مجله پیانو
کارخانه تولید لباس بچه گانه

برترین کارخانه تولید لباس بچه گانه

کارخانه تولید لباس بچه گانه امروزه بسیار زیاد شده است و تنوع لباس های بچه گانه روز به روز بیشتر می شود ولی راه اندازی کارخانه تولیدی لباس بچه گانه کار آسانی نیست و نیاز به رعایت نکات بسیاری دارد تا بتوان لباس های باکیفیت و مرغوبی را روانه بازار کرد. برند لباس بچه گانه ایرانی امروزه رقابت سر سختی با برندهای خارجی دارند که به جرات می توان گفت کیفیت آن ها با هم برابر است و از نظر قیمتی لباس های برند ایرانی بسیار مناسب‌تر هستند.

برای بسیاری از پدر و مادرها اتفاق افتاده که برای خرید لباس بچه گانه به بازار رفته اند و خرید خود را انجام داده اند اما بعد از گذشت چند روز به شدت از خرید خود پشیمان شده اند. چرا که برخی از تولیدی ها متاسفانه از متریال های نامرغوبی استفاده می کنند و پس از یک بار شست و شوی، لباس کاملا کیفیت و دوام خود را از دست می دهد.

کارخانه تولید لباس بچه گانه

با این حال کارخانه تولید لباس بچه گانه با کیفیت و خوب در ایران بسیار است که نکات مهم را رعایت می کنند و سلامت کودکان و هزینه ای که والدین می کنند برایشان اهمیت دارد و با گذشت زمان روز به روز بهتر می شوند و تغییرات مهمی را در تولید لباس های به روز خود انجام می دهند و در دسته بهترین فروشگاه لباس بچه گانه قرار دارند.

کارخانه تولید لباس بچه گانه پیانو استایل

کارخانه تولید لباس بچه گانه پیانو استایل از ابتدای سال ۱۳۸۹ با راه اندازی خط تولید پوشاک کودکان فعالیتش را شروع کرد و در ابتدا در گروه سنی نوزادی، متمرکز بر طراحی و تولید بود و پس از گذشت یکسال، خط تولید گروه کودک تا ۵ سال را نیز راه اندازی نموده و رفته رفته با تیم متخصص و حرفه ای طراحی ، خط تولید تا سنین نوجوان گسترش یافته و هم اکنون برای سنین ۶ ماه تا ۱۵ سال ، دخترانه و پسرانه در حال تولید می باشد.

کارخانه تولید لباس بچه گانه

با گذشت زمان، پیشرفت و تغییرات در علم و تکنولوژی، تغییرات بزرگی در ماشین آلات به وجود آمد که باعث شد تا لباس ها کیفیت بالاتری نیز پیدا کنند و کارخانه تولید لباس بچه گانه پیانو استایل تولیدات خود را با توجه به نیاز مصرف کننده بالا برده و تلاش بر این است تا به روزترین لباس های بچه گانه با استفاده از متریال درجه یک روانه بازار و نمایندگی های پیانو شود.

پیانو استایل هم اکنون یک برند معتبر در زمینه ی تولید لباس بچه گانه درجه یک ایرانی می باشد که تمامی لباس های دخترانه و پسرانه با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و با توجه به سلامت پوست فرزندان و کودکان با ارزش کشورمان تولید می شود. برند پیانو استایل با طراحی به روز دنیا در تولید لباس های بچه گانه حرف اول را در بازار پوشاک کودکان می زند.

استفاده از پارچه های صد در صد نخ پنبه باعث رضایت بسیاری از والدین ها بوده است که حال با گذشت چندین سال هم چنان مخاطبان پیانو می باشند. کارخانه تولید لباس بچه گانه پیانو استایل همیشه در تلاش بوده تا لباس ها با استاندارد جهانی تولید شوند.

کارخانه تولید لباس بچه گانه

از آنجایی که کودکان بسیار پر جنب و جوش می باشند باید لباس های آن ها با کیفیت دوخت بالایی همراه باشد تا با استفاده کوتاه مدت، درز آن ها باز نشود و یا آسیب نبینند. بنابراین پیانو استایل با استفاده از بهترین مواد اولیه برای دوخت پوشاک و زیبایی لباس به تن کودکان از مجموعه دستگاه های درجه یک بازار کارخانه تولید لباس بچه گانه استفاده می کند و در زمینه ی طراحی و تولید لباس بچه گانه یکی از فعال ترین کارخانه ها می باشد که با توجه به صنعت مد و فشن دنیا لباس های خود را طراحی می کند.

برای خرید لباس بچه گانه پسرانه و یا دخترانه باید به جنس پارچه بسیار توجه داشته باشید. جنس لباس بچه گانه باید هم نرم و لطیف باشد و هم کیفیت دوخت و پارچه بالا باشد تا دوام بیشتری داشته باشد. کودک باید در لباس خود حس راحتی داشته باشد و این موضوع بر میگردد به نوع پارچه که بهتر است نخ پنبه و پشمی باشد. یکی دیگر از ویژگی های لباس که بسیار مهم است این است که کودک چه در فصل گرما و چه در فصل سرما، دچار تعریق بدن نشود. تعریق می تواند کودک را کلافه کند و باعث می شود مرتب بهانه گیری کند.

کارخانه تولید لباس بچه گانه

ویژگی های مهم برای خرید لباس بچه گانه از تولیدی ها

بیشتر فروشگاه ها برای خرید لباس بچه گانه یه دنبال کارخانه تولید لباس بچه گانه برای خریدهای عمده هستند و سوالی که برای خیلی ها پیش می آید این است که بالاخره باید از کجا این خرید را انجام دهند که یک خرید خوب و درست باشد؟ چرا که بیشتر فروشگاه ها هدفشان بر این است که بهترین لباس های بچه گانه را با جنسی عالی و طرحی به روز وارد فروشگاه خود کنند تا مشتریان زیادی را جذب کنند به همین دلیل باید به دنبال یک کارخانه تولید لباس بچه گانه خوب باشند که استانداردهای جهانی را رعایت کند.

کارخانه تولید لباس بچه گانه

  • نوع پارچه ی به کار رفته و کیفیت مواد اولیه برای تهیه لباس
  • کیفیت در دوخت و تمیز بود و خوش فرم بودن لباس
  • زیبایی در رنگ، طرح و مدل لباس های بچه گانه
  • داشتن تنوع بالا و به روز بودن لباس ها
  • رنگ بندی کامل در لباس ها
  • ضمانت و گارانتی پس از فروش
  • دوام و مقاومت جنس لباس
  • ارائه فاکتور از طرف کارخانه تولید لباس بچه گانه
  • پاسخ گویی مدیریت
  • امکان مرجوع کردن لباس هایی که دارای مشکل و ایراد می باشند و یا نا هماهنگی در ارسال محصولات
  • قیمت مناسب و به صرفه برای خرید عمده

کارخانه تولید لباس بچه گانه

کارخانه تولید لباس بچه گانه

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *