مجله پیانو
بهترین برنامه ها برای تابستان کودکان

برنامه ریزی برای تابستان کودکان

6 مشکلات پوستی در تابستان و راه های جلوگیری از آن هاتابستان کودکان به معنای تعطیلات و اوقات خوش است. اما برای والدین آغاز روزهای فوق العاده شلوغ است. برنامه ریزی قبلی کلید داشتن یک تابستان بدون استرس با کودکان است.

در طول تابستان، والدین با سوالاتی مانند بهترین استفاده از تعطیلات، چگونه کودکان را درگیر خود نگه دارند، در چه کلاس هایی باید آنها را ثبت نام کنید، چگونه مطمئن شوید که بدون از دست دادن تمرکز به تفریح ​​می پردازند، چگونه از آنها در برابر گرمای سوزان و بیماری تابستانی و مشکلات پوستی در تابستان محافظت کنید و… مشغول هستند.

بهترین راه برای مقابله با این سوالات این است که از قبل خود را با لیست کارهایی که باید انجام دهید مجهز کنید. اگر سازماندهی نشده باشید، متوجه خواهید شد که تمام روز پشت سر آنها می دوید و در نتیجه استرس زیادی خواهید داشت.

سرگرمی های تابستان کودکان

به تمام کارهایی که دوست دارید فرزندتان در تعطیلات انجام دهد فکر کنید. فهرستی تهیه کنید که شامل فعالیت های داخل و خارج از خانه باشد، با در نظر گرفتن این واقعیت که کارها و برنامه ریزی هایی که می کنید باید برای کودکتان جذاب باشند. سپس، از یک تقویم معمولی برای ردیف کردن آن فعالیت ها برای پوشش کل ماه استفاده کنید.

این کارها می تواند هم برای شما و هم برای فرزندتان جذاب و سرگرم کننده باشد اینگونه می توانید در روزهای گرم تابستانی آن ها را با فعالیت های مفید و سرگرم کننده آشنا کنید. بهترین فصل سال برای تفریح و کلاس های آموزشی مانند شنا فصل تابستان می باشد. از این منظر می توانید آن ها را در بهترین کلاس ها ثبت نام کنید تا از تعطیلات خود لذت ببرند.

در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه تابستانی بدون استرس برای خود و کودکتان فراهم کنید که این روزها برای شما و فرزندتان جذاب و سرگرم کننده باشد.

بهترین برنامه ها برای تابستان کودکان

1. فرزند خود را برای کلاس های شنا ثبت نام کنید:

بچه ها عاشق آب بازی هستند. این بهترین راه برای غلبه بر گرمای تابستان است. شنا جدا از اینکه یک فعالیت بدنی سرگرم کننده است یک مهارت نجات بخش است که هر کودکی باید بداند.

شنا بهترین ورزش برای کودکان است که فرزند شما ممکن است با خوشحالی آن را انجام دهد. شما همچنین می توانید در صورت داشتن زمان به کودک خود برای شنا بپیوندید. ثابت می کند که استرس را از بین می برد و آرامش بخش ترین زمان روز است.

کلاس های شنا کودکان در تابستان

در نظر داشته باشید برای ثبت نام در کلاس آموزشی شنا اگر آموزشگاه او سرباز بود حتما از بهترین کرم ضد آفتاب کودکان برای جلوگیری از آفتاب سوختگی استفاده کنید. اینگونه می توانید تابستان کودکان را شیرین تر کنید زیرا باید در هر صورتی از فرزند خود در برابر هر گونه آسیبی محافظت کنید.

2. فرزندتان را به باغبانی علاقه مند کنید:

تابستان کودکان را با باغبانی و حضور در طبیعت شروع کنید. این یکی دیگر از فعالیت هایی است که بیشتر کودکان آن را دوست دارند. فکر بازی با گل و کثیف شدن لباس و دست آنها را مجذوب خود می کند.

باغبانی به کودک شما کمک می کند تا به طبیعت نزدیک شود. بازی در زیر سایه درختان نیز او را از گرما محافظت می کند. شما آزاد خواهید بود که علاقه خود به باغبانی را دنبال کنید یا زمانی که او مشغول کاشت یا هرس است، کتاب بخوانید و یا به تفریح و سرگرمی خود رسیدگی کنید.

باغبانی کودکان در تابستان

آشنایی کودک به محیط زیست به آینده ای زیبا و درخشنده کمک بسزایی می کند در نتیجه ذهن خود را از کثیفی لباس و یا بدن او رها کنید و فرصت کشف کردن و تجربه کسب کردن را از آن ها نگیرید.

3. به او اجازه دهید کارها را خودش انجام دهد:

اگر فرزندتان عاشق کاوش است، فهرستی از فعالیت‌هایی که خودتان انجام می‌دهید را برای او تهیه کنید. این می تواند شامل کمک در پخت غذا البته با اختیاط کامل، درست کردن کیک و ساندویچ یا نقاشی کشیدن کودک باشد.

در اینجا لیستی از فعالیت های سرگرم کننده که به تقویت تمرکز کودکان کمک می کند برای فرزند شما آورده شده است. اگر کودک شما خیلی کوچک است، می توانید اسباب بازی هایی برای او تهیه کنید که مناسب نوزادی تا 5 سالگی آن ها هستند و مطمئن شوید که فعالیت هایی را انجام می دهید که نیاز به نظارت زیادی ندارند.

انجام کارهای کودکان توسط خودشان

این کارها می تواند به او برای کسب مهارت ها و شناخت دنیای پیرامون کمک بالایی کند همچنین زمانی که شما کارهایی که باید خودش انجام دهد را به او میسپارید باعث تقویت و بالا رفتن اعتماد به نفس و عزت نفس کودک می شوید.

4. مواد خوردنی تابستان کودکان را ذخیره کنید:

تهیه غذاهای کوتاه و سالم به صورت روزانه یا هفتگی ایده خوبی است زیرا همه بازی ها و فعالیت ها کودک شما را گرسنه می کند. همچنین از خوردن غذای ناسالم در کودکتان جلوگیری می کند. در اینجا لیستی از انواع اسموتی ها برای کودکان را تهیه کرده ایم که می توانند به خنک نگه داشتن کودک در تابستان کمک بالایی کنند.

مواد خوردنی تابستان کودکان

5. برای گردش های خانوادگی در تابستان کودکان برنامه ریزی کنید:

اگر برای تعطیلات برنامه‌ریزی نکرده‌اید، بهتر است سایر گردش‌های خانوادگی مانند دیدار دوستان و اقوام و سازماندهی پیک نیک را ترتیب دهید.

گردش های خانوادگی در تابستان کودکان

6. مراقب سلامتی در تابستان کودکان باشید:

تابستان بسیاری از مشکلات سلامتی مانند کم آبی بدن، گرمازدگی، آفتاب سوختگی، عفونت قارچی، نیش حشرات و اسهال را به همراه دارد. برای جلوگیری از کم آبی فرزندتان، از بیرون رفتن از ساعت 12 تا 3 بعدازظهر خودداری کنید. مایعات زیادی به او بدهید. لوسیون بدن تابستانی برای تحریک پوست، مواد دافع پشه، بانداژ و سایر داروهای معمولی را در کیت کمک های اولیه کودک در دسترس داشته باشید.

مراقب سلامتی در تابستان کودکان

برای خرید لباس بچه گانه تابستانه آماده شوید و لباس هایی گشاد و با پارچه مناسب لباس کودکان را در رنگ های روشن خریداری کنید اینگونه می توانید سلامتی کودک خود را برای داشتن بهترین تابستان کودکان تضمین کنید.

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *