مجله پیانو
لباس راحتی زمستانه

راهنمای خرید لباس راحتی زمستانه بچه گانه

مهمترین فصلی که باید برای آن به خرید لباس بچه گانه بروید فصل زمستان می باشد چرا که باید از فرزند خود در مقابل سرما محافظت کنید. به هنگام خرید لباس راحتی زمستانه بچه گانه باید معیارهایی را در نظر داشته باشید تا بتوانید خریدی هوشمندانه و لذت بخش را تجربه کنید و بابت لباسی هزینه کنید که پس از خرید آن، پشیمان نشوید.

یکی از خریدهای متداولی که والدین باید انجام دهند خرید لباس بچه گانه برای فرزندانشان می باشد به گونه ای که با تغییر هر فصل اتفاق می افتد چرا که کودکان مدام در حال رشد هستند و لباس های خریداری شده سالانه برای آن ها کوچک می شود و نیاز است که خرید لباس تکرار شود. یکی از مهمترین المان هایی که برای خرید لباس بچه گانه باید به آن توجه شود تغییر فصل و آب و هوایی است که کودک می خواهد از لباس ها استفاده کند.

از آنجایی که خانه همیشه در فصل های سرد سال محیطی گرم می باشد در نتیجه باید توجه کنید که نیازی نیست لباسی خریداری کنید که از پشم طبیعی و یا جنس های بسیار علاء و گران قیمت تولید شده باشند زیرا سرعت خراب شدن و از بین رفتن لباس های راحتی کودکان بیشتر است می پرسید چرا؟ به این دلیل که کودکان مدام در حال شیطنت و تحرک هستند و همین موضوع باعث می شود تا لباس های آن ها آسیب ببیند و نیاز به شست و شوی بالایی داشته باشد که همین شست و شو می تواند کیفیت و فرم لباس را رفته رفته از بین ببرد به همین دلیل باید لباسی معقول خریداری کنید.

توجه داشته باشید لباس راحتی زمستانه نباید خیلی بی کیفیت باشد و باید جنس آن مرغوب باشد زیرا کودکان دارای پوستی حساس هستند و امکان دارد با خرید لباس پشمی، لباسی که پرز داشته باشد و …. دچار آلرژی و حساسیت پوستی شوند به همین دلیل الویت اول به هنگام خرید لباس لباس راحتی زمستانه توجه به جنس و کیفیت پارچه و دوخت آن می باشد.

 لباس راحتی زمستانه

معیارهای مهم برای خرید لباس راحتی بچه گانه

اول از هر چیزی توجه داشته باشید که دمای بدن کودکان از بزرگسالان کمی پایین تر می باشد به همین دلیل نیاز است که به هنگام سرما از آن ها مراقبت کنید که دچار بیماری های فصلی و یا سرماخوردگی نشوند در نهایت باید لباس راحتی زمستانه را به گونه ای انتخاب کنید که هم حرارت بدن کودک را بالا نبرد که با تحرک باعث عرق کردن و گرم شدن بیش از حد بدن می شود که با یک باد کوچک می تواند سرما بخورد و هم لباسی را انتخاب کنید که هوای سرد را در خود نگه ندارد مانند جنس های پنبه ای که نم و رطوبت بدن را در خود نگه میدارند.

به هنگام خرید لباس راحتی زمستانه تنها به زیبایی و قیمت ةآن توجه نکنید بلکه معیارهای مهمتری عم وجود دارد که باید به آن ها توجه داشته باشید تا خرید هوشمندانه را تجربه کنید. لباس راحتی زمستانه شامل: ست دخترانه و ست پسرانه، پلیور دخترانه، هودی پسرانه و سرهمی دخترانه، انواع شلوار و لگ دخترانه و پسرانه گرم و … می باشد.

  • کیفیت و جنس لباس راحتی زمستانه:

یکی از مهمترین نکاتی که به هنگام خرید لباس راحتی زمستانه باید به آن توجه داشته باشید جنس لباس و کیفیت پارچه ای که در تولید به کار رفته باشید. لباس راحتی بچه گانه باید جنسی مرغوب داشته باشد و انعطاف پذیری آن به اندازه نیاز باشد و دمای بدن را در درجه متعادلی نگه دارند تا کودک شما حس سرما و یا گرمای بیش از اندازه نکند.

لباس راحتی زمستانه کودکان نباید از الیاف های مصنوعی تهیه شده باشد چرا که هم باعث ایجاد حساسیت می شود و هم بافت لباس از عبور و مرور هوا جلوگیری می کنند و باعث می شوند رطوبت در آن ها بماند.

  • سایز لباس راحتی زمستانه:

یکی از معیارهایی که باعث راحتی کودکان و آرامش آن ها می شود انتخاب سایز درست لباس می باشد اگر لباسی که خریداری می کنید بزرگ تر از کودک باشد نمی تواند بدن کودک را گرم نگه دارد و باعث ایجاد ناراحتی در کودک می شود زیرا از انجام فعالیت های او جلوگیری می کند و اگر لباس چسبان و تنگ باشد باعث گرما و تعریق بدن می شود و آرامش کودک را سلب می کند در نهایت بهترین کار این است که سایز مناسب کودک را خریداری کنید.

 لباس راحتی زمستانه

  • طرح، رنگ و مدل لباس راحتی زمستانه:

روانشناسی رنگ لباس کودک طبق تحقیقاتی که انجام داده است می گوید خرید و انتخاب لباس های رنگ روشن باعث می شود کودکان انرژی بیشتری دریافت کنند و به طور کل رنگ ها می توانند در روحیه کودکان تاثیر مثبتی ایجاد کنند بنابراین به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید.

لباسی که خریداری می کنید دقت داشته باشید که به روز و زیبا باشد زیرا نه تنها می تواند بر روحیه و بالا رفتن اعتماد به نفس کودک تاثیر بگذارد بلکه باعث می شود اطرافیان نیز انرژی بگیرند در نهایت شما به فرزندتان احترام گذاشته اید که لباس های مد روز را برای او خریداری کرده اید تا همیشه استایلی شیک داشته باشد حتی در خانه.

  • قیمت لباس راحتی زمستانه:

پرکاربردترین لباس های بچه گانه، لباس راحتی می باشد که دارای تنوع بسیار بالایی هستند و دارای جنس و مدل های مختلف که در رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند به همین دلیل دارای قیمت های مختلفی می باشند اما بهتر است لباسی را با قیمت معقول انتخاب کنید که هم کیفیت داشته باشد و هم از جنس و مدل خوبی بهره برده باشد.

می توانید برای خرید لباس راحتی زمستانه به سایت پیانو استایل مراجعه کنید و بهترین کیفیت ها را با مدل های به روز دنیا، خریداری کنید.

 لباس راحتی زمستانه

سخن آخر 

به طور کل لباسی را خریداری کنید که کودک خودش بتواند به راحتی آن را به تن کند و یا از تن بیرون بیاورد. هر چه در سنین پایین تر این مهارت را آموزش ببیند برای او بهتر است تا یادبگیرد مسئولیت کارهای شخصی خود را انجام دهد و برعهده بگیرد. به همین دلیل سعی کنید لباس هایی برای او خریداری کنید که انجام این عمل را برای او دشوار نکند.

  • لباس کودک تنگ و چسبان نباشد تا بتواند به راحتی آن را بپوشد.
  • لباس فرزند خود را مطابق سایز او یا نهایتا یک سایز بزرگ تر خریداری کنید تا عمل پوشیدن و درآوردن لباس را به راحتی انجام دهد.
  • در روزهای اولیه سعی کنید از لباس های زیپ دارو یا دکمه دار استفاده نکنید که این عمل را برای او دشوار و خسته کننده کند و از انجام آن سرباز زنند.
  • اگر لباس دارای زیپ و دکمه بود توجه کنید که سفت و محکم نباشند.

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *