مجله پیانو
لباس هندی بچه گانه

معرفی 4 مدل لباس هندی بچه گانه

لباس هندی بچه گانه یکی از لباس های جذاب و شیک است برای کسانی که علاقه دارند لباس های سنتی را به تن داشته باشند. لباس های هندی بسیار رنگارنگ بوده و با توجه به تنوعی که دارند می توانید آن ها را با هر سلیقه ای که دارید برای فرزند خود خریداری کنید و یا پارچه ی مورد نیاز را خریداری کرده و آن را مناسب اندام فرزندتان بدوزید. خرید لباس بچه گانه با این تنوع می تواند استایل کودک شما را شیک و خاص کند.

لباس هندی بچه گانه

نام کشور هند که به میان می آید ما را به یاد غذاهای تند و لباس های رنگی آن ها می اندازد. این کشور جمعیت بسیار زیادی دارد که می توانید در این کشور مردمان هزار ملیتی را مشاهده کنید. نوع پوشش هندی های اصیل بسیار جذاب می باشد و لباس های آن ها با کشورهای دیگر بسیار متفاوت و منحصر به فرد می باشد به همین دلیل بسیاری، علاقه دارند از مدل لباس های آن ها استفاده کنند به همین دلیل است که می خواهیم در این مقاله از لباس هندی بچه گانه برایتان بگوییم تا با انواع آن آشنا شوید.

معرفی پوشاک سنتی هندی بچه گانه

لباس های سنتی هندی نیز در طول زمان با تغییراتی همراه بوده اند که خوب این موضوع مربوط می شود به دنیای مدرن امروزی اما بهتر است بدانید سبک و ساق آن ها در دوخت لباس هندی تغییرات آنچنانی نداشته است.

با اینکه هند کشوری بسیار شلوغ می باشد اما سبک لباس پوشیدن مردمان هند همیشه خاص و منحصر به فرد بوده است و جالب است بدانید پارچه هایی که برای دوختلباس هندی بچه گانه و یا لباس های خانم های هند می شود قیمتی بالا دارند و برخی از آن ها طلاکوبی شده می باشند که بیشتر قشر مرفه به دنبال خرید آن ها می روند.

لباس هندی بچه گانه

لباس های بچه گانه هندی در این کشور طیف گسترده ای دارد که با توجه به فرهنگ، آب و هوا و مذهب آن ها تغییر می کند. که یکی از رایج ترین این لباس ها ساری است که ایرانی ها به خوبی با آن آشنا هستند چرا که زیباترین و باشکوه ترین لباس بانوان هند و دختران محسوب می شود. مردمان هند با تمام وجود سعی دارند فرهنگ پوشاک خود را حفظ کنند و برایشان فرقی نمی کند که در کجای این کشور پهناور زندگی می کنند.جالب است بدانید زمانی از پوشیدن آن ها دست می کشند که لباسشان مانع کار و فعالیتشان شود.

لباس هندی بچه گانه دارای تنوع بسیار بالایی بوده و رنگ های آن اغلب طیف رنگی شاد و انرژی بخش دارند اکثر بانوان و یا بچه ها، این لباس را با زیورآلات بزرگ و کوچک و اکسسوری های شیک ست می کنند که دارای طرح های متنوع و زیبایی می باشند و این موضوع استایل و ظاهر کودکان را بسیار منحصر به فرد و خاص می کند.

لباس هندی بچه گانه

انواع لباس هندی بچه گانه

به طور کلی می توان گفت لباس های اکثر بانوان و کودکان در هند در یک سبک می باشد به جز بمبئی که پایتخت مدو فشن در این کشور محسوب می شود و لباس هندی بچه گانه در این شهر در انواع لباس های سبک هندی و غربی تلفیق شده است. زمانی که بانوان و یا کودکان در هند نمی توانند از لباس های بلند با دامن های تنگ استفاده کنند از زیورآلات بزرگ که اکثر آن ها طلا می باشد استفاده می کنند که اصالت و هندی بودن خودشان را حفظ کنند.

لباس هندی بچه گانه

لباس هندی بچه گانه ساری

یکی از لباس های پر استفاده و محبوب برای بانوان و کودکان ساری است که نام آن را بسیاری شنیده ایم. برای دوخت ساری پارچه ی بسیار زیادی استفاده می شود که حدود 5 تا 9 متر است که از این مقدار پارچه برای دوخت 5 دست لباس معمولی استفاده می شود. لباس هندی بچه گانه در واقع سبکی بسیار زیبا می باشد که به صورت خاصی دور بدن پیچیده می شود حتی از آن برای استفاده روسری و یا شال و پوشاندن مو نیز استفاده می کنند. ساری نیز سبک های مختلف خودش را دارد که به نوع های متفاوتی بسته می شود.

لباس هندی بچه گانه چولی

چولی قسمت بالایی ساری را تشکیل می دهد و در کشورهای هند، پاکستان، بنگلادش و… نیز استفاده می شود و دوخت و طراحی آن باید به صورتی باشد که ساری را به زیبایی هر چه تمام تر نشان دهد و طراحان برای آن بسیار تلاش می کنند تا خاص ترین ها را خلق کنند.

لباس هندی بچه گانه

لباس هندی بچه گانه لنگا

یکی از زیباترین دامن دخترانه بچه گانه ی لباس هندی می باشد که دارای کمری ضخیم و پهن است این نوع لباس هندی بچه گانه مناسب سرما می باشد و از پاهای کودکان در سرما محافظت می کند. این دامن بسیار زیبا بوده و در رنگ ها و طرح های مختلفی طراحی می شود که در پاکستان و هند بیشتر به چشم می خورد.

لباس هندی بچه گانه

دوپتا

نوعی شال محسوب می شود که حکم و کاربرد تزئینی دارد و برای استفاده از آن باید از یک نوع پارچه در لباس و شال استفاده شود تا تعادل بین پوشش ها رعایت شود.

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *