مجله پیانو
نکات مهم برای خرید لباس بچه گانه

خرید لباس بچه گانه و نکات مهم آن

به نظر می رسد بچه ها در یک چشم به هم زدن از لباس هایشان بزرگتر می شوند. بنابراین خرید لباس بچه گانه برای آنها می تواند چالش برانگیز باشد. در اینجا چند نکته برای کمک به والدین برای خرید لباس مناسب برای کودکان در تمام سنین آورده شده است.

خرید می تواند یک فعالیت آرامش بخش و سرگرم کننده باشد مخصوصا در این روزها و خرید لباس بچه گانه عید. اما برای اکثر والدینی که صدها چیز را اشتباه می گیرند، خرید لباس کودکان می تواند چالش برانگیز و گیج کننده باشد. دلیل اصلی این واقعیت است که بچه‌ها در عرض چند ماه از لباس هایشان بزرگ تر می شوند و رشد می کنند. بنابراین، تعدادی از موارد وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند.

در این مقاله قصد داریم در مورد نکاتی که هنگام خرید لباس بچه گانه باید در نظر بگیرید صحبت می کنیم. فرقی نمی کند که برای نوزاد، کودک نوپا، پیش دبستانی یا حتی پیش از نوجوانی باشد. ما تمام جنبه های آن را برای راحتی شما پوشش داده ایم.

پیانو استایل بهترین برند لباس بچه گانه

آنچه در هنگام خرید لباس بچه گانه باید از آن اطمینان حاصل کنید

قبل از اینکه هر کدام را بر اساس گروه سنی طبقه بندی کنیم، اجازه دهید روی چیز مهمی تمرکز کنیم. جنبه های خاصی وجود دارد که هنگام خرید لباس کودکان باید مراقب آنها باشید. این شامل:

  • جنس لباس بچه گانه:

مطمئناً نمی خواهید فرزندتان در لباسی که می پوشد احساس ناراحتی کند. اطمینان حاصل کنید که پارچه ای که برای کوچولو انتخاب می کنید نرم باشد و در لمس خشن نباشد حتی برای خرید لباس بچه گانه گیپور هم توجه کنید که دارای لایه ی زیرین باشد تا کودک در آن حس خوبی را تجربه کند. نباید باعث تحریک پوست شود و نباید از نوع چروکیدگی باشد. شما نمی خواهید لباس فقط بعد از دو بار شستشو تنگ شود.

  • اندازه لباس بچه گانه:

نوزادان و کودکان نوپا در مدت زمان بسیار کوتاهی رشد می کنند و لباس هایشان هم کوچک می شود. شما نمی خواهید لباس های زیادی بخرید و هزینه های بالایی را صرف خرید لباس بچه گانه کنید.

در نهایت لباس هایی با همان اندازه و نامناسب پیدا کنید. توصیه می‌شود لباس‌هایی بخرید که یک سایز بزرگ‌تر از سایز معمولی کودکتان باشد تا بتوانید برای مدت طولانی‌تری از سایز معمولی آن را بپوشید تا حداقل بچه‌ها بتوانند آن‌ها را کمی طولانی‌تر بپوشند.

همیشه بهتر است از کارکنان فروشگاهی که در آن خرید می کنید کمک بگیرید. همه برندها دارای یک نوع نمودار اندازه نیستند. نمودارهای اندازه را بررسی کنید و ببینید چه چیزی بیشتر برای فرزند شما مناسب است.

اندازه لباس بچه گانه

  • قیمت لباس بچه گانه:

برخی مواقع والدیندست به خرید لباس های مشابه ای می زنند که آن ها را می پسندند اما کودک آن ها را دارد. بهتر است از انجام این کار خودداری کنید. بچه ها دوست دارند با چیزهای جدید و متفاوت در لباس آشنا شوند.

بنابراین اجازه ندهید به راحتی خسته شوند. در عوض اقلامی را در سبک‌های مختلف بخرید تا بتوانید با هم ترکیب کنید. در مقادیر کم بخرید و آنها را با خلاقیت جفت کنید.

  • پیانو استایل بهترین برند لباس بچه گانه است:

همان طور که گفته شد لباس ها به خودی خود پس از چند ماه کوچک می شوند اما یک پیشنهاد عالی اینکه سعی کنید بهترین جنس را خریداری کنید که حداقل طی چند ماهی که از آنها استفاده می کنید زیبا و با کیفیت باقی بمانند.

به همین دلیل ما به شما برند پیانو استایل را معرفی می کنید برند لباس بچه گانه ایرانی که با استفاده از متریال بسیار مرغوب بهترین ها و به روزترین لباس های بچه گانه را برای کودکان تولید می کند.

خرید لباس بچه گانه

  • لباس های کش دار بچه گانه:

اگر کودکان پیش دبستانی در خانه دارید، خرید لباس های کشدار بهترین انتخاب است. بچه های این سن همیشه می خواهند همه کارها را خودشان انجام دهند. بنابراین بهتر است لباسی بخرید که آنها بتوانند به تنهایی بدون هیچ مشکلی بپوشند.

کش ها بهترین نوع برای پوشیدن آسان هستند. آنها را می توان به راحتی پوشیده و درآورد، که قطعاً همان چیزی است که شما برای کودک خود می خواهید.

لباس بچه گانه برای کودک (0-11 ماه)

در این سن، مهم ترین جنبه ای که باید در نظر گرفته شود، پارچه است حتی برای خرید لباس زیر بچه گانه. نوزادان پوست بسیار ظریفی دارند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که لباس هایی که خریداری می کنید کیفیت بالایی دارند.

در این مرحله پنبه و کتانی نرم به بهترین وجه مناسب هستند. یک پارچه خشن می تواند در نهایت باعث تحریک پوست کودک شود که چیزی نیست که شما می خواهید. همیشه بهتر است در مقادیر کم خرید کنید، زیرا نوزادان سریع رشد می کنند. زنگ های پاستیلی و رنگ های ملایم را برای کودک بخرید.

کودک شما می تواند با انواع مختلف چاپ مانند نقوش اسباب بازی، چاپ حیوانات و پرندگان، چتر و موارد دیگر استایلی زیبا داشته باشد.

لباس بچه گانه برای کودک پیش دبستانی (3-5 سال)

لباس بچه گانه برای کودک نوپا (1-3 سال)

خرید لباس بچه گانه یک ساله بسیار مهم است زیرا کودکان در این سن کاملا کنجکاو هستند. لباس بچه گانه باید چیزی باشد که توجه کودک را به خود جلب کند و چیزی باشد که او دوست دارد.

از آنجایی که کودکان در این سن بیشتر غذا را روی لباس می ریزند و به طور کلی آشفتگی ایجاد می کنند، پارچه ای بخرید که به راحتی قابل شستشو باشد. همچنین باید هنگام بازی و راه رفتن راحت باشد.

لباس بچه گانه برای کودک پیش دبستانی (3-5 سال)

مانند نکاتی که قبلا ذکر شد، در این گروه سنی نیز همینطور است. مطمئن شوید که لباس‌های کشدار را زیاد تهیه کنید. این عمدتا به این دلیل است که بچه های این سنین همیشه تمایل دارند که تنها لباس بپوشند. در حالی که دکمه ها می توانند کمی دردسر ساز باشند، شلوارهای الاستیک بسیار راحت تر به کار می روند.

کودک (6-8 سال) و پیش نوجوان (9-11 سال)

کودک (6-8 سال) و پیش نوجوان (9-11 سال)

خرید لباس برای کودکان در این گروه های سنی می تواند کمی مشکل باشد. بهتر است اجازه دهید آنها شما را تا فروشگاه همراهی کنند. کودکان در این گروه سنی تمایل دارند کمد لباس خود را انتخاب کنند و نظر کودکان در این سن برای خرید لباس بسیار مهم می باشد.

آنها نمی خواهند به سلیقه والدین خود تکیه کنند. بنابراین بهتر است به آن‌ها اجازه دهید برچسب‌گذاری کنند و اجازه دهید انتخاب کنند. این کار شما را کمی راحت تر می کند. اما در انتخاب سایز و پارچه مناسب دقت کنید. کودکان در این گروه های سنی نیز بازی های زیادی در فضای باز انجام می دهند، بنابراین لباس های فعال مناسب بخرید.

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *