گیپور و ویژگی های پارچه گیپور

لباس های مجلسی بچه گانه را می توانید با انواع پارچه گیپور در رنگ های خاص و جذاب خریداری کنید این نوع لباس ها دارای مزایای بسیاری برای دختر خانم ها می باشد که مهمترین آن سبک وزن بودن آن ها است. از آن جایی که کودکان همیشه تحرک بالایی دارند لباس آن ها باید دارای ضخامت باشد که این پارچه می تواند این نیاز را برطرف کند.

لباس بچه گانه گیپور

لباس بچه گانه گیپور دارای طرح های مختلف است که می تواند زیبایی خاصی را در استایل کودک ایجاد کند و مراقبت از آن ها بسیار آسان بوده و یکی از مهمترین مزیت های لباس بچه گانه گیپور این است که بدن کودک شما را خنک نگه میدارد و هوا به راحتی می تواند در آن عبور و مرور داشته باشد و این موضوع باعث می شود رطوبتی در بدن کودک باقی نماند.

از این نوع پارچه می توانید در دوخت لباس عروس بچه گانه نیز استفاده کنید که بهتر است برای این کار پارچه ای گیپور را با قیمتی مناسب خریداری کنید و آن را کاملا فیت اندام فرزندتان بدوزید این کار قیمت تمام شده لباس عروس را پایین تر از خرید آن در بازار می کند. این نوع پارچه را می توانید در انواع مختلف در بازار پیدا کنید مانند: گیپور مروارید دوزی شده، گیپور نگین دار، ساده، مجلسی و…

لباس بچه گانه گیپور

نحوه مراقبت و نگهداری از پارچه گیپور

بهترین راه برای نگهداری از لباس بچه گانه گیپور این است که آن را با آب ولرم شست و شو دهید تا به پارچه ی آن آسیبی وارد نشود دمای بالای آب می تواند حالت و فرم لباس را تغییر دهد برای شست و شو از مواد شوینده ملایم استفاده کنید زیرا کف زیاد می تواند آن را خشک و خراب کند و به هیچ عنوان آن را هنگام شست و شو چنگ نزنید چرا که به بافت آن آسیب می رسانید.

این نوع پارچه داوم بالایی دارد به همین دلیل می توانید آن را با ماشین لباس شویی بشویید اما برای خشک کردن آن نباید لباس بچه گانه گیپور را از جایی آویزان کنید. لباس های گیپور پس از شست و شو نیازی به اتوکشی ندارند و اصلا چروک نمی شوند اما اگر تمایل دارید لباس بچه گانه گیپور فرزندتان را اتو کنید از بخار استفاده کنید به جای اتو کشی.

لباس بچه گانه گیپور

انواع جنس پارچه های گیپور

گیپور جنس های مختلفی دارد و برای دوخت و خرید لباس بچه گانه گیپور حتما باید جنس و نوع پارچه گیپور را بدانید چرا که کودکان پوستی حساس دارند و برای خرید لباس بچه گانه باید اطلاعات دقیقی از الیاف استفاده شده در پارچه به دست بیاورید.

انواع جنس گیپور:

ابریشم: بهترین نوع الیاف برای لباس بچه گانه گیپور که الیافی طبیعی است و به بدن کودک آسیبی وارد نمی کند.

کتان: این نوع جنی هم از الیاف طبیعی به دست می آید از گیاه کتان که ضد حساسیت است و مناسب کودکان.

نخ پنبه ای: یکی از بهترین جنس های لباس برای کودکان نخ پنبه ای می باشد که خوشبختانه برخی از پارچه های گیپور نیز از این الیاف تولید می شوند.

لباس بچه گانه گیپور

ویسکوز: نوعی فیبر مصنوعی است که از خمیر چوب تولید می شود.

لورکس: این الیاف مصنوعی می باشد و برای درخشش استفاده می شود.

لیکرا: الیاف کشی مصنوعی.

پارچه های گیپور را در انواع لباس ها استفاده می کنند. استفاده از این پارچه در لباس ها محدودیت سنی ندارد و در طرح و رنگ های متنوع و به روزی تولید می شوند به همین علت است که سال ها مد بوده و از مد خارج نشده اند. همچنین از این نوع پارچه می توانید در تمامی فصل های سال می توان استفاده کرد و این موضوع باعث پر فروش بودن این نوع پارچه شده است.

لباس بچه گانه گیپور

لباس بچه گانه گیپور

لباس بچه گانه گیپور

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *