مجله پیانو
لباس بچه گانه یک سال

5 ویژگی برای خرید لباس بچه گانه یک سال

لباس بچه گانه یک سال برای نوزادان بسیار متنوع است و خرید لباس دخترانه و خرید لباس پسرانه تا یک سال کمی دشوار است چرا که کودکان به سرعت رشد می کنند و برای خرید خرید باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا لباس خریداری شده را بتوانید بیشتر از آنچه به نظر می رسد استفاده کنید.

لباس بچه گانه یک سال

خرید و انتخاب لباس بچه گانه یک سال باید با دقت بالایی صورت بگیرد. والدین باید این را بدانند علاوه بر زیبایی و طرح و مدل لباسی که قصد خرید آن را دارید باید مطمئن شوید که کودک شما در آن لباس احساس خوب و راحتی دارد برخی از لباس ها فقط ظاهری زیبا دارند اما جنسی زبر و یا مدلی تنگ و آزار دهنده دارند که بهتر است قبل از خرید به این نکات توجه شود.

خرید لباس بچه گانه یک سال دخترانه

لباس بچه گانه یک سال دخترانه دارای تنوع در مدل و طرح و رنگ است که برای خرید آن ها همه چیز بسته به سلیقه ی شما والدین عزیز دارد اما بهتر است برای خرید لباس دخترانه به دنبال لباس هایی با جنسی نرم و لطیف بروید تا نوزاد شما در آن آرامش داشته باشد. لباس های فانتزی، لباس مجلسی، لباس خانگی و… نوزادان تا یک سال را می توانید در بازار به راحتی مشاهده و خریداری کنید.

لباس بچه گانه یک سال

برای خرید لباس بچه گانه دخترانه گروه سنی 6 تا 24 ماه باید به فصل مورد استفاده آن دقت داشته باشید. اگر فرزند شما هنوز به دنیا نیامده است با توجه به فصلی که متولد می شود لباس های مورد نیاز را در چند دست مختلف خریداری کنید. بهترین کار برای خرید سیسمونی این است که اجازه دهید پس از متولد شدن نوزادتان به خرید لباس های او بروید و خرید قبل از به دنیا آمدن او را به چند دست مختصر و مفید خلاصه کنید.

لباس بچه گانه یک سال

خرید لباس یک سال پسرانه

لباس بچه گانه یک سال پسرانه هم مانند لباس های دخترانه دارای تنوع بسیار است و برای خرید آن ها باید توجه داشته باشید که به دنبال بهترین و نرم ترین و با کیفیت ترین جنس بروید چرا که نوزادان پوستی حساس دارند و امکان دارد به جنس لباس خریداری شده حساسیت داشته باشند و پوست آن ها دچار خارش و قرمزی شود و کودک را بی قرار کند.

لباس بچه گانه یک سال

بادی ها انتخابی درست برای نوزادان گروه سنی 6 تا 24 ماه هستند که در تمامی فصل ها می توانید از آن ها استفاده کنید چرا که کاملا بدن کودک را پوشش می دهند. قبل از خرید لباس بچه گانه باید سایز فرزند خود را به دقت مورد بررسی قرار دهید به همین دلیل است که می گوییم خرید لباس سیسمونی را موکول کنید به پس از به دنیا آمدن فرزندتان.

برای خرید لباس بچه گانه یک سال، از خرید لباس هایی که دارای زیپ و یا اکسسوری های تیز و دکمه های شل هستند خودداری کنید این نوع لباس های می توانند آسیب جدی به فرزند شما وارد کنند به همین دلیل به دنبال لباس های ساده با رنگ های روشن و پر انرژی بروید.

لباس بچه گانه یک سال

معیارهای مهم برای خرید لباس بچه گانه یک سال

برای خرید لباس بچه گانه یک سال باید نکات و معیارهای مهمی را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را هم از نظر مدل و طرح و هم از نظر راحتی داشته باشید. در اینجا به چندین نکته می پردازیم.

جنس لباس:

یکی مهمترین نکاتی که برای خرید لباس بچه گانه یک سال نیاز به توجه زیاد داره جنس پارچه آن است و الیافی که برای تولید لباس به کار رفته است. لباس نوزاد باید بسیار نرم و راحت باشد و با توجه به فصل استفاده او خریداری شود. جنس هایی که می توان برای نوزادان خریداری کرد باید نخ پنبه ای باشند که بهترین و ضد حساسیت هستند و نوزاد در آن احساس راحتی و آرامش دارد.

لباس بچه گانه یک سال

سایز لباس:

برای خرید لباس بچه گانه یک سال، باید سایز او را کاملا بررسی کنید. کودکان به سرعت رشد می کنند و نباید لباس آن ها تنگ باشد چرا که هم موجب آزار و اذیت آن ها می شود و هم نمی تواند به مدت زیادی از آن استفاده کند. در نتیجه بهترین راه این است که لباس نوزاد را یک سایز بزرگ تر از سایز او خریداری کنید ولی توجه داشته باشید نباید بزرگی آن موجب ناراحتی او شود و جلوی تحرک نوزاد را بگیرد.

مدل و طرح لباس:

مدل و طرح لباس لباس بچه گانه یک سال بسیار مهم است و بهترین نوع لباس برای کودکان تا یک سال، سرهمی ها هستند که هم کل بدن کودک را می پوشانند و هم برای تعویض پوشک و لباس او کار شما راحت می شود. دقت داشته باشید یقه لباس هایی که خریداری می کنید از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است لباسی را خریداری کنید که یقه ی لباس آزاد و باز باشد یا دارای دکمه های سفت و چسبان باشد تا در هنگام تعویض به مشکل نخورید و کودک نیز راحت باشد.

لباس بچه گانه یک سال

رنگ لباس:

رنگ ها تاثیر بسزایی روی روحیه کودکان دارند به همین دلیل بهتر است برای انتخاب رنگ حساسیت زیادی را نشان دهید. رنگ های روشن انتخابی مناسب و ایده آل هستند ولی اگر تمایل داشتید از رنگ های تیره استفاده کنید در انتخاب شلوار و یا کفش بچه گانه به سمت رنگ های روشن بروید.

خرید اینترنتی بهتر است یا خرید حضوری؟

امروزه انتخاب بسیاری از والدین خرید اینترنتی است چرا که هم در هزینه رفت و آمد صرفه جویی می شود و هم در صرف زمان، به همین دلیل است که خرید اینترنتی رونق پیدا کرده است اما بهتر است برای خرید اینترنتی لباس بچه گانه به دنبال فروشگاه هایی بروید که معتبر هستند و برای شناخت و اطمینان از فروشگاه می توانید نظر کاربرانی که خرید خود را از آن فروشگاه انجام داده اند مطالعه کنید تا با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید.

لباس بچه گانه یک سال

قیمت لباس های بچه گانه بسیار متفاوت می باشد و بهتر است بگوییم قیمت ها بالا هستند و از آنجایی که کودکان به سرعت سایز عوض می کنند بهتر است لباس آن ها هم با کیفیت باشد و هم قیمتی مناسب داشته باشد. فروشگاه های اینترنتی قیمت لباس هایشان پایین تر از فروشگاه های حضوری می باشد. برخی از والدین علاقه دارند هنگام خرید لباس آن را لمس کنند و از خرید خود مطمئن شوند اما می توانید با خرید اینترنتی نیز از خرید خود لذت ببرید و با مطالعه اطلاعات لباس مورد نظرتان آن را با خیالی راحت خریداری کنید. برای انتخاب سایز دقیق لباس می توانید به جدول سایز بندی ها مراجعه کنید.

لباس بچه گانه یک سال

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *