مجله پیانو
لباس بهاری کودک

خرید لباس بهاری کودک و نکات قابل توجه

همان طور که می دانید به روزهای بهاری نزدیک می شویم و لباس های زمستانه جای خود را با لباس های بهاری عوض می کنند به همنی دلیل باید به فکر خرید لباس بهاری کودک دلبندتان باشید.

اما برای خرید لباس بهاری کودک باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب را داشته باشید چرا که در این فصل هوا گرم و سرد می شود و باید لباس را به گونه ای خریداری کنید که کودک در آن آرامش داشته باشد.

لباس بهاری کودک

 

المان های مهم برای خرید لباس بهاری کودک

انتخاب لباس بهاری کودک کاری دشوار می باشد چرا که نمی دانید در بهاری که نزدیک است چه هوای در انتظارمان است. در فصل بهار نیازی به پوشیدن لباس های زیاد و زمستانی نیست اما باید از کودک در برابر تغییرات ناگهانی هوا مراقبت کرد به همین دلیل باید لباسی را خریداری کنید که مناسب این فصل باشد زیرا شما از هوای یک ساعت آینده بی خبر هستید.

خرید لباس بهاری نیاز به توجه زیادی دارد و اگر نکات و المان های مهم را در نظر داشته باشید نیاز به خرید لباس بچه گانه زیادی ندارید و اینگونه می توانید خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

لباس بهاری کودک

  • در فصل بهار برای کودک چند لایه لباس بپوشانید:

همان طور که گفته شد آب و هوای بهار قابل پیش بینی نیست و امکان دارد در برخی از ساعات روز هوا گرم باشد و در برخی ساعات هوا سرد و خنک باشد به همین دلیل نوع پوشش کودک باید به گونه ای باشد که در هر ساعاتی بتوانید به راحتی آن ها را کم و زیاد کنید تا سلامتی کودک را به خطر نیندازید.

همین موضوع باعث شده تا ما به شما پیشنهاد دهید لباس بهاری کودک را چند لایه انتخاب کنید بهتر است در ابتدا لباس آستین کوتاهی به تن کودک خود کنید و سپس بر روی آن لباس آستین بلندی را بپوشانید. در قسمت پا هم می توانید از شلوارک و یا جوراب شلواری در زیر شلوار استفاده کنید و در نهایت لباس کلاه دار و یا سوئیت شرت را روی ان ها بپوشانید که دارای کلاه باشد.

اینگونه می توانید زمانی که هوا گرم شد لباس های رویی را از تن او در آورید و اگر هم هوا سرد بود خیالتان از کافی بودن لباس های کودک راحت می باشد. توجه داشته باشید کفش کودک را به صندل بچه گانه تغییر ندهید و از کتانی و چکمه برای گرم نگه داشتن پاهای آن ها استفاده کنید.

لباس بهاری کودک

  • استفاده از کلاه های سبک و بهاری برای کودک:

به هنگام خرید لباس بهاری کودک توجه داشته باشید که نیازی نیست لباس های بسیار گرم را انتخاب کنید. به همین دلیل بهتر است لباس های بافتنی و کلاه های ضخیم را کنار بگذارید و به دنبال خرید کلاه سبک نخی باشید.

این کلاه ها هم زیبایی و تنوع بالایی دارند و هم برای سر کودک در این فصل بسیار راخت و مناسب می باشند. کلاه های بهاری آنقدر ضخیم نیستند که باعث کلافگی کودک شوند زیرا هوا متعادل می باشد.

  • استفاده از لباس بادگیر بهاری:

یکی از غافلگیری های جذاب فصل بهار تغییر ناگهانی هوا می باشد به همین دلیل باید کودک را در برابر بادهای شدید بهاری به خوبی بپوشانید. انتخاب لباس بهاری کودک موضوعی مهم می باشد لباس بادگیر آن ها باید ضد آب نیز باسد باران های بی موقع بهار را از یاد نبرید. جنس های مختلفی در بازار وجود دارند که از خیس شدن فرزندتان محافظت می کنند.

لباس بهاری کودک

  • جنس لباس بهاری کودک:

لباس بهاری کودک را می توانید از جنس پنبه و نخ خریداری کنید این لباس های دارای تنوع بسیاری هستند و در مدل و رنگ های مختلفی دوخته و عرضه می گردند. این لباس ها حساسیت زا نمی باشند و به راحتی می توانید برای کودکان که پوست های حساسی هستند استفاده کنید. جنس های پنبه ای تعریق را در خود جذب می کنند به همین دلیل کودک در آن ها احساس راحتی دارد.

برای نوزاد خود می توانید از تاپ و شلوارک نوزادی با جنس پنبه در زیر لباس ها اصلی او استفاده کنید با این کار می توانید در فصل بهار به خوبی از او در برابر تغییر ناگهانی آب و هوا مراقبت کنید.

لباس بهاری کودک

  • لباس های پوشیده و آستین دار بهاری:

والدین همیشه علاقه دارند کودکان خود را در لباس هایی مانند: تاپ و دامن، تاپ و شلوارک و… لباس های باز و رنگارنگ ببینند که این لباس ها مناسب برای فصل گرم سال هستند اما فصل بهار حتی در گرمترین روزها هم باید لباسی تن کودک کنید که در برابر بادهای ملایم هم مقاوم باشند.

فصل بهار یکی از فصل هایی است که با رشد گلها و رویش برگ درختان همراه می باشد و همین موضوع باعث ایجاد آلرژی در کودکان می شود حال تصور کنید که باد تندی هم به کودک بخورد و در این روزها سرماخوردگی کودکان هم به آن اضافه شود.

در نتیجه در این فصل از لباس هایی پوشیده استفاده کنید. لباس های سر همی که جوراب داشته و کفش ها امکان برخورد هوای سرد به بدن بچه و خصوصا پا را نمی دهند. یادتان باشد سر کودک شما هنوز همچون شما دارای موهای ضخیم و پر نیست و احتمال سرما خوردگی سر او همچنان وجود دارد. بنابراین در فصل بهار از کلاه های بهاری استفاده کنید.

لباس بهاری کودک

  • انتخاب رنگ مناسب برای لباس بهاری کودک:

فصل زمستان فصل لباس های سرو و تیره می باشند لباس هایی که گرما را جذب و سرما را دفع می کنند اما این بار رنگ های بهاری و تابستانی را برای لباس های فرزند خود انتخاب کنید. رنگ های زرد، قرمز، نارنجی، سبز و …بهترین رنگ ها برای فصل بهار هستند.

توجه داشته باشید هارمونی رنگ ها در استایل کودک می تواند جذابیت زیادی ایجاد کند. بنابراین ترکیب رنگ ها را رعایت و با دقت انتخاب کنید.

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *