مجله پیانو
استایل بچه گانه

نکاتی برای زیبایی استایل بچه گانه

قبل از اینکه وارد بحث شیک پوشی و استایل بچه گانه شویم، والدین باید بدانند که لباس کودکشان همیشه باید تمیز و مرتب و اتو کشیده باشد و به کودکان خود آموزش دهید که قبل از پوشیدن لباس باید حمام رفته و کاملا مرتب و تمیز باشند.

کودکان زیباترین و شیرین ترین مخلوقات خداوند هستند که به راحتی میتوانند به خوش استایل ترین موجودات دنیا تبدیل شوند. با این حال ما تصمیم گرفتیم به شما پدر مادرهای عزیز برای انتخاب پوشاک کودکانتون کمک کنیم.

سبک کودکان اغلب با معصومیت، بازیگوشی و خلاقیت مشخص می شود. این سبکی است که از آزمایش رنگ های روشن، الگوهای جسورانه و طرح های عجیب و غریب ترسی ندارد. یکی از زیباترین چیزهایی که در مورد سبک کودکان وجود دارد، توانایی آن در تسخیر ماهیت دوران کودکی است که همه چیز در مورد تخیل، شگفتی و شادی است.

استایل بچه گانه نیز اغلب با محدودیت‌های مد بزرگسالان که می‌تواند محدودکننده و منطبق‌کننده باشد، محدود نمی‌شود. لباس کودکان می تواند به اندازه تخیل کودک وحشی و آزاد باشد و این چیزی است که آن را بسیار زیبا می کند. از لباس‌های توتوس گرفته تا لباس‌های ابرقهرمانی، لباس‌های کودکان بیانگر خلاقیت، شخصیت و حس منحصربه‌فرد آنهاست.

علاوه بر این، سبک کودکان اغلب پایدارتر و اخلاقی تر از مد بزرگسالان است. والدین به طور فزاینده ای به دنبال لباس هایی هستند که از مواد آلی، عاری از مواد شیمیایی مضر و به شیوه ای اخلاقی و منصفانه تولید شده باشند. این بدان معنی است که لباس کودکان نه تنها زیبا است، بلکه نسبت به کره زمین مسئولیت پذیر و مهربان است.

به طور کلی، زیبایی سبک و استایل بچه گانه در توانایی آن در تسخیر روحیه دوران کودکی و تجلیل از خلاقیت و تخیل کودکان نهفته است. این سبکی است که بازیگوش، غریب و پر از شادی است و ما را به یاد جادوی دوران کودکی می اندازد، چیزی که همه ما می توانیم آن را قدر بدانیم و آن را گرامی بداریم.

استایل بچه گانه

عوامل مهم برای انتخاب پوشاک کودکان

  •  یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر روی استایل بچه گانه شرایط آب و هوایی است و زمانی این موضوع اهمیت پیدا میکند که بسیاری از کودکان در فصل های سرد سال با لباس های خود احساس راحتی نمیکنند و این مشکل می تواند آنها را کلافه و عصبی کند. پس برای انتخاب لباس در فصول سرد سال لباسی را انتخاب کنید که کودک در آن احساس راحتی کند و سبب آزردگی کوک نشود.کاپشن چرم بچه گانه نوعی از کاپشن های سبک است که کودک در آن حس ناراحتی ندارد.
  • طرح را انتخاب کنید که کودک را به هیجان بی اندازد.
  • از رنگ های شاد و روشن استفاده کنید. خیلی از مادرها ترجیح می دهند از رنگ های تیره استفاده کنند که کمتر کثیفی را نشان بدهد اما این انتخاب بسیار اشتباهی است زیرا تاثیر رنگ بر خلق و خوی کودک و انرژی درونی او تاثیر منفی می گذارد.
  • برای خرید به اندازه لباس دقت کنید زیرا استایل بچه گانه با بزرگسالان متفاوت است. یعنی اگر لباس تنگ باشد باعث آزردگی آنها شده و اگر گشاد باشد امکان دارد به جایی گیر کند و یا زیر پای کودک بماند.
  • از زیور آلات برای کودکان خود استفاده نکنید ولی به جای آن از اکسسوری های جذاب مثل کلاه های طرح دار، عینک آفتابی مناسب کودک، دست کش و جوراب های شاد با طرح های هیجان انگیز استفاده کنید.

برای شیک کردن کودک خود او را ناراحت نکنید. یعنی از لباس های مجلسی برای موقعیت های عادی اجتناب کنید. کودک در این سن فعالیت زیادی دارد و این مدل لباس ها باعث آزردگی آن ها می شود.

استایل بچه گانه

لباس های کودک و استایل بچه گانه

کودکان هم مانند بزرگسالان نیازمند کمد لباس هستند. برای کمد لباس کودکان بسیاری از لوازم و پوشاک ضروری است و مهمترین نکته اینکه لباس های کودک با هم ست شوند. یک نمونه ضروری در لباس های کودک تیشرت و پیراهن سفید است که با تمامی لباس های او ست می شود.

اکسسوری ها می توانند به استایل کودک شما زیبایی چندین برابر ببخشند. مانند کلاه ها با مدل های متفاوت که امروزه در بازار بسیار زیاد و پر طرفدار است یا جوراب های رنگی با طرح های مختلف .

راحتی لباس برای کودک یک اصل بسیار مهم است. لباس کودک شما باید بسیار راحت و نرم باشد زیرا تنگ بودن و ایجاد خارش به کودک حس ناراحتی می دهد و توانایی تحرک کودک کم میشود .

برای انتخاب لباس به شخصیت کودک خود بسیار توجه کنید. اینکه کودک شما پر جنب وجوش است یا اهل یک جا نشستن و کتاب خواندن و فیلم تماشا کردن.

اینترنت و دسترسی به وب سایت ها و حتی برخی از اپلیکیشن ها مانند: Pinterest در روند مد و استایل بچه گانه به شما کمک بسیاری میکند. در این مکان های میتوانید از آخرین روند مد برای کودک خود مطلع شوید.

برای کمک به بالا رفتن اعتماد به نفس کودک خود از آنها در مورد رنگ های مورد علاقه شان بپرسید و حتی در مورد ست کردن لباس هایشان توضیح دهید و اجازه دهید خودش هم در مورد استایل و لباس پوشیدن نظر دهد و هر آنچه مورد علاقه ی اوست و در آن حس بهتری دارد را به تن کند.

استایل بچه گانه

الگوهای مختلف برای استایل بچه گانه

این را بدانید که برای کودکان هم مانند بزرگسالان محدودیتی در مدل وجود ندارد و هر آنچه به خوش استایلی آنها کمک میکند می توانند استفاده کنند ولی همیشه و در تمام مراحل خرید علاوه بر زیبایی پوشاک به راحتی فرزند خود توجه کنید.

توجه به رنگ پوست و اندام کودک:

نکته ی بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید رنگ پوست و اندام فرزندتان است و باید بدانید چه رنگ ها و طرح هایی او را جذاب تر میکند. مثلا دختر زیبای شما با اندام لاغر باید از لباس های چین دار و پفی استفاده کند.

استایل بچه گانه

استفاده از لوازم جانبی در استایل بچه گانه:

از یک سنی به بعد می توانید از اکسسوری های جذاب و خاص هم استفاده کنید، مثلا عینک آفتابی، گل سر، دستمال سر، گردنبند و… که کودک شما را جذاب تر و دلنشین تر میکنند.

پوشاک هر فصل را بشناسید:

در هر فصل لباس ها متفاوت هستند و شما باید این را بدانید که در چه فصلی از چه لباسی استفاده کنید. مثلا در فصل زمستان استفاده از کتانی های ساق بلند، پوتین ها، کلاه های بافت منگوله دار و کاپشن پسرانه و ژیله دخترانه با رنگ های جذاب و … برای استایل کودک خود استفاده کنید و حتما لازم نیست تمامی این لباس ها را هر سال خریداری کنید شما می توانید با استفاده از تیشرت های تابستانی زیر کاپشن و جوراب و لوازمی که از قبل داشته اند استفاده کنید.

در اینجا تعدادی از محبوب ترین الگوهای مورد استفاده در لباس کودکان آورده شده است:

  • گل‌ها: الگوهای گل‌دار در سبک کودکانه کلاسیک هستند و در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف یافت می‌شوند. آنها برای بهار و تابستان مناسب هستند و می توانند به هر لباسی حس زنانگی اضافه کنند.
  • راه راه: راه راه یک الگوی جاودانه است که هرگز از مد نمی افتد. آنها می توانند جسورانه یا ظریف باشند و می توانند حس سرگرم کننده و بازیگوشی را به هر لباس اضافه کنند.
  • نقطه پولکا: خال پولکا یک الگوی سرگرم کننده و بازیگوش است که در رنگ ها و اندازه های مختلف قابل استفاده است. آنها به هر لباسی حس عجیب و غریب اضافه می کنند و برای لباس کودکان عالی هستند.
  • چاپ های حیوانی: طرح های حیوانی یک الگوی محبوب در سبک کودکان به خصوص برای کودکان کوچکتر است. آنها را می توان در رنگ های مختلف استفاده کرد و می تواند حس وحشی را به هر لباس اضافه کند.
  • چاپ های هندسی: چاپ های هندسی یک الگوی مدرن و مد روز است که می تواند در اشکال و رنگ های مختلف استفاده شود. آنها به هر لباسی حس جسورانه و بازیگوش اضافه می کنند و برای کودکان بزرگتر عالی هستند
  • چاپ های جدید: چاپ های جدید یک الگوی سرگرم کننده و بازیگوش است که می تواند هر چیزی از شخصیت های کارتونی گرفته تا مواد غذایی را به نمایش بگذارد. آنها به هر لباسی حس خاصی اضافه می کنند و برای کودکان کوچکتر عالی هستند.

به طور کلی، استفاده از الگوها در لباس‌های کودکان فرصت‌ها و خلاقیت‌های بی‌پایانی را فراهم می‌کند. این یک روش سرگرم کننده برای بیان شخصیت و استایل بچه گانه است.

سخن آخر

قدرت انتخاب و تخیل کودکان خود را دست کم نگیرید و اجازه دهید در انتخاب لباس های خود سهیم باشند و آنچه را که دوست دارند به تن کنند این موضوع باعث بالا رفتن اعتماد به نفس آنها میکند و حس هیجان آنها برانگیخته می شود و این چنین کمک به رشد استعدادهای کودک خود کنید.

استفاده از لباس زیبا و شیک همیشه به کودک شما ارزش می بخشد و این موضوع نیاز به هزینه ندارد و شما می توانید با کمی خلاقیت و ذوق بهترین لباس را برای فرزند خود تهیه کنید.

استایل کودک

حالا که فصل سرما نزدیک شده یک راهنمای خرید کاپشن دخترانه اماده کردیم این مطلب رو از دست ندید.

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *