مجله پیانو
حوله حمام بچه گانه

حوله حمام بچه گانه و 6 معیار مهم برای خرید

حوله حمام بچه گانه یکی از ملزومات مهم برای کودکان و نوزادان می باشد. برای حفظ سلامت و مراقبت از کودکان و نوزادن حمام کردن به صورت مرتب و در برخی از مواقع روزانه بسیار مهم و قابل توجه می باشد که یکی از اساسی ترین ملزومات برای یک حمام خوب و دلنشین حوله لطیف و نرم می باشد که امروزه می توانید در بازار تنوع بالای حوله حمام بچه گانه را مشاهده کنید که در طرح و رنگ های مختلفی طراحی و تولید می شوند ولی مهمترین نکته برای خرید لباس بچه گانه و حوله ها جنس آن ها می باشد که باید نرمی و لطافت کافی را داشته باشد تا فرزند شما را اذیت نکند.

حوله حمام بچه گانه

یکی از مهمترین ملزومات سیسمونی خرید حوله حمام بچه گانه و شامپو بچه مناسب می باشد که والدین باید با توجه به نوع جنس آن که هم لطافت کافی را داشته باشد و هم آب بدن را جذب خود کند اقدام به خرید کنند و از آن قافل نشوند زیرا زمانی که نوزاد به دنیا می آید بهتر از روزانه حمام کند و برای این کار نیاز به وسایل ضروری و مهم مانند حوله حمام دارد.

حوله که در زمان های قدیم آن را بشگیر یا آب چین می نامیدن از الیاف های گوناگونی تولید می شود که برای جذب مایعات ساخته شده است که اکثر آن ها جنسی پشمی دارند که پرزهای آن کمک می کند تا آب و مایعات روی بدن بعد از حمام کردن نوزادان و کودکان پاک شوند و بدن را خشک کنند.

خصوصیات و معیارهای مهم برای خرید حوله حمام بچه گانه

یکی از بهترین جنس های پارچه برای لباس های کودکان پنبه ای می باشد چرا که پوست کودکان و نوزادان بسیار حساس می باشد و باید از لباس هایی استفاده کنند که از الیافی طبیعی و ضد حساسیت ساخته و تولید شده باشند بنابراین انتخاب این نوع پارچه می تواند هوشمندانه باشد.

حوله حمام بچه گانه

جنس حوله حمام بچه گانه:

حوله حمام بچه گانه به دلیل تماس مستقیمی که با بدن نوزادان و کودکان دارد باید بسیار لطیف و ضد حساسیت باشد به همین دلیل ما حوله های پنبه ای را به شما پیشنهاد می کنیم که هم لطیف هستند و هم آبگیری آن ها بسیار بالا می باشد.

حوله های کاغذی:

این نوع حوله ها بسیار سبک بوده و کاملا به دور بدن نوزاد پیچیده می شوند و از لیز خوردن نوزادان جلوگیری می کنند این نوع حوله ها بیشتر مناسب برای نوزادان تازه متولد شده می باشند چرا که نمی توانند از حوله های تن پوشی و آستین دار استفاده کنند و وزن سبک حوله های کاغذی برای نوزادان بسیار مناسب می باشد.

حوله حمام بچه گانه

حوله حمام بچه گانه کلاه دار:

حوله های کلاه دار هم برای کودکان و هم برای نوزادان مناسب می باشند این نوع حوله ها دارای یک حوله ساده با یک کلاه می باشند که کاملا به دور نازاد پیچیده می شوند و کلاه آن ها باعث می شود آب روی موهای فرزند شما باقی نماند و سر او را به راحتی خشک کنید. شکل این حوله ها مربعی می باشد و در قسمت بالایی آن ها کلاه قرار گرفته است دوخت آن ها ساده بوده و در رنگ بندی ها و سایزهای متفاوتی تولید می شوند.

میزان جذب بالا حوله حمام بچه گانه:

میزان جذب بالای آب بدن با حوله حمام بچه گانه بسته به جنس آن است و هر چه میزان الیاف پنبه در آن بالا باشد قدرت جذب آب بالاتری نیز دارد. برخی حوله های بچه گانه فقط یک طرف آن ها قابل استفاده می باشد و طرف دیگر آن ها قدرت جذب آب را ندارند اما بهتر است برای خرید حوله دقت داشته باشید که دو طرف حوله قدرت جذب آب را داشته باشند.

جنس نرم و لطیف حوله:

خرید حوله حمام بچه گانه انتخابی دشوار است چرا که نرمی برخی از حوله ها پس از چند بار شست و شو از بین می روند و از آنجایی که پوست کودکان و نوزادان بسیار حساس می باشد خرید آن ها اشتباه است و پس از چند ماه بی استفاده می شوند. بهترین نوع حوله حمام بچه گانه، حوله هایی هستند که از ریون، بامبو، پنبه وصری و ژاپنی ساخته شده اند اما مشکل اینجاست که به سختی می توان آن ها را در بازار پیدا کرد.

حوله حمام بچه گانه

مقاومت، کیفیت و خشک شدن سریع:

کیفیت حوله باید بالا باشد و بهتر است بدانید حوله های دو لایه دوام بالاتری نسبت به تک لایه ها دارند. حوله وسیله ای است که مدام در حال خیس شدن می باشد و باید دوام و کیفیت بالایی داشته باشد تا به سرعت پوسیده و پاره نشود. حوله ها اگر سریع خشک نشوند رطوبت باقی مانده در آن ها باعث ایجاد بوی بد و رشد باکتری ها می شود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حوله ای را انتخاب کنید که هم دوام و آبگیری بالایی داشته باشد و هم به سرعت حشک شوند.

انواع حوله های مخصوص برای کودکان

  • حوله های قدی و پالتویی که دارای آستین و کلاه می باشند و وزنی بالا دارند که برای نوزادان پیشنهاد نمی شود.
  • حوله مخصوص شنا
  • حوله های کاغذی
  • حوله حمام بچه گانه مربع شکل که دارای کلاه می باشند.
  • حوله ساده بدون کلاه و آستین و یک تکه ای
  • حوله های چند تکه ای که شامل لیف، کلاه، کمربند حوله، پاپوش و حوله های دست و صورت به صورت جداگانه می باشند.

حوله حمام بچه گانه

طریقه شست و شو حوله های بچه گانه

حوله حمام بچه گانه را باید به طور مرتب بشویید تا باکتری های آن از بین بروند و این موضوع برای حفظ سلامت فرزند شما بسیار کار مهمی است. مناسب ترین دما برای شست و شوی حوله های بچه گانه بین 75 درجه تا 85 می باشد. بهتر است دقت داشته باشید که حوله حمام بچه گانه و کودکان را باید از لباس های دیگر جدا کرده و به صورت جداگانه آن ها را بشویید زیرا این موضوع می تواند به پوست کودک آسیب وارد کند و برای خشک شدن آن ها را در برابر نور مستقیم خورشید قرار دهید تا تمام میکروب ها و باکتری های موجود در آن ها از بین بروند.

حوله حمام بچه گانه

مقالات مشابه مناسب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *